eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › Rewitalizacja budynku Rynek 16/17 w ramach zadaniaRewitalizacja centrum miasta wraz z przyległym otoczeniem do pełnienia nowych funkcjispołecznych, gospodarczych, kulturalnych i rekreacyjnych, poprzezmodernizację rynku i parku Jana III Sobieskiego - zaprojektuj i wybuduj"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-26

Ogłoszenie nr 510113935-N-2020 z dnia 26-06-2020 r.

Urząd Miasta i Gminy Szamotuły: Rewitalizacja budynku Rynek 16/17 w ramach zadania: Rewitalizacja centrum miasta wraz z przyległym otoczeniem do pełnienia nowych funkcji: społecznych, gospodarczych, kulturalnych i rekreacyjnych, poprzez: modernizację rynku i parku Jana III Sobieskiego - zaprojektuj i wybuduj"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 (umowa o dofinansowanie Projektu nr RPWP.09.02.01-30-0094/17 z dnia 27 sierpnia 2019 r.).

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527849-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540061794-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta i Gminy Szamotuły, Krajowy numer identyfikacyjny 52657000000000, ul. ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 612 927 501, e-mail umig@szamotuly.pl, faks 612 920 072.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szamotuly.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja budynku Rynek 16/17 w ramach zadania: Rewitalizacja centrum miasta wraz z przyległym otoczeniem do pełnienia nowych funkcji: społecznych, gospodarczych, kulturalnych i rekreacyjnych, poprzez: modernizację rynku i parku Jana III Sobieskiego - zaprojektuj i wybuduj"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WI.271.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Celem przedmiotowych prac jest zaprojektowanie i wykonanie prac remontowych i przebudowy lokali użytkowych i klatek schodowych wraz z utwardzeniem terenu podwórza. Realizacja powyższego zadania pozwoli, do lokali będących własnością gminy Szamotuły, przenieść siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej, Straży Miejskiej i Fundacji Nadzieja. Teren realizacji zadania jest objęty ochroną konserwatorską. UWAGA! Na etapie projektowania ilość projektowanych stanowisk należy bezwzględnie zweryfikować z w/w użytkownikami (Ośrodek Pomocy Społecznej, Straż Miejska i Fundacja Nadzieja). Zakres prac obejmuje zaprojektowanie i wykonanie m.in. 1) Opracowanie koncepcji na podstawie PFU; 2) Sporządzenie projektu budowlano-wykonawczego, przedmiarów, kosztorysów inwestorskich i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (wszystkie branże-budowlana, instalacja wod-kan., instalacje elektryczne, instalacje słaboprądowych); 3) Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu 4) Wyposażenie w niezbędną infrastrukturę - zgodnie z PFU, w tym: - roboty rozbiórkowe; roboty ziemne; - roboty izolacyjne, roboty w zakresie wykonywania systemu wentylacji i klimatyzacji; roboty budowlane w zakresie konstrukcji, - roboty remontowe i renowacyjne; - roboty instalacyjne elektryczne w tym niskoprądowe; - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne; - instalowanie centralnego ogrzewania; - różne meble i wyposażenie; - pozostałe systemy (komputery, drukarki, oprogramowania, serwery, itp.); - roboty wykończeniowe (tynkowanie, roboty w zakresie stolarki budowlanej i roboty ciesielskie, pokrywanie podłóg i ścian, układanie płytek, roboty malarskie, itp.); - schodołazy gąsienicowe dla osób niepełnosprawnych; - utwardzenie i zagospodarowanie terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikami do SIWZ: A. Program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 10 do SIWZ; B. Program funkcjonalno-użytkowy budynku Rynek 16/17 wraz z uszczegółowieniem - załącznik nr 11 do SIWZ; C. Rzuty (piwnicy, parteru, pięter) - załącznik nr 12 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45100000-8, 45110000-1, 45223000-6, 45210000-2, 45300000-0, 45310000-3, 45320000-6, 45330000-9, 45400000-1, 45453000-7, 32000000-3, 39150000-8, 71000000-8, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2032520.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "MAREX" Zakład Ogólnobudowlany
Email wykonawcy: pphumarex@op.pl
Adres pocztowy: ul. Wiśniowa 45
Kod pocztowy: 60-185
Miejscowość: Skórzewo k/Poznania
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2253150.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2253150.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4849890.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.