eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Wykonanie usług i robót budowlanych pod nazwą1. Stworzenie placu do ćwiczeń rekreacyjnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą, 2. Strefy aktywnego seniora

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-07

Ogłoszenie nr 510115139-N-2019 z dnia 07-06-2019 r.

Gmina Miejska Świdnik: Wykonanie usług i robót budowlanych pod nazwą: 1. Stworzenie placu do ćwiczeń rekreacyjnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą, 2. Strefy aktywnego seniora

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 522489-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Świdnik, Krajowy numer identyfikacyjny 43101935900000, ul. Stanisława Wyspiańskiego 27, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 751 76 02, e-mail zampub@e-swidnik.pl, faks 81 751 76 08.
Adres strony internetowej (url): http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usług i robót budowlanych pod nazwą: 1. Stworzenie placu do ćwiczeń rekreacyjnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą, 2. Strefy aktywnego seniora

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIZ-Z.271.9.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług i robót budowlanych pod nazwą: - Stworzenie placu do ćwiczeń rekreacyjnych wraz z towarzyszącą infrastrukturą - Strefy aktywnego seniora Zamawiający dopuszcza także posługiwanie się skróconą nazwą zamówienia "Budowa placu do ćwiczeń rekreacyjnych". 2..Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Dokumentacja a) dokumentacja projektowa b) opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia 2) Roboty budowlane 3. Dokumentacja projektowa "Stworzenie placu do ćwiczeń rekreacyjnych wraz z towarzyszącą infrastrukturą": Dokumentacja projektowa, w zakresie niezbędnym do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę i pozyskania zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wykonania robót budowlanych. 4. Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia "Stworzenie placu do ćwiczeń rekreacyjnych wraz z towarzyszącą infrastrukturą": 1) Wymagane prawem opinie i uzgodnienia 2) Oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane 3) Zgłoszenie dotyczące robót budowlanych oraz pozyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wykonania robót budowlanych 5. Roboty budowlane: 5.1. "Stworzenie placu do ćwiczeń rekreacyjnych wraz z towarzyszącą infrastrukturą". 5.1.1. Przygotowanie terenu, roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni i podbudowy, roboty ziemne, wywóz gruzu i ziemi oraz uprzątnięcie terenu; ziemię z wykopów oraz materiały rozbiórkowe zagospodaruje Wykonawca swoim staraniem. Po wykonaniu wszystkich robót doprowadzenie stanu trawnika do stanu pierwotnego (naprawa, posianie trawy). 1) Zabudowa zlokalizowanych w terenie nieczynnych awaryjnych studni wodociągowych z użyciem elementów betonowych (płyt, palisad, donic na kwiaty i innych) o powierzchni ok. 10 m2. a) minimum 12 sztuk donic kwiatowych z betonu płukanego o wymiarach 100*100*60 cm. 2) Budowa utwardzonej nawierzchni o powierzchni ok. 150 m2 a) 10 cm piasku b) 15 cm podbudowy betonowej 5 MPa c) 4 cm podsypki cementowo - piaskowej (1:3) d) kostka betonowa grubości 8 cm (35 MPa) e) obramione obrzeżem betonowym 30 * 8 cm na ławie z oporem 5.1.2. Montaż urządzeń siłowni zewnętrznej dla dorosłych i wykonanie nawierzchni syntetycznej. Wymagane parametry techniczne zastosowanych materiałów: - konstrukcja stalowa ocynkowana i malowana farbami proszkowymi - zastosowane łożyska typu zamkniętego - fundament z betonu (zgodnie z wytycznymi producenta urządzeń) 1) Wyciskanie siedząc - 1 komplet (2 urządzenia plus pylon) 2) Wyciąg górny - 1 komplet (2 urządzenia plus pylon) 3) Jeździec - 1 komplet (2 urządzenia plus pylon) 4) Biegacz - piechur - 1 komplet (2 urządzenia plus pylon) 5) Prasa nożna - 1 komplet (2 urządzenia plus pylon) 6) Rower - 1 komplet (2 urządzenia plus pylon) 7) Motyl w rewersie - 1 komplet (2 urządzenia plus pylon) 8) Orbitrek eliptyczny - 1 komplet (2 urządzenia plus pylon) 9) Wioślarz - 1 komplet (2 urządzenia plus pylon) 10) Trenażer bicepsu, krzesło do podnoszenia masy ciała - 1 komplet (2 urządzenia plus pylon) 11) Nawierzchnia syntetyczna i podbudowa dla urządzeń siłowni zewnętrznej a) łączna powierzchnia dla 10 ww. urządzeń minimum 10*3 m2 = 30 m2 b) nawierzchnia syntetyczna gumowa układana na klej na betonie c) nawierzchnia z płyt 50 * 50 cm, o grubości minimalnej 4,50 cm; warstwa wierzchnia płyt z SBR d) podbudowa pod nawierzchnię syntetyczną - warstwa piasku o grubości 20 cm, warstwa podkładu o grubości 15 cm z betonu C12/15, obramiona obrzeżem betonowym 8*30 cm na ławie z oporem 12) Tablica informacyjna, na której należy umieścić dane otrzymane od Zamawiającego: a) godło z napisem Świdnik - wysokich lotów b) Zrealizowano w ramach Budżetu Obywatelskiego ze środków finansowych Gminy Miejskiej Świdnik 5.1.3. Montaż ławek i koszy. Przygotowanie terenu, roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni i podbudowy, roboty ziemne, wywóz gruzu i ziemi oraz uprzątnięcie terenu; ziemię z wykopów oraz materiały rozbiórkowe zagospodaruje Wykonawca swoim staraniem. 1) Ławka - 5 sztuk a) z oparciem, przeznaczona do osadzenia w podłożu o wymiarach ok. 2,0*0,45*0,9 m b) konstrukcja z rur stalowych o średnicy ok. 75*3,5 mm ocynkowanych ogniowo i lakierowanych c) listwy siedziska i oparcie z drewna sosnowego o wymiarach minimum 40*160*1800 mm, zabezpieczone impregnatem do drewna i polakierowane 2) Podbudowa i nawierzchnia utwardzenia pod ławkami a) powierzchnia dla każdej ławki minimum 3,0 m2 (łącznie minimum 15,0 m2) a) 10 cm piasku b) 15 cm podbudowy betonowej 5 MPa c) 5 cm podsypki cementowo - piaskowej d) kostka betonowa grubości 6 cm (35 MPa) e) obramione obrzeżem betonowym 30 * 8 cm na ławie z oporem 3) Kosz na odpadki - 5 sztuk a) wolnostojący, na nodze z rury stalowej, obłożony listwami drewnianymi b) konstrukcja nogi z rury stalowej o średnicy ok. 75*3,5 mm ocynkowanej ogniowo i lakierowanej c) listwy z drewna sosnowego, zabezpieczone impregnatem do drewna i polakierowane d) wkład stalowy ocynkowany o pojemności minimum 35 l 5.2 Strefy aktywnego seniora: 5.2.1. Przygotowanie terenu, roboty ziemne - ok. 2,00*1,50*0,37*5 = ok. 5,5 m3, wywóz ziemi oraz uprzątnięcie terenu; ziemię z wykopów oraz materiały rozbiórkowe zagospodaruje Wykonawca swoim staraniem. 5.2.2. Budowa nawierzchni z kostki betonowej - utwardzenie pod urządzenie fitness Dla każdej z pięciu lokalizacji jedno utwardzone miejsce pod urządzenie fitness. Powierzchnia jednego miejsca 2,00*1,50 = 3,00 m2. Powierzchnia łączna 3,00*5 = 15,00 m2. a) 10 cm piasku b) 15 cm podbudowy betonowej 5 MPa c) 4 cm podsypki cementowo - piaskowej (1:3) d) kostka betonowa grubości 8 cm (35 MPa) e) obramione obrzeżem betonowym 30 * 8 cm na ławie z oporem 5.2.3. Montaż urządzeń fitness. a) przymocowanie do nawierzchni z kostki betonowej - 5 kompletów "Zestaw podwójny ławka z rowerkiem"; po jednym zestawie w każdej z pięciu lokalizacji b) montaż tablicy informacyjnej - 5 sztuk, na której należy umieścić dane otrzymane od Zamawiającego: godło z napisem "Świdnik - wysokich lotów" oraz "Zrealizowano w ramach Budżetu Obywatelskiego ze środków finansowych Gminy Miejskiej Świdnik". 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie funkcjonalno użytkowym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-6


Dodatkowe kody CPV: 37442300-8, 71220000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 158000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HERKULES Sp z o.o., Sp. komandytowa
Email wykonawcy: herkules@silowniezewnetrzne.pl
Adres pocztowy: ul. Pogorska 34C
Kod pocztowy: 32-500
Miejscowość: Chrzanów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 174138.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 123615.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 181383.18
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.