eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Dostawa wyposażenia dla kierunkówInformatyka, Automatyka i Robotyka - Wydział Informatyki i Nauk o Żywności w ramach realizowanego projektu "Przebudowa i adaptacja infrastruktury dydaktycznej, wraz z zakupem wyposażenia służącego dostosowaniu oferty dydaktycznej do uczestnictwa Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży w procesie praktycznego kształcenia studentów"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-06

Ogłoszenie nr 510113908-N-2019 z dnia 06-06-2019 r.

Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży: Dostawa wyposażenia dla kierunków: Informatyka, Automatyka i Robotyka - Wydział Informatyki i Nauk o Żywności w ramach realizowanego projektu "Przebudowa i adaptacja infrastruktury dydaktycznej, wraz z zakupem wyposażenia służącego dostosowaniu oferty dydaktycznej do uczestnictwa Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży w procesie praktycznego kształcenia studentów"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn "Przebudowa i adaptacja infrastruktury dydaktycznej, wraz z zakupem wyposażenia służącego dostosowaniu oferty dydaktycznej do uczestnictwa Państwowej Wyższej szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży w procesie praktycznego kształcenia studentów" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, działanie 8.2 Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.1 Infrastruktura przedszkolna, kształcenia zawodowego i ustawicznego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540446-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540087246-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, Krajowy numer identyfikacyjny 45120274000000, ul. ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 155 953, e-mail emichalak@pwsip.edu.pl, faks 862 156 601.
Adres strony internetowej (url): www.pwsip.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia dla kierunków: Informatyka, Automatyka i Robotyka - Wydział Informatyki i Nauk o Żywności w ramach realizowanego projektu "Przebudowa i adaptacja infrastruktury dydaktycznej, wraz z zakupem wyposażenia służącego dostosowaniu oferty dydaktycznej do uczestnictwa Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży w procesie praktycznego kształcenia studentów"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KZp.2730.12.19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla kierunków: Informatyka,Automatyka i Robotyka - Wydział Informatyki i Nauk o Żywności w ramach realizowanego projektu pt. "Przebudowa i adaptacja infrastruktury dydaktycznej, wraz z zakupem wyposażenia służącego dostosowaniu oferty dydaktycznej do uczestnictwa Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży w procesie praktycznego kształcenia studentów", według poniższego podziału: 1.1. Zadanie 1 Dostawa sprzętu elektronicznego i robotów. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń elektronicznych i robotów, na którą składają się: Zestaw robotów typ 1 w ilości 3 szt.; Zestaw robotów typ 2 w ilości 2 szt.; Zestaw Bazowy do IoT w ilości 20 szt.; Pakiet do nauki do IoT w ilości 20 szt.; Zestaw sensorów do IoT w ilości 20.szt.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - zadanie 1 1.2. Zadanie 2 Dostawa sprzętu komputerowego Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia komputerowego, na którą składają się: Smartfon w ilości 25 szt.; Tablet w ilości 8 szt.; Serwer do systemu RTLS w ilości 1 szt.; Zestaw komputerowy typ 1 w ilości 17 szt.; Zestaw komputerowy typ 2 w ilości 25 szt.; Zestaw komputerowy typ 3 (Komputer typu All In One) w ilości 20 szt.; Projektor multimedialny w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - zadanie 2 1.3. Zadanie 3 Dostawa systemu RTLS. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu lokalizacji RTLS, na którą składa się System RTLS w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - zadanie 3. 1.4. Zadanie 4 Dostawa szaf laboratoryjnych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szaf laboratoryjnych, na którą składają się: Szafy laboratoryjne w ilości 3 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - zadanie 4. 1.5. Zadanie 5 Dostawa sterowników PLC. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sterowników PLC, na którą składają się: Zestaw laboratoryjny sterowników PLC w ilości 17 sztuk (zawierający Sterownik, Stanowisko dydaktyczne i Panel HMI).Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - zadanie 5. 1.6. Zadanie 6 Dostawa oprogramowania inżynierskiego. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania inżynierskiego, na którą składają się: Oprogramowanie SolidWorks lub równoważne w ilości 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - zadanie 6. Zadanie 7 Dostawa dronów. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dronów, na którą składają się: Dron typ1 w ilości 3 szt.; Dron typ 2 w ilości 2 szt.; Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - zadanie 7. 2. Dostarczony sprzęt będący przedmiotem zamówienia ma być nie używany (fabrycznie nowy), w pełni sprawny i wolny od wad prawnych i fizycznych, odpowiadający standardom jakościowym i technicznym, wynikających z funkcji i przeznaczenia tego sprzętu. 3. Kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: Zadanie 1: 31712100-1 Maszyny i aparatura mikroelektroniczna, 30212100-9 Mikrokomputerowe jednostki przetwarzające, 35125100-7 Czujniki, Zadanie 2: 32250000-0 Telefony komórkowe, 30213200-7 Komputer tablet, 30214000-2 Stacje robocze, 30231300-0 Monitory ekranowe, 30213000-5 Komputery osobiste, 48700000-5 Pakiety oprogramowania użytkowego, 32322000-6 Urządzenia multimedialne Zadanie 3: 31710000-6 Sprzęt elektroniczny Zadanie 4: 39141300-5 Szafy Zadanie 5: 31682210-5 Aparatura i sprzęt sterujący Zadanie 6: 48300000-1 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania Zadanie 7: 31712100-1 Maszyny i aparatura mikroelektroniczna 4. Postępowanie realizowane jest w ramach realizowanego przez Państwową Wyższą Szkołę Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży projektu pn. "Przebudowa i adaptacja infrastruktury dydaktycznej, wraz z zakupem wyposażenia służącego dostosowaniu oferty dydaktycznej do uczestnictwa Państwowej Wyższej Szkoły Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży w procesie praktycznego kształcenia studentów", Nr RPO.08.02.01-20-0033/18 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, działanie 8.2 Uzupełnienie deficytów w zakresie infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 8.2.1 Infrastruktura przedszkolna, kształcenia zawodowego i ustawicznego. 5. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz "lub równoważne". 6. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej. 7. Miejscem dostawy jest Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, ul.Akademicka 1, 18-400 Łomża. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia dla zadania 3 dokonał instalacji i uruchomienia systemu RTLS we wskazanej lokalizacji w PWSIiP ustalonej z Zamawiającym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5


Dodatkowe kody CPV: 31712100-1, 30212100-9, 35125100-7, 32250000-0, 30213200-7, 30214000-2, 30231300-0, 48700000-5, 32322000-6, 31710000-6, 39141300-5, 31682210-5, 48300000-1, 31712100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa sprzętu elektronicznego i robotów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16320.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: part-AD Artur Dyrda
Email wykonawcy: info@part-ad.com
Adres pocztowy: Grzechynia 635
Kod pocztowy: 34-220
Miejscowość: Maków Podhalański
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29442.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29442.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29442.51
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dostawa szaf laboratoryjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2915.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.Z.SZ.iP."PEGAZ" K.Lenard
Email wykonawcy: pegazlublin@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Turystyczna 96a
Kod pocztowy: 20-230
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3069.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3069.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3184.47
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa oprogramowania inżynierskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13983.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DPS Software Sp. z o.o
Email wykonawcy: biuro@dps-software.pl
Adres pocztowy: ul. Marynarska 15
Kod pocztowy: 02-674
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10578.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10578.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10578.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.