eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont pomieszczeń Ośrodka Kultury Kraków - Nowa Huta na os. Zgody 1 wraz z dostawą mebli w podziale na 2 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-30

Ogłoszenie nr 510116024-N-2020 z dnia 30-06-2020 r.

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta: Remont pomieszczeń Ośrodka Kultury Kraków - Nowa Huta na os. Zgody 1 wraz z dostawą mebli w podziale na 2 części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532608-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta, Krajowy numer identyfikacyjny 35100119200000, ul. Os. Zgody 1, 31-949 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 644 24 32, e-mail biuro@krakownh.pl, faks 12 644 24 32.
Adres strony internetowej (url): www.krakownh.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń Ośrodka Kultury Kraków - Nowa Huta na os. Zgody 1 wraz z dostawą mebli w podziale na 2 części

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DA.261.1.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Remont pomieszczeń Ośrodka Kultury Kraków - Nowa Huta na os. Zgody 1 wraz z dostawą mebli w podziale na 2 części" Część 1 - roboty budowlane i instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznej oraz instalacji klimatyzacji obejmujące m.in.: - Prace demontażowe, - Montaż lekkiej ściany działowej, szkieletowej, - Wymiana stolarki drzwiowej - Poszerzenie ścianki działowej, - Wykonanie przewodów wentylacji wspomaganej mechanicznie, - Remont wewnętrznej instalacji elektrycznej, - Remont podłóg, - Odnowienie ścian i sufitów - prace malarskie, - Wykonanie instalacji klimatyzacji (tylko w części usytuowanej w remontowanym lokalu - bez montażu urządzeń oraz bez wykonania doprowadzenia instalacji do jednostek zewnętrznych na dachu) - wykonanie zasilania klimatyzatorów wewnątrz lokalu (bez montażu urządzeń) - UWAGA!!! zakres zamówienia nie obejmuje ujętej w dokumentacji projektowej wymiany okien na okna p.poż. oraz usunięcia okładziny z płytek w aneksie kuchennym pom. 0.8. Dodatkowo zamiast zamurowania otworu drzwiowego pomiędzy pom. 0.10 a 0.11 należy przewidzieć wymianę drzwi na drzwi dźwiękoszczelne. Część 2 - zakup, dostawa i montaż mebli gotowych 2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia ujęte zostały w: 2.1.Dokumentacji projektowej stanowiącej zał. nr 5.1. (dla części 1), 5.2. (dla części 2) do SIWZ 2.2 Istotnych postanowieniach umowy (IPU) - zał. nr 1A oraz 1 B do SIWZ Wiążącymi i nadrzędnymi będą w kolejności zapisy: umowy, dokumentacji projektowej, pozostałe załączniki do SIWZ. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z: 1) dokumentacją projektową i STWiORB stanowiącą załącznik nr 5.1. - 5.2. do SIWZ, 2) niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, 3) wzorem umowy (IPU - Załącznik nr 1 A oraz 1B do SIWZ), 4) ofertą Wykonawcy, 5) wymaganiami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, przepisami BHP oraz przekazać je Zamawiającemu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45262500-6, 45421152-4, 45410000-4, 45442100-8, 45400000-1, 45421100-5, 45311100-1, 45311200-2, 45453000-7, 45111220-6, 45430000-0, 45311200-2, 39717200-3, 39717200-3, 45331220-4, 39100000-3, 39130000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: roboty budowlane i instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznej oraz instalacji klimatyzacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 168149.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Janex sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Franciszka Wężyka 26
Kod pocztowy: 31-580
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 218054.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1822013.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 254155.78
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zakup, dostawa i montaż mebli gotowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 36984.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: Biuro 2000 Fabryka Mebli i Sprzetu Biurowego s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Kamienna 8
Kod pocztowy: 30-001
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 30492.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 30492.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54710.40
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.