eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnawatka › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Tarnawatka - budynek Urzędu Gminy w Tarnawatce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-24

Ogłoszenie nr 510111180-N-2020 z dnia 24-06-2020 r.

Urząd Gminy Tarnawatka: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Tarnawatka - budynek Urzędu Gminy w Tarnawatce

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Tarnawatka" w ramach działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 536119-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
nie dotyczy


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Tarnawatka, Krajowy numer identyfikacyjny 99919100000000, ul. ul. Lubelska 39, 22-604 Tarnawatka, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 0-84 662-47-10, e-mail gmina@tarnawatka.pl, faks 0-84 662-47-24.
Adres strony internetowej (url): www.tarnawatka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Tarnawatka - budynek Urzędu Gminy w Tarnawatce

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.23.2020.MT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Tarnawatka - budynek Urzędu Gminy w Tarnawatce". W zakresie zadania wchodzą następujące prace: a) Roboty budowlane - kwalifikowane - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - Roboty dociepleniowe ścian nadziemia - Docieplenie stropodachu wentylowanego - Docieplenie stropodachu łącznika b) Roboty sanitarne - technologia kotłowni - kwalifikowane - Obieg kotła - Obieg grzewczy I - Obieg grzewczy II - Wentylacja kotłowni - Układ napełniania instalacji ZW - Roboty towarzyszące - Oznakowanie i zabezpieczenia ppoż. - Roboty demontażowe c) Robot sanitarne - instalacja C.O. - kwalifikowane - Rurociągi - Izolacja - Grzejniki - Armatura - Roboty budowlane - Próby Regulacja - Roboty demontażowe - Odtworzenie kanału pod posadzkowego d) Roboty elektryczne - Demontaż - Kotłownia (Rozdzielnica RK; Wyłącznik ppoż.; WLZ; Instalacje technologiczne: technologiczne sterowanie, technologiczne zasilanie, instalacja detekcji gazu; Instalacje elektryczne wewnętrzne: instalacja oświetleniowa, instalacja gniazd wtyczkowych; Instalacja uziemień wyrównawczych) - Urząd Gminy budynek (Odtworzenie instalacji ochrony odgromowej; Oświetlenie ogólne; Instalacja fotowoltaiczna, oświetlenia awaryjnego, oświetlenia zewnętrznego: oświetlenie awaryjne, fotowoltaika, rozdzielnica TS, oświetlenie zewnętrzne związane z instalacja fotowoltaiczną) - Pomiary elektryczne i uruchomienia instalacji e) Roboty budowlane - niekwalifikowane - Docieplenie stropodachu łącznika f) Roboty sanitarne - technologia kotłowni gazowej - niekwalifikowane - Obieg kotła - Odprowadzanie spalin - Instalacja gazowa Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określają: projekty budowlane, przedmiary robót, które stanowią integralną część SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45215000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45261000-4, 45262000-1, 45321000-3, 45410000-4, 45421000-4, 45453000-7, 45432000-4, 45442000-7, 45331100-7, 45333000-0, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 499965.95
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PU PORTAL Karol Szczech
Email wykonawcy: portalkarol@wp.pl
Adres pocztowy: Skokówka ul. Osiedlowa 20
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 614958.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 614958.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 676243.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.