eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Purda › POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PN."Remont Stacji Uzdatniania Wody w Butrynach, gmina Purda"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-05

Ogłoszenie nr 510112711-N-2019 z dnia 05-06-2019 r.

Gmina Purda: POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PN.: "Remont Stacji Uzdatniania Wody w Butrynach, gmina Purda"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa 5: Środowisko przyrodnicze i racjonalne wykorzystanie zasobów. Działanie 5.2: Gospodarka wodno-ściekowa.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 524204-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Purda, Krajowy numer identyfikacyjny 51074318900000, ul. Purda 19, 11-030 Purda, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 895 122 223, e-mail m.kurowski@purda.pl, faks 895 122 280.
Adres strony internetowej (url): https://bip.purda.pl/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PN.: "Remont Stacji Uzdatniania Wody w Butrynach, gmina Purda"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.9.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych stacji uzdatniania wody (dalej: SUW) w Butrynach, gmina Purda, w szczególności polegający na: remoncie budynku SUW oraz technologii uzdatniania wody, remoncie istniejących obudów studni głębinowych, remoncie międzyobiektowych rurociągów, technologicznych, kabli energetycznych, utwardzenia oraz ogrodzenia. 2. W zakresie robót budowlanych przewidziano do realizacji: 1) Branża budowlana: a) wykonanie fundamentów pod nowe urządzenia, wykonanie całkowitej wymiany posadzek wraz z wszystkimi warstwami podbudowy, wyburzenie i wykonanie ścian wewnętrznych wraz z tynkami, płytkami ceramicznymi i malowaniem, wykonanie sufitów, docieplenie ścian zewnętrznych z wykonaniem tynków mineralnych, wymiana pokrycia dachu, wymiana rynien oraz rur spustowych, wykonanie przewodów wentylacyjnych, wymiana stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, wykonanie kanałów technologicznych, wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych b) wymiana ogrodzenia obiektu SUW na ogrodzenie typowe, panelowe na słupkach stalowych c) adaptacja istniejącej wiaty na pomieszczenie do przechowywania agregatu prądotwórczego d) wykonanie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych. 2) Branża elektryczna a) wymiana zasilania energii elektrycznej. b) wymiana rozdzielni wewnętrznej. c) zakup i montaż agregatu prądotwórczego przewoźnego o mocy min. 50kVA. d) wykonanie instalacji elektrycznej. e) wymiana kabli zasilających pompy głębinowe wraz z ułożenie kabli do ogrzewania obudów studni, do sond pomiarowych i do zabezpieczenia pomp przed suchobiegiem. f) wykonanie ogrzewania za pomocą pieców akumulacyjnych. g) wykonanie oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego, h) wykonanie instalacji odgromowej 3) Technologia i instalacje sanitarne a) wymiana pomp głębinowych (o łącznej mocy 18,5 KW) z orurowaniem i kablami zasilającymi oraz obudów studziennych b) wymiana przewodu tłocznego pomiędzy studnią nr SW1a, a budynkiem SUW c) montaż filtrów ciśnieniowych, mieszacza wodno-powietrznego, sprężarki bezolejowej, d) montaż rurociągów technologicznych wyszczególnionych w projekcie e) montaż dwóch zbiorników retencyjnych wody wykonanych ze stali węglowej, malowane, f) wykonanie rurociągów międzyobiektowych g) montaż zestawu pomp II stopnia - składający się z czterech pomp o łącznej mocy 12 KW i sterowanych w oparciu o jeden falownik kroczący zamontowany w szafie sterującej h) wykonanie nowych odstojników wód popłuczych oraz likwidacja istniejących odstojników i) montaż układu do dezynfekcji wody wraz ze studzienką neutralizacyjną i montażem lamp UV j) wykonanie układu monitoringu i wizualizacji pracy SUW Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynikający z art. 31 ustawy Pzp stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, na którą składa się Załącznik nr 9 do SIWZ: 1) Dokumentacja projektowa - stanowiąca załącznik do zgłoszenia robót budowlanych przyjętych przez Dyrektora Wydziału Infrastruktury i Budownictwa działającego w imieniu Starosty Olsztyńskiego - (Załącznik nr 9a do SIWZ), który to dokument jest integralną częścią SIWZ oraz 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - (Załącznik nr 9b do SIWZ], który to dokument jest integralną częścią SIWZ, a także 3) Przedmiary robót - element pomocniczy do sporządzenia wyceny - (Załącznik nr 9c, 9d, 9e do SIWZ]. 3. Uwaga! Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości dostawy wody podczas modernizacji SUW. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa 5: Środowisko przyrodnicze i racjonalne wykorzystanie zasobów. Działanie 5.2: Gospodarka wodno-ściekowa.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45252120-5


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45321000-3, 45233200-1, 45450000-6, 45330000-9, 45310000-3, 45232152-2, 45231110-9, 45340000-2, 45213310-3, 31120000-3, 45321000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1532132.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HYDRO-PARTNER Sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@hydro-partner.pl
Adres pocztowy: ul. Gronowska 4a
Kod pocztowy: 64-100
Miejscowość: Leszno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1998733.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1998733.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2762684.57
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.