eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko Pomorskie › Przebudowa i modernizacja świetlicy wiejskiej w Nętnie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-07

Ogłoszenie nr 510114397-N-2019 z dnia 07-06-2019 r.

Ośrodek Kultury: Przebudowa i modernizacja świetlicy wiejskiej w Nętnie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544832-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Kultury, Krajowy numer identyfikacyjny 65675200000000, ul. ul. Piłsudskiego 12, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 632 230, e-mail i.styburska@kulturadrawsko.pl, faks 943 632 230.
Adres strony internetowej (url): http://kulturadrawsko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Ośrodek Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i modernizacja świetlicy wiejskiej w Nętnie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DAG.26.1.2019.MA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa i modernizacja świetlicy wiejskiej w Nętnie" 3.Zakres prac obejmuje przebudowę dwóch pomieszczeń świetlicy, przebudowę WC z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych, wykonanie kotłowni, postawienie komina, wymianę stolarki okiennej, wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, c.o. i elektrycznej, wykonanie termomodernizacji na części budynku należącej do świetlicy wiejskiej: 1) Demontaż skrzydeł drzwiowych 2) Wykucie ościeżnic drzwiowych 3) Rozebranie okładzin z płytek drzwiowych 4) Rozebranie ścianek działowych 5) Rozebranie posadzek z płytek terakotowych 6) Wykucie otworu w ścianie wewnętrznej i ścianie frontowej 7) Montaż nadproży i uzupełnienie tynków na sufitach i ścianach 8) Wykonanie drewnianych schodów wewnętrznych na poddasze 9) Wykonanie fundamentu pod komin 10) Wymurowanie komina od parteru ponad połać dachową 11) Wykonanie obróbki blacharskiej komina 12) Wykonanie ścianek działowych 13) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz cieplnej posadzki 14) Wykonanie izolacji cieplnej i akustycznej w stropie nad parterem oraz na poddaszu 15) Wykonanie izolacji stropu nad parterem 16) Wykonanie sufitów z płyt GKIF grubości 12,5 cm 17) Wykonanie posadzek cementowych 18) Wykonanie instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu elektrycznego 19) Wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z montażem urządzeń sanitarnych 20) Wykonanie kotłowni 21) Montaż grzejników centralnego ogrzewania 22) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 23) Wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych 24) Wymiana tynków wewnętrznych, wykonanie gładzi gipsowej 25) Wykonanie i posadzek ceramicznych 26) Wykonie ocieplenia ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem nowej elewacji 27) Malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi 4.W cenie za wykonanie całości zamówienia należy także ująć: 1)koszty wykonania i ustawienia tablic informacyjnych wynikających z Prawa budowlanego; 2)koszty związane z zagospodarowaniem placu budowy oraz wszelkich prac porządkowych związanych z zakończeniem inwestycji; 3)koszty zorganizowania zaplecza wykonawcy łącznie z doprowadzeniem energii elektrycznej i wody, dozorowania oraz uporządkowanie terenu po likwidacji zaplecza; 4)koszty ochrony mienia, zapewnienia warunków bezpieczeństwa i ochrony p. poż. na placu budowy; 5)koszty związane z zagospodarowaniem odpadów; 6)koszty wykonania odkrywek elementów robót budzących wątpliwość w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem; 7)koszt przeprowadzenia prób, pomiarów i sprawdzeń zgodnie ze Specyfikacją Techniczną, warunkami technicznymi prowadzenia i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami; 8)koszty zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 9)koszty wykonania pełnej dokumentacji powykonawczej z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą; 10)inne koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia; 11)podatek VAT. 5.Szczegółowy przedmiot zamówienia uszczegółowiająco określa dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 6.Wynagrodzenie ma obejmować wykonanie zamówienia zgodnie z projektami budowlanymi, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót i SIWZ. Przedstawione przedmiary robót są tylko materiałem pomocniczym i nie stanowią zestawienia planowanych prac i przewidywanych wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowej zapłaty, jeśli na etapie realizacji okaże się, iż nie uwzględnił on elementów opisanych w dokumentacji projektowej. W związku z tym, że zestawienie prac planowanych do obliczenia wynagrodzenia sporządza Wykonawca, będzie on mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia tylko w przypadku, gdy przy zachowaniu należytej staranności nie mógł przewidzieć większej ilości robót budowlanych. Oznacza to, że jeżeli Wykonawca w otrzymanym przez Zamawiającego przedmiarze robót ma zaniżone ilości w stosunku do dokumentacji projektowej, to będzie on zobowiązany do wykonania wszystkich robót wymienionych we wszystkich ww. projektach bez dodatkowego wynagrodzenia. 7.W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, uwag dotyczących przedmiarów robót oraz dokumentacji projektowej należy kierować do Zamawiającego zapytanie, w celu udzielenia wyjaśnień. Przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy do przygotowania oferty. 8.Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy i zawiera się w jego wynagrodzeniu. 9.Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 10.Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, itp.). 11.Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 12.Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne. Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. 13.Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 14.Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym. 15.Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z projektem budowlanym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 16.Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych: dokumentację powykonawczą, mapę geodezyjną powykonawczą. 17.Rozwiązania równoważne: 1)Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7, 29 i 31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego, 2)Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SIWZ, 3)Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego, 4)Przyjęcie rozwiązań równoważnych powodujących konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydane decyzje administracyjne wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy 5)Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian związanych z przyjęciem rozwiązań równoważnych. 16.Informacje dodatkowe: 1)Zasadne jest, aby wykonawca zapoznał się z przedmiotem zamówienia oraz zawarł w cenie oferty wszystkie koszty robót niezbędnych do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 2)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 3)Przed przystąpieniem do robót, kierownik budowy ma obowiązek opracować: "Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie" i "Program zapewnienia jakości". 4)Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne. 17.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące roboty budowlane objęte zakresem zamówienia wskazanym w Opisie przedmiotu zamówienia, w tym prace fizyczne oraz operatorów sprzętu podczas realizacji zamówienia w sytuacji, gdy wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkie osoby wykonujące wskazane wyżej czynności. 18.Zatrudnienie, o którym mowa w ust. 17 powinno trwać co najmniej przez cały okres realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262700-8, 45330000-9, 45311200-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 321056.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługowy Zakład Ogólnobudowlany Wojciech Chojnacki
Email wykonawcy: wojciech.chojnacki@vp.pl
Adres pocztowy: ul. Obr. Westerplatte 2a, 78-500 Drawsko Pomorskie
Kod pocztowy: 78-500
Miejscowość: Drawsko Pomorskie
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 394898.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 394898.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 394898.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 36200.00

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonanie instalacji elektrycznej.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.