eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościelisko › Dostawa wyposażenia pomieszczeń w ramach realizacji projektu " Przebudowa i rozbudowa istniejącego budyn-ku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszkole, ośrodek kultury, bi-blioteka publiczna" - część I sala wystawiennicza, część II- biblioteka.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-04

Ogłoszenie nr 510110929-N-2019 z dnia 04-06-2019 r.

Gmina Kościelisko: Dostawa wyposażenia pomieszczeń w ramach realizacji projektu " Przebudowa i rozbudowa istniejącego budyn-ku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszkole, ośrodek kultury, bi-blioteka publiczna" - część I sala wystawiennicza, część II- biblioteka.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
" Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszko-le, ośrodek kultury, biblioteka publiczna"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538351-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kościelisko, Krajowy numer identyfikacyjny 49052655000000, ul. ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 079 100, e-mail przetargi@koscielisko.com.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.gminakoscielisko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia pomieszczeń w ramach realizacji projektu " Przebudowa i rozbudowa istniejącego budyn-ku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszkole, ośrodek kultury, bi-blioteka publiczna" - część I sala wystawiennicza, część II- biblioteka.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.16.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest w dostawa i montaż wyposażenia sali wystawienniczej w ośrodku kultury oraz biblio-teki w budynku wielofunkcyjnym w m. Dzianisz (34-514) Dzianisz 173. Zmawiający dokonał podziału zamówienia na pięć części: CZĘŚĆ I wyposażenie sali wystawienniczej- zestawy wystawowe, meble konferencyjne CZĘŚĆ II wyposażenie biblioteki - regał biblioteczny, półki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 7 do SIWZ . 3.2. Miejsce realizacji: Gmina Kościelisko - miejscowość Dzia-nisz- budynek wielofunkcyjny - pomieszczenia przezna-czone dla biblioteki - 34-514 Dzianisz 173 3.3. Sposób realizacji dostaw: 3.3.1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił montaż urządzeń przez osoby odpowiednio przeszko-lone i posiadające odpowiednie uprawnienia wymagane przez producentów urządzeń. 3.3.2. Meble i wyposażenie dostarczone Zamawiającemu, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, nie mogą posiadać znamion użytkowania, powinny spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązują-cymi przepisami, w tym, jeżeli jest wymagane, dopuszczenie do stosowania w placówkach typu przedszkole. 3.3.3. Dostawa mebli - regałów wymaga dokonania pomiarów z natury. Termin dokonania pomiarów należy ustalić telefonicznie pod nr 18 20 79 100 wew. 42 lub osobi-ście w siedzibie Gminy Kościelisko, 34-511 Koście-lisko ul. Strzelców Podhalańskich 44, pokój nr 11 w godzinach pracy Urzędu. 3.3.4. Zamawiający zainteresowany jest wyłącznie kompleksowym wykonaniem dostawy. 3.3.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwro-tu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymo-gów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego 3.3.6. Zamawiający wyma-ga co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone przedmioty, zamon-towane urządzenia i użyte materiały od dnia odebra-nia przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) pro-tokołu końcowego. 3.4. Sposób rozliczania: Za wykonane dostawy Zamawiający będzie płacił Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe płatne na podsta-wie przygotowanego przez Wykonawcę rozliczenia końcowego zawierającego powykonawcze zestawienie elementów rozliczeniowych oraz faktur.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30195800-0


Dodatkowe kody CPV: 39133000-3, 39151000-5, 39121200-8, 32342400-6, 32341000-5, 39153000-3, 39155000-3, 39141100-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: CZĘŚĆ I wyposażenie sali wystawienniczej- zestawy wystawowe, meble konferen-cyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 14914.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JTM SC Jacek Maceluch, Tomasz Wasiniewski, Mateusz Niezgoda
Email wykonawcy: justyna.jtm@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Siewna 2
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sacz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23116.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34194.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23116.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: CZĘŚĆ II wyposażenie biblioteki - regał biblioteczny, półki

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeprowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczo-nego na, m.in., część II- dostawę wyposażenia biblioteki w ramach realizacji projektu " Przebudowa i rozbudowa ist-niejącego budynku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszkole, ośrodek kultury, biblioteka publiczna". W przedmiotowym postępowaniu- część II- złożono jedną ofertę - oferta złożona przez ALUDO Spółka z o.o., ul. Księcia Józefa 54a, 30-206 Kraków, która w dniu 26.04.2019r.została uznana za najkorzyst-niejszą- Zamawiający w dniu 26.04.2019r. - przekazał zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej. W dniu 29.04.2019r. Wykonawca ALUDO Spółka z o.o., ul. Księcia Józefa 54a, 30-206 Kraków poinformował (informacja prze-słana e-mailem), iż z przyczyn niezależnych od niego wykonanie umowy jest niemożliwe, oraz że odstępuje od podpi-sania umowy. W związku z faktem, iż w przedmiotowym postępowaniu złożono tylko jedna ofertę, Zamawiający działając na pod-stawie art. 93 usr. 1 pkt. 7 ustawy Pzp unieważnia część II postępowania, gdyż jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicz-nego

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.