eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miechów › Organizacja usług szkoleniowych w ramach realizacji Projektu"Utworzenie i rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Miechowskiego na bazie Zespołu Szkół nr 1 i Zespołu Szkół nr 2"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-05

Ogłoszenie nr 510112196-N-2019 z dnia 05-06-2019 r.

Starostwo Powiatowe w Miechowie: Organizacja usług szkoleniowych w ramach realizacji Projektu: "Utworzenie i rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Miechowskiego na bazie Zespołu Szkół nr 1 i Zespołu Szkół nr 2"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536613-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Miechowie, Krajowy numer identyfikacyjny 29994340000000, ul. ul. Racławicka 12, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 413 821 110, e-mail przetargi@powiat.miechow.pl, faks 413 821 118.
Adres strony internetowej (url): www.bip.malopolska.pl/spmiechow

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Organizacja usług szkoleniowych w ramach realizacji Projektu: "Utworzenie i rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Miechowskiego na bazie Zespołu Szkół nr 1 i Zespołu Szkół nr 2"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Or.272.4.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie nw. Kursów/szkoleń dla uczniów szkół zawodowych z powiatu miechowskiego objętych projektem w celu nabywania dodatkowych kwalifikacji w ramach wskazanego wyżej projektu który jest współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Szkolenie nr 1: Kurs barmański I stopnia. 1) Liczba uczestników: 58 uczestników (uczniów/ uczennic), II grupy - 26 uczestników - ZS Nr 2 i 32 uczestników -ZS Nr 1 2) Ilość godzin: min. 40. Zajęcia powinny być prowadzone w formie teoretycznej 10 godzin i praktycznej 30 godzin. W ZS Nr 1 - II grupy po 16 osób i w ZS Nr 2 - II grupy po 13 osób. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu. 4) Wykonawca jest zobowiązany do uzgodnienia z koordynatorem ds. szkoleń i kursów wstępnych terminów przeprowadzenia kursu przed podpisaniem umowy. 5) Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do uzyskania wiadomości i umiejętności barman I stopnia. 6) Kursant powinien pozyskać wiedzę i praktyczne umiejętności między innymi z zakresu: 1) Wprowadzenie i terminologia: barman jako zawód; barmańskie savoir-vivre; praca z klientem; barman szefem lokalu. 2) Bar jako miejsce pracy; Alkohol jako używka albo atrybut kultury; podział na typy barów; umeblowanie i wyposażenie, aranżacja; wyposażenie podręczne; podział alkoholi: piwo, wino, wódki białe i gatunkowe, brandy, koniak, likiery, whisky; aperitif, digestif; wpływ alkoholu na organizm człowieka. 3) Podstawy miksologii: cocktaile, rodzaje drinków: long, short i inne; drinki światowe i lokalne; dodatki, składniki dekoracyjne; szkło barowe, miary, dodatki uzupełniające. 4) Nauka sporządzania wybranych drinków. 5) Kawa w barze. Nauka sporządzania drinków na bazie kawy: ekspres do kawy ciśnieniowy; zasady parzenia i serwowania kawy; drinki na bazie kawy 6) Free style: czym jest free style; zasady i techniki free style; pokaz free style 7) Każdy uczestnik kursu powinien wykonać odrębnie minimum 20 drinków, w tym 10 alkoholowych. 8) Kurs należy przeprowadzić z wykorzystaniem własnego sprzętu. 9) Kurs zakończy się egzaminem zewnętrznym przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Polskich Barmanów zorganizowanym przez Wykonawcę; koszt egzaminu winien być wliczony w cenę kursu. Wynik pozytywny ma gwarantować uzyskanie certyfikatu w języku polskim i języku angielskim. 10) Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia 90% zdawalności egzaminu. Jeżeli nie zostanie ona osiągnięta, wykonawca przeprowadza dodatkowe zajęcia uzupełniające braki na własny koszt w wymiarze 2 godz. teoretycznych i 5 godzin praktycznych dla osób, które nie zdała w I terminie. 11) Termin wykonania zamówienia: do 25.09.2019 r. Szkolenie nr 2: Kurs diagnostyki common rail 1) Liczba uczestników: 30 uczestników (uczniów/ uczennic). Dwie grupy po 15 osób 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu. 3) Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do poszerzenia wiedzy z diagnostyki common rail oraz uzyskanie certyfikatu potwierdzającego wiedzę z tego zakresu. 4) Kurs należy przeprowadzić zgodnie z programem (minimum 8 godz.): a) Pomiary niskiego i wysokiego ciśnienia paliwa b) Pomiary wtryskiwaczy cewkowych i piezoelektrycznych: ? przelewy ? badanie parametrów elektrycznych c) Badanie oscyloskopowe czujników i elementów wykonawczych miedzy innymi: przepływomierzy powietrza HFM5,6,7, szerokopasmowych sond lambda, wtryskiwaczy. d) Technologia naprawy wtryskiwaczy CR. Testy wtryskiwaczy na stanowisku pomiarowym. e) Adaptacja klasyfikowanych wtryskiwaczy przy użyciu testera usterek KTS XXX. f) Komputerowa diagnostyka systemów CR, klasyfikacja wtryskiwaczy CR, wczytywanie kodów IMA wtryskiwaczy do stertownika silnika, korekcje dawek wtryskiwaczy. 5) Kurs zakończy się egzaminem przeprowadzonym przez WYKONAWCĘ; koszt egzaminu i wydanie certyfikatów winien być wliczony w cenę kursu. Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia 90% zdawalności egzaminu, jeżeli nie zostanie ona osiągnięta, przeprowadzenia dodatkowych zajęć uzupełniających braki na własny koszt w wymiarze 2 godz. teoretycznych dla każdej osoby, która nie zdała w I terminie. 6) Termin wykonania zamówienia: do 25.09.2019 r. Szkolenie nr 3: szkolenie z zakresu diagnostyki pojazdów i maszyn rolniczych 1) Liczba uczestników: 40 uczestników (uczniów/ uczennic). Dwie grupy po 20 osób 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości uczestników kursu w przypadkach losowych lub rezygnacji uczestnika w trakcie kursu. 3) Celem szkolenia ma być zaznajomienie uczestników z podstawami diagnostyki i autodiagnostyki systemów sterowanych elektroniczne w pojazdach rolniczych. Oferuje szereg informacji z zakresu sterowania silnika, skrzyni biegów, podnośników przedniego i tylnego, problematyki sieci CAN. przedstawia sposoby kalibracji i regulacji skrzyń biegów, podnośników itp. dzięki temu szkoleniu operator nabywa wiedzę w jaki sposobów przeprowadzać diagnostykę systemów, interpretować usterki oraz przeprowadzać kalibracje oraz regulacje i niniejszym przygotować mechanika do obsługi naprawy pojazdów rolniczych. szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do poszerzenia wiedzy z szkolenie z zakresu diagnostyki pojazdów i maszyn rolniczych oraz uzyskanie certyfikatu potwierdzającego wiedzę z tego zakresu. 4) Kurs należy przeprowadzić zgodnie z programem (minimum 8 godz.): -Zapoznanie się z typami systemów sterowanych elektronicznie oraz rodzajami diagnostyki na 3 poziomach w środowisku maszyn rolniczych. Przedstawienie metod i procedur diagnostyki szeregowej głównych systemów elektronicznych stosowanych w maszynach rolniczych z interpretacją błędów, parametrów i stanów oraz systemów sieci CAN, skrzyni biegów i WOM; zarządzanie silnikiem i układami powiązanymi. -Omówienie procedur konfiguracyjnych oraz warunków koniecznych do ich przeprowadzenia, kalibracja skrzyni biegów, silnika i tylnego podnośnika hydraulicznego. -Ćwiczenia praktyczne powinny być przeprowadzone na dwóch różnych ciągnikach rolniczych obejmujące diagnostykę i procedury manualne jak również diagnostykę szeregową, (mogą to być marki, np.: NEW HOLLAND, JOHN DEERE.) 5) Kurs zakończy się egzaminem przeprowadzonym przez WYKONAWCĘ; koszt egzaminu i wydanie certyfikatów winien być wliczony w cenę kursu. 6) Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia 90% zdawalności egzaminu, jeżeli nie zostanie ona osiągnięta, przeprowadzenia dodatkowych zajęć uzupełniających braki na własny koszt w wymiarze 2 godz. teoretycznych dla każdej osoby, która nie zdała w I terminie. 7) Termin wykonania zamówienia do 25.09.2019 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80530000-8


Dodatkowe kody CPV: 80570000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Kurs barmański I stopnia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48622
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Absynt" Mariusz Grzesik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Strażów 145
Kod pocztowy: 36-073
Miejscowość: Strażów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48372
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48372
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48372
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Kurs diagnostyki common rail

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Szkolenia Motoryzacji "Autoelektronika Kędzia"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ustrzycka 1
Kod pocztowy: 61-324
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.