To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-06
Ogłoszenie nr 510113539-N-2019 z dnia 06-06-2019 r.
Teatr Rozrywki: Doposażenie Teatru Rozrywki w krzesła. Część I - krzesła biurowe, Część II - krzesła specjalistyczne dla orkiestry, Część III - krzesła specjalistyczne dla garderób i pracowni.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Poprawa warunków pracy poprzez doposażenie stanowisk w celu eliminacji zdrowotnych czynników ryzyka w Teatrze Rozrywki w Chorzowie z uwzględnieniem działań szkoleniowych
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547010-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Teatr Rozrywki, Krajowy numer identyfikacyjny 00123800500000,
ul. ul. Marii Konopnickiej
1,
41-500
Chorzów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 346 19 30, e-mail
m.grycyk@teatr-rozrywki.pl, faks
32 346 19 39.
Adres strony internetowej (url): www.teatr-rozrywki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Doposażenie Teatru Rozrywki w krzesła. Część I - krzesła biurowe, Część II - krzesła specjalistyczne dla orkiestry, Część III - krzesła specjalistyczne dla garderób i pracowni.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/02/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie obejmuje dostawę do siedziby Teatru w Chorzowie fabrycznie nowych ergonomicznych krzeseł biurowych. Dodatkowo dostawą są także objęte specjalistyczne krzesła dla orkiestry i dyrygenta oraz krzesła dla garderób i pracowni. Zakup krzeseł jest ściśle związany z poprawą warunków pracy na stanowiskach oraz pomocą w eliminowaniu czynników ryzyka i zapobieganiu urazom i schorzeniom Zamówienie obejmuje dostawę: Część I - krzesła biurowe 1.Krzesła biurowe - szt. 42 2.Krzesło obrotowe wysokie - szt. 2 Część II - krzesła specjalistyczne dla orkiestry 1.Krzesło orkiestrowe - szt. 46 2.Krzesło dyrygenta - szt. 2 Część III - krzesła specjalistyczne dla garderób i pracowni 1.Krzesła do garderób i pracowni - szt. 43
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39.11.20.00 - Krzesła
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I - krzesła biurowe |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
64671.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EURO-MEBLE Małgorzata Masłoń
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
67652.46
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II - krzesła specjalistyczne dla orkiestry |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. art.93, ust.1, pkt 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164, z późn. zm.), Teatr Rozrywki w Chorzowie informuje o unieważnieniu postępowania dot. część II - krzesła specjalistyczne dla orkiestry Uzasadnienie wyboru: W związku z tym, że najkorzystniejsza oferta przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał oraz może przeznaczyć na sfinansowanie zadania. Komisja przetargowa unieważnienia postępowanie część II - krzesła specjalistyczne dla orkiestry. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część III - krzesła specjalistyczne dla garderób i pracowni |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32250.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EURO-MEBLE Małgorzata Masłoń
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38027.91
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Kompleksowa organizacja dwudniowego wydarzenia artystyczno-muzycznego wraz z atrakcjami towarzyszącymi z wykorzystaniem warsztatów i atrakcji dla dzieci w dniach 6-7 grudnia 2025 r.
- Kompleksowa obsługa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) oraz ochrony przeciwpożarowej (PPOŻ) w ZEFO w Chorzowie i w jednostkach obsługiwanych przez ZEFO w 2026 roku
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych (2)
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 17 w Chorzowie, ul. Kasprowicza 1 - II/2025
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty ślusarskie - paczka nr 2
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
- Zakup i dostawa mebli do ZSCKR w Różańcu
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
- Zakup zestawów namiotów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Wyposażenie Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie
- Zakup technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK)" w ramach projektu ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo"
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





