eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciężkowice › Remont budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Bruśniku wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach projektu "Zagospodarowanie infrastruktury komunalnej na potrzeby infrastruktury rekreacyjnej i kulturalnej w miejscowości Bruśnik"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-24

Ogłoszenie nr 510111552-N-2020 z dnia 24-06-2020 r.

Urząd Gminy w Ciężkowicach: Remont budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Bruśniku wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach projektu "Zagospodarowanie infrastruktury komunalnej na potrzeby infrastruktury rekreacyjnej i kulturalnej w miejscowości Bruśnik"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zagospodarowanie infrastruktury komunalnej na potrzeby infrastruktury rekreacyjnej i kulturalnej w miejscowości Bruśnik- współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538829-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy w Ciężkowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Tysiąclecia 19, 33-190 Ciężkowice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 510 051, e-mail ug@ciezkowice.pl, faks 146 510 944.
Adres strony internetowej (url): www.bip.malopolska.pl/ugciezkowice
Adres profilu nabywcy: -
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
-

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Bruśniku wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach projektu "Zagospodarowanie infrastruktury komunalnej na potrzeby infrastruktury rekreacyjnej i kulturalnej w miejscowości Bruśnik"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GI.271.29.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z Remontem budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Bruśniku wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach projektu "Zagospodarowanie infrastruktury komunalnej na potrzeby infrastruktury rekreacyjnej i kulturalnej w miejscowości Bruśnik" Zakres zamówienia: REMONT BUDYNKU REMIZY OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W BRUŚNIKU WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU. 1) REMONT BUDYNKU REMIZY OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ Przyziemie: Pomieszczenia WC. o remont instalacji wod-kan z wymianą armatury o wymiana stolarki drzwiowej, o remont posadzek, ścian i sufitów, o malowanie pomieszczeń. Cześć komunikacyjna. o remont posadzek polegający na wyłożeniu ich płytkami ceramicznymi. o malowanie pomieszczeń, o wymiana stolarki drzwiowej (drzwi wejściowe), Pozostałe pomieszczenia (siłownia, świetlica). o malowanie pomieszczeń. Parter: Świetlica o remont posadzki drewnianej w świetlicy - czyszczenie oraz pokrycie nowoczesną powłoką z farby o dużej twardości i odporności na uszkodzenia. o malowanie pomieszczeń Cześć komunikacyjna. o remont posadzek polegający na wyłożeniu ich płytkami ceramicznymi. o malowanie pomieszczeń. Poddasze: Cześć komunikacyjna. o remont posadzek polegający na wyłożeniu ich płytkami ceramicznymi. o malowanie pomieszczeń. Pozostałe pomieszczenia (sala konsumpcyjna, kuchnia). o malowanie pomieszczeń. W uzupełnieniu powyższego opisu poniżej prezentujemy zakres prac remontowych na poszczególnych kondygnacjach: Wyszczególnienie Powierzchnia zgodnie z projektem budowlanym w m2 Zakres prac PRZYZIEMIE Siłownia 21,19 Malowanie pomieszczeń Świetlica 55,26 Malowanie pomieszczeń WC 8,59 Remont pomieszczeń z montażem armatury, wymiana stolarki drzwiowej, malowanie pomieszczeń WC 2,29 Remont pomieszczeń z montażem armatury, wymiana stolarki drzwiowej, malowanie pomieszczeń WC 3,9 Remont pomieszczeń z montażem armatury, wymiana stolarki drzwiowej, malowanie pomieszczeń Komunikacja 8,64 Remont posadzek, malowanie pomieszczeń Komunikacja 12,51 Remont posadzek, malowanie pomieszczeń Magazyn 5,46 Poza zakresem zamówienia Magazyn 11,88 Poza zakresem zamówienia Biuro 7,76 Poza zakresem zamówienia RAZEM 137,48 - PARTER Świetlica 67,84 Remont posadzek-czyszczenie oraz pokrycie nowoczesna powłoką z farby o dużej twardości i odporności na uszkodzenia, malowanie pomieszczeń, Świetlica 30,97 Remont posadzek- czyszczenie oraz pokrycie nowoczesna powłoką z farby o dużej twardości i odporności na uszkodzenia, malowanie pomieszczeń, Komunikacja 23,79 Remont posadzek, malowanie pomieszczeń Biuro 12,03 Poza zakresem zamówienia Garaż 33,97 Poza zakresem zamówienia RAZEM 168,6 - I PIĘTRO Sala konsumpcyjna 78,85 Malowanie pomieszczeń Kuchnia 30,24 Malowanie pomieszczeń Komunikacja 13,94 Remont posadzek, malowanie pomieszczeń Magazyn 5,76 Poza zakresem zamówienia Magazyn 6,24 Poza zakresem zamówienia Pomieszczenie biurowe 34,34 Poza zakresem zamówienia RAZEM 169,37 - Inwentaryzacja geodezyjna. 2)ZAGOSPODAROWANIEM TERENU WOKÓŁ BUDYNKU REMIZY: obudowa 9 miejsc postojowych, obudowa chodnika, omontaż elementów placu zabaw: huśtawka podwójna -1 szt., sprężynowiec - 2 szt., omontaż ławek (5 szt.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45450000-6


Dodatkowe kody CPV: 45212140-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Bruśniku wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach projektu "Zagospodarowanie infrastruktury komunalnej na potrzeby infrastruktury rekreacyjnej i kulturalnej w miejscowości Bruśnik"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 138946.77
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TOP-COLOR Tomasz Żaba
Email wykonawcy: tomaszzaba93@gmail.com
Adres pocztowy: Bruśnik 134A
Kod pocztowy: 33-192
Miejscowość: Bruśnik
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 125000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 125000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 147200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.