eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Instalacje elektryczne i niskoprądowe Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-04

Ogłoszenie nr 510111446-N-2019 z dnia 04-06-2019 r.

Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego: Instalacje elektryczne i niskoprądowe Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538456-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540090451-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 36448134500000, ul. Hlonda 1, 02-972 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 308 14 91, e-mail przetarg@muzeumjp2ipw.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.muzeumjp2ipw.nowybip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Instalacje elektryczne i niskoprądowe Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

121/DPI/PN/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem Zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych Instalacji elektrycznych i niskoprądowych Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego przy ul. Prymasa Augusta Hlonda 1 w Warszawie, w oparciu o PFU, przekazany przez Zamawiającego oraz Formularzu cenowym. Przedmiot Zamówienia obejmuje, w szczególności: W zakresie Prac projektowych: - Projekt rozbudowy infrastruktury energetycznej rozdzielczej obiektu, - Projekt instalacji systemu zarządzania energią dla obiektu o zróżnicowanej amplitudzie poboru mocy, - Projekt instalacji systemu rozdziału oraz opomiarowania zużycia energii - Projekt oświetlenia terenu zewnętrznego, - Projekt instalacji elektrycznej zasilania obwodów gospodarczych gniazd oraz oświetlenia, - Projekt instalacji elektrycznej zasilania obwodów systemów multimedialnych oraz nagłośnienia, - Projekt instalacji elektrycznej zasilania obwodów oświetlenia ekspozycyjnego, - Projekt instalacji systemu zabezpieczeń przeciwprzepięciowych, - Projekt instalacji systemu sygnalizacji alarmu pożarowego, - Projekt instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego, - Projekt instalacji systemu telewizji dozorowej, - Projekt instalacji systemu kontroli dostępu, - Projekt instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu, - Projekt instalacji elektronicznego systemu obsługi klienta, - Projekt instalacji systemu zarządzania i monitorowania obiektu - Integracja obiektowych systemów sterowania i zarządzania W zakresie robót budowlanych: - Wykonanie rozbudowy infrastruktury energetycznej rozdzielczej obiektu, - Wykonanie instalacji systemu zarządzania energią dla obiektu o zróżnicowanej amplitudzie poboru mocy, - Wykonanie instalacji systemu rozdziału oraz opomiarowania zużycia energii - Wykonanie oświetlenia terenu zewnętrznego, - Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania obwodów gospodarczych gniazd oraz oświetlenia, - Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania obwodów systemów multimedialnych oraz nagłośnienia, - Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania obwodów oświetlenia ekspozycyjnego, - Wykonanie instalacji systemu zabezpieczeń przeciwprzepięciowych, - Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji alarmu pożarowego, - Wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego, - Wykonanie instalacji systemu telewizji dozorowej, - Wykonanie instalacji systemu kontroli dostępu, - Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu, - Wykonanie instalacji elektronicznego systemu obsługi klienta, - Wykonanie instalacji systemu zarządzania i monitorowania obiektu wraz z ich integracją, - Wykonanie zabezpieczeń przejść pożarowych zgodnie z obowiązującymi przepisami - Integracja obiektowych systemów sterowania i zarządzania

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45311000-0, 45311200-2, 45311100-1, 71220000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4177777.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EL SERWIS Jarosław Mirzejewski
Email wykonawcy: info@el-serwis.eu
Adres pocztowy: ul. Gliniana 21
Kod pocztowy: 95-030
Miejscowość: Rzgów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5138666.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5138666.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5138666.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.