eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Przebudowa drogi powiatowej nr 2224L w zakresie wykonania chodnika na odcinku od km 5+925,62 do km 7+482,85 w miejscowościach Pliszczyn, Łysaków, Sobianowice - etap II na odcinku od km 6+627,32 do km 7+482,85; modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Pliszczyn; przebudowa drogi powiatowej nr 2224L w miejscowości Pliszczyn w zakresie wykonania opaski bezpieczeństwa (chodnika) o długości ok. 500 m; przebudowa (modernizacja) nawierzchni wokół budynku zespołu szkolno-przedszkolnego w m. Sobianowice gmina Wólka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-30

Ogłoszenie nr 510115739-N-2020 z dnia 30-06-2020 r.

Gmina Wólka: Przebudowa drogi powiatowej nr 2224L w zakresie wykonania chodnika na odcinku od km 5+925,62 do km 7+482,85 w miejscowościach Pliszczyn, Łysaków, Sobianowice - etap II na odcinku od km 6+627,32 do km 7+482,85; modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Pliszczyn; przebudowa drogi powiatowej nr 2224L w miejscowości Pliszczyn w zakresie wykonania opaski bezpieczeństwa (chodnika) o długości ok. 500 m; przebudowa (modernizacja) nawierzchni wokół budynku zespołu szkolno-przedszkolnego w m. Sobianowice gmina Wólka

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Cz.1 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2224L w zakresie wykonania chodnika na odcinku od km 5+925,62 do km 7+482,85 w miejscowościach Pliszczyn, Łysaków, Sobianowice - etap II na odcinku od km 6+627,32 do km 7+482,85 - Inwestycja realizowana w ramach projektu Mobilny LOF współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543121-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wólka, Krajowy numer identyfikacyjny 43102015000000, ul. Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48 (81) 478 17 50, +48782333200, e-mail gmina@wolka.pl, tomasz.misiura@wolka.pl, faks +48(81) 7465001.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wolka.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej nr 2224L w zakresie wykonania chodnika na odcinku od km 5+925,62 do km 7+482,85 w miejscowościach Pliszczyn, Łysaków, Sobianowice - etap II na odcinku od km 6+627,32 do km 7+482,85; modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Pliszczyn; przebudowa drogi powiatowej nr 2224L w miejscowości Pliszczyn w zakresie wykonania opaski bezpieczeństwa (chodnika) o długości ok. 500 m; przebudowa (modernizacja) nawierzchni wokół budynku zespołu szkolno-przedszkolnego w m. Sobianowice gmina Wólka

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.12.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa drogi powiatowej nr 2224L w zakresie wykonania chodnika na odcinku od km 5+925,62 do km 7+482,85 w miejscowościach Pliszczyn, Łysaków, Sobianowice - etap II na odcinku od km 6+627,32 do km 7+482,85; modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Pliszczyn; przebudowa drogi powiatowej nr 2224L w miejscowości Pliszczyn w zakresie wykonania opaski bezpieczeństwa (chodnika) o długości ok. 500 m; przebudowa (modernizacja) nawierzchni wokół budynku zespołu szkolno-przedszkolnego w m. Sobianowice gmina Wólka. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części, zgodnie z art. 36aa ustawy. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części zamówienia, na które będzie udzielone zamówienie jednemu wykonawcy. Ilość części, na które będą podpisane umowy zależy przede wszystkim od zaoferowanych cen i posiadanych przez zamawiającego środków. Poniżej wymienione są główne cechy przedmiotu zamówienia i przybliżone ilości: 1.1. Część pierwsza zamówienia - "Przebudowa drogi powiatowej nr 2224L w zakresie wykonania chodnika na odcinku od km 5+925,62 do km 7+482,85 w miejscowościach Pliszczyn, Łysaków, Sobianowice - etap II na odcinku od km 6+627,32 do km 7+482,85" swoim zakresem obejmuje w szczególności: -wykonanie jednostronnego chodnika o szerokości 1,5 m o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm przy krawędzi jezdni na podbudowie cementowo-piaskowej i podsypce łącznej grubości 18cm, o łącznej powierzchni ok. 1038m2, -wykonanie zjazdów indywidualnych przez chodnik o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na podbudowie cementowo-piaskowej i podsypce łącznej grubości 18cm i podbudowie z kruszywa gr. 15cm, o łącznej powierzchni ok. 250m2, - regulacja wysokościowa nawierzchni istniejących zjazdów z kostki brukowej, trylinki, płyt drogowych i ażurowych, - ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem łącznie około 1060m, - uszczelnienie przy krawężniku asfaltem lanym wzdłuż drogi powiatowej, - ustawienie obrzeży betonowych na ławie betonowej około 738m, -odtworzenie rowów otwartych przydrożnych, -oczyszczenie i odmulenie istniejących przepustów - długości łącznej ok.15m, -wykonanie odwodnienia krawężnikowego studniami krawężnikowymi - 18 szt., -umocnienie skarp i poprzez humusowanie i obsianie mieszanką traw - około 1288m2, - uzupełnienie zjazdów kruszywem łamanym - około 731m2, -umocnienie skarp płytami ażurowymi o łącznej powierzchni około 64m2, - ustawienie balustrad U-11 około 36m, -wykonanie oznakowania pionowego. Dokumentacja projektowa obejmuje również odcinki drogi, które nie są objęte niniejszą częścią zamówienia. Bieżący etap przebudowy przeznaczony obecnie do realizacji obejmuje odcinek drogi od km 6+627,32 do km 7+482,85. Część pierwsza zamówienia realizowana w ramach projektu Mobilny LOF współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 1.2. Część druga zamówienia - "Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Pliszczyn" jest drugim etapem modernizacji tej drogi na odcinku od km 0+413,55 do km 0+ 758,42 i swoim zakresem obejmuje w szczególności: - przebudowę odcinka drogi długości około 345m, o szerokości jezdni 3,5m, z poboczami utwardzonymi kruszywem szerokości 0,75m, - ułożenie ścieku korytkowego wzdłuż drogi - wykonanie oznakowania pionowego, Orientacyjne ilości: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 5cm - około 1325m2, - podbudowa z mieszanki kruszywa związanego cementem klasy C1,5/2, gr. warstwy 17cm - około 1547 m2, - podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 utrwalonej mechanicznie, grubość warstwy 15cm - około 1436 m2, - pobocza i zjazdy utwardzone kruszywem łamanym gr. 15cm około 689m2, - ścieki korytkowe, na ławie betonowej długości łącznej około 280m, - humusowanie i obsianie terenu mieszanką traw - około 1067m2. Dokumentacja projektowa obejmuje również odcinki drogi, które nie są objęte niniejszą częścią zamówienia. Bieżący etap przebudowy przeznaczony obecnie do realizacji obejmuje odcinek drogi od km 0+413,55 do km 0+ 758,42. 1.3. Część trzecia zamówienia - "Przebudowa drogi powiatowej nr 2224L w miejscowości Pliszczyn w zakresie wykonania opaski bezpieczeństwa (chodnika) o długości ok. 500 m" swoim zakresem obejmuje w szczególności: -wykonanie opaski bezpieczeństwa o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm o szerokości 1,2 m przy krawędzi jezdni na odcinku od km 5+002,56, do km 5+508,56 -wykonanie przejścia dla pieszych, -wykonanie zjazdów indywidualnych przez opaskę bezpieczeństwa o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm, -utwardzenie gruntowych zjazdów indywidualnych oraz dojść do posesji kruszywem łamanym gr. 15 cm, -przebrukowanie (regulację wysokościową "do góry") istniejących zjazdów i dojścia do posesji o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, -odtworzenie istniejących rowów przydrożnych, -uzupełnienie i wymiana zniszczonych przepustów pod zjazdami, -oczyszczenie i odmulenie istniejących przepustów pod koroną drogi powiatowej, -wykonanie rowów krytych z rur PP śr.40 cm wraz z betonowymi studniami rewizyjnymi śr.1,0m, -wykonanie odwodnienia liniowego krawężnikowego odprowadzających wodę z jezdni do projektowanych do odtworzenia rowów przydrożnych, -wykonanie ścieków "korytkowych" z betonowych elementów prefabrykowanych wraz z umocnieniem powierzchni przy ścieku poprzez utwardzenie kruszywem gr. 15 cm lub ułożenie betonowych płyt chodnikowych, -wykonanie ścieku skarpowego z betonowych elementów prefabrykowanych, -montaż wpustu deszczowego wraz z odpływem do projektowanej studni rewizyjnej, -przełożenie fragmentu istniejącego betonowego ścieku korytkowego poza projektowaną opaskę bezpieczeństwa, -umocnienie brukowcem wlotów i wylotów przepustów oraz rowów krytych, -wycinkę drzew i krzewów, - roboty rozbiórkowe barier drogowych i znaków, ścieków korytkowych, umocnień skarp, nawierzchni i podbudów, - cięcie nawierzchni asfaltowej pod krawężnik na całej długości. Orientacyjne ilości: - nawierzchnie z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm na podbudowie piaskowo-cementowej C1,5/2, gr. w-wy 15 cm - około 550m2, - nawierzchnie z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm, na podbudowie piaskowo-cementowej C1,5/2, gr. w-wy 15 cm i podbudowie z kruszywa C90/3 gr. w-wy 15cm - około 82m2, - przebrukowanie nawierzchni z płyt betonowych i kostki brukowej - około 66m2, - krawężniki betonowe na ławie betonowej łącznie około 571m, - obrzeża chodnikowe na ławie betonowej - około 501 m, - ścieki korytkowe łącznie - około 103m, - bariery drogowe U-14a łącznie około 104m, - balustrady U-11a - około 102m, - znaki drogowe na słupkach - około 26szt., - oznakowanie poziome grubowarstwowe - około 28m2, - studnie kanalizacji deszczowej 6szt., - przepusty pod zjazdami z rur PP o SN 8 i śr. 40 cm na ławie żwirowej gr. 20 cm - 54m, - rowy kryte z rur PP o SN 8 i śr. 40 cm na ławie żwirowej gr. 20 cm - 87m, - odmulenie przepustów pod drogą powiatową 23m, - czyszczenie ścieku korytkowego 55m, - umocnienie skarp i rowów płytami ażurowymi i chodnikowymi łącznie około 774m2, - powierzchnie utwardzone kruszywem łamanym około 59m2, - humusowanie i obsianie terenu mieszanką traw - około 438m2. 1.4. Część czwarta zamówienia - "Przebudowa (modernizacja) nawierzchni wokół budynku zespołu szkolno-przedszkolnego w m. Sobianowice gmina Wólka" swoim zakresem obejmuje w szczególności: - wykonanie nawierzchni dróg dojazdowych z kostki brukowej o łącznej długości około 270m o zmiennej szerokości, - wykonanie robót rozbiórkowych istniejących krawężników i płyt chodnikowych, - wykonanie podbudowy wyrównawczej na istniejących płytach drogowych z mieszanki betonowej o Rm=5,0MPa, - regulacja wysokościowa części płyt drogowych. W projekcie opisano nawierzchnie z kostki rozbiórkowej, jednak zamawiający zdecydował o wykonaniu wszystkich nawierzchni z nowej kostki. Wykonawca ma obowiązek przyjąć do kalkulacji ceny oferty, zakup nowej kostki brukowej. Orientacyjne ilości: - nawierzchnie z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm na podbudowie piaskowo-cementowej - około 1031m2, - nawierzchnie z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm, na podbudowie piaskowo-cementowej - około 223m2, - regulacja wysokościowa nawierzchni z żelbetowych płyt drogowych - około 44m2, - krawężniki betonowe na ławie betonowej łącznie około 589m, - humusowanie i obsianie terenu mieszanką traw - około 513m2, - rozebranie istniejących krawężników betonowych około 532m i przekazanie zamawiającemu z dowozem na odległość do 5km. 2. Przedmiot zamówienia dla części zamówienia nr 1 i 2 obejmuje również sporządzenie na własny koszt przez wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzenie go zgodnie z obowiązującymi przepisami przed rozpoczęciem robót (w tym ponoszenie wszelkich opłat). Dla części dla części zamówienia nr 3 i 4 projekt czasowej organizacji ruchu został wykonany i należy dokonać jego zgłoszenia. Zamawiający nie będzie naliczał opłat za zajecie pasa drogowego na czas robót przy drogach gminnych. 3. Przedmiot zamówienia dla wszystkich części zamówienia obejmuje również zapewnienie na koszt wykonawcy pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, sporządzenia wykazu zmian gruntowych jeśli takie wystąpią oraz odtworzenie ewentualnych punktów osnowy geodezyjnej. Wykonawca ponosi również ewentualne koszty związane z odbiorem technicznym robót przez zarządców sieci. Nadmiary gruntu do zagospodarowania przez wykonawcę we własnym zakresie. W przypadku wycinki drzew Wykonawca zagospodaruje pozyskane drewno we własnym zakresie, a planowany zysk ze sprzedaży drewna powinien wkalkulować w cenę oferty ryczałtowej odpowiednio ją pomniejszając. 4. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy (kryterium oceny ofert). 5. Szczegółowy zakres robót opisany jest dokumentacji projektowej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) oraz we wzorze umowy. Załączone do dokumentacji przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy i pozwalają jedynie na wstępną analizę i wycenę zamówienia. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót, a konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy. Udostępnienie przez zamawiającego przedmiaru robót nie zwalnia wykonawcy od obowiązku skalkulowania oferty w oparciu o projekt, specyfikacje, umowę jak również uwzględnienie wszystkich robót i kosztów nie przewidzianych w przedmiarze. 6. Wszędzie tam gdzie w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3, Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, rozwiązania równoważne opisywanym w wyżej wymienionych normach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy "lub równoważne." W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia przypadkowo wystąpiły określenia zawierające w nazwie znaki towarowe lub pochodzenie od konkretnych producentów, to są one tylko przykładami i w każdym takim przypadku Wykonawca, może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urządzeń) innych producentów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej nr 2224L w zakresie wykonania chodnika na odcinku od km 5+925,62 do km 7+482,85 w miejscowościach Pliszczyn, Łysaków, Sobianowice - etap II na odcinku od km 6+627,32 do km 7+482,85

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 353836.05
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ART-BRUK Monika Chołody
Email wykonawcy: artbruk@artbruk.com
Adres pocztowy: Miłocin 40A
Kod pocztowy: 24-150
Miejscowość: Nałęczów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 359380.17
Oferta z najniższą ceną/kosztem 359380.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 476203.97
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Pliszczyn

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 244439.76
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ARPOL Arkadiusz Porzak
Email wykonawcy: aporzak@wp.pl
Adres pocztowy: Ciecierzyn 64
Kod pocztowy: 21-003
Miejscowość: Ciecierzyn
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 215250.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 215250.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 411614.91
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej nr 2224L w miejscowości Pliszczyn w zakresie wykonania opaski bezpieczeństwa (chodnika) o długości ok. 500 m

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 373826.38
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Usługowo-Produkcyjne KJK Kazimierz Krzyszczak
Email wykonawcy: kazimierz.krzyszczak@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Kochanowskiego 44
Kod pocztowy: 20-434
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 388355.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 388355.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 585701.52
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Przebudowa (modernizacja) nawierzchni wokół budynku zespołu szkolno-przedszkolnego w m. Sobianowice gmina Wólka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 159910.15
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 8
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAR-BRUK Mariusz Niedźwiedź
Email wykonawcy: mariusz.niedzwiedz803@wp.pl
Adres pocztowy: Stara Wieś Druga 19
Kod pocztowy: 23-100
Miejscowość: Bychawa
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 159744.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 159744.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 221319.21
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.