eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Kompleksowe usługi pralnicze dla Szpitala Barlinek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-06

Ogłoszenie nr 510113545-N-2019 z dnia 06-06-2019 r.

Szpital Barlinek Sp. z o.o.: Kompleksowe usługi pralnicze dla Szpitala Barlinek

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544902-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Barlinek Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30455600000000, ul. ul. Szpitalna 10, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 957 462 502, e-mail przetargi10@op.pl, faks 957 462 502.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szpitalbarlinek.pomorzezachodnie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spólka Prawa Handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowe usługi pralnicze dla Szpitala Barlinek

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres 12 miesięcy usługi pralniczej obejmującej dezynfekcję, pranie, suszenie, prasowanie bielizny szpitalnej zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi w zakładach opieki zdrowotnej. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie załadunek i wyładunek rzeczy brudnych i czystych w miejscu składowania w magazynie Zamawiającego. Transport związany z odbiorem asortymentu brudnego od Zamawiającego do pralni Wykonawcy oraz dostawę asortymentu czystego z pralni Wykonawcy do Zamawiającego odbywać się będzie bezpośrednio z magazynu i do magazynu, środkami transportu Wykonawcy ( Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 roku w sprawie wymagań, jakimi powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej ( Dz. U. z 2012 r. popz.739). Dezynfekcji podlegać będzie pościel i bielizna z oddziałów położniczo-ginekologicznego, bloku operacyjnego oraz materace, poduszki i koce z pozostałych oddziałów szpitalnych u Wykonawcy zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a.Odbiór z magazynu Zamawiającego brudnej bielizny jej transport, pranie, prasowanie, maglowanie, krochmalenie, pościeli bielizny szpitalnej i odzieży medycznej oraz innego asortymentu zw. dalej "bielizną" zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego i dezynfekcję chemiczno-termiczną w procesie prania lub samą dezynfekcję materacy wraz z pokrowcami, poduszek, kocy, oraz dostawę do magazynu Zamawiającego czystej bielizny. b.Zamówienie obejmuje bieżące naprawy "bielizny" np. przyszywanie guzików, troczków, zszywanie. Oddawana "bielizna" czysta musi być poskładana, posegregowana zgodnie z oznaczeniami na materiale oraz opakowana w sposób zabezpieczający przed zanieczyszczeniami w czasie transportu (pakiety ofoliowane i zapakowane w płócienne worki), umieszczone w koszach będących w posiadaniu Wykonawcy zamówienia. Zasłony i obrusy winny być oddawane zafoliowane i powieszone na wieszakach, mopy z każdego oddziału ofoliowane, wszystkie ściereczki wymaglowane poskładane w tzw. "kostkę" i zafoliowane. Zamówienie obejmuje transport "prania" do i z siedziby Zamawiającego środkami transportu będącego w posiadaniu Wykonawcy zamówienia spełniającymi wymagania sanitarno - epidemiologiczne oraz wniesienie i odebranie bielizny z głównego magazynu bielizny i pościeli szpitalnej. Wymagane jest stosowanie technologii gwarantujących wysoką jakość usługi zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitala, zapewniających pełne przestrzeganie przepisów sanitarnych i epidemiologicznych Wszystkie materiały i środki użyte przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganiami i normami obowiązującymi w Polsce. Szacunkowa ilość prania w okresie 12 miesięcy - 60.000 kg.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 156000
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Pralniczych Sp. J Henryka Różalska, Katarzyna Karasiewicz 76-032 Mielenko ul. Lipowa 11
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 191880
Oferta z najniższą ceną/kosztem 191880
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 202950
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.