To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-04
Ogłoszenie nr 510110929-N-2019 z dnia 04-06-2019 r.
Gmina Kościelisko: Dostawa wyposażenia pomieszczeń w ramach realizacji projektu " Przebudowa i rozbudowa istniejącego budyn-ku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszkole, ośrodek kultury, bi-blioteka publiczna" - część I sala wystawiennicza, część II- biblioteka.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
" Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszko-le, ośrodek kultury, biblioteka publiczna"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538351-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kościelisko, Krajowy numer identyfikacyjny 49052655000000,
ul. ul. Strzelców Podhalańskich
44,
34-511
Kościelisko, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 079 100, e-mail
przetargi@koscielisko.com.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.gminakoscielisko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia pomieszczeń w ramach realizacji projektu " Przebudowa i rozbudowa istniejącego budyn-ku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszkole, ośrodek kultury, bi-blioteka publiczna" - część I sala wystawiennicza, część II- biblioteka.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.16.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest w dostawa i montaż wyposażenia sali wystawienniczej w ośrodku kultury oraz biblio-teki w budynku wielofunkcyjnym w m. Dzianisz (34-514) Dzianisz 173. Zmawiający dokonał podziału zamówienia na pięć części: CZĘŚĆ I wyposażenie sali wystawienniczej- zestawy wystawowe, meble konferencyjne CZĘŚĆ II wyposażenie biblioteki - regał biblioteczny, półki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 7 do SIWZ . 3.2. Miejsce realizacji: Gmina Kościelisko - miejscowość Dzia-nisz- budynek wielofunkcyjny - pomieszczenia przezna-czone dla biblioteki - 34-514 Dzianisz 173 3.3. Sposób realizacji dostaw: 3.3.1 Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił montaż urządzeń przez osoby odpowiednio przeszko-lone i posiadające odpowiednie uprawnienia wymagane przez producentów urządzeń. 3.3.2. Meble i wyposażenie dostarczone Zamawiającemu, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, nie mogą posiadać znamion użytkowania, powinny spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązują-cymi przepisami, w tym, jeżeli jest wymagane, dopuszczenie do stosowania w placówkach typu przedszkole. 3.3.3. Dostawa mebli - regałów wymaga dokonania pomiarów z natury. Termin dokonania pomiarów należy ustalić telefonicznie pod nr 18 20 79 100 wew. 42 lub osobi-ście w siedzibie Gminy Kościelisko, 34-511 Koście-lisko ul. Strzelców Podhalańskich 44, pokój nr 11 w godzinach pracy Urzędu. 3.3.4. Zamawiający zainteresowany jest wyłącznie kompleksowym wykonaniem dostawy. 3.3.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwro-tu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymo-gów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego 3.3.6. Zamawiający wyma-ga co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone przedmioty, zamon-towane urządzenia i użyte materiały od dnia odebra-nia przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) pro-tokołu końcowego. 3.4. Sposób rozliczania: Za wykonane dostawy Zamawiający będzie płacił Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe płatne na podsta-wie przygotowanego przez Wykonawcę rozliczenia końcowego zawierającego powykonawcze zestawienie elementów rozliczeniowych oraz faktur.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30195800-0
Dodatkowe kody CPV: 39133000-3, 39151000-5, 39121200-8, 32342400-6, 32341000-5, 39153000-3, 39155000-3, 39141100-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I wyposażenie sali wystawienniczej- zestawy wystawowe, meble konferen-cyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14914.44
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JTM SC Jacek Maceluch, Tomasz Wasiniewski, Mateusz Niezgoda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23116.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II wyposażenie biblioteki - regał biblioteczny, półki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający przeprowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczo-nego na, m.in., część II- dostawę wyposażenia biblioteki w ramach realizacji projektu " Przebudowa i rozbudowa ist-niejącego budynku mieszkalnego w Dzianiszu na cele społeczne i kulturalne (ośrodek zdrowia, przedszkole, ośrodek kultury, biblioteka publiczna". W przedmiotowym postępowaniu- część II- złożono jedną ofertę - oferta złożona przez ALUDO Spółka z o.o., ul. Księcia Józefa 54a, 30-206 Kraków, która w dniu 26.04.2019r.została uznana za najkorzyst-niejszą- Zamawiający w dniu 26.04.2019r. - przekazał zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej. W dniu 29.04.2019r. Wykonawca ALUDO Spółka z o.o., ul. Księcia Józefa 54a, 30-206 Kraków poinformował (informacja prze-słana e-mailem), iż z przyczyn niezależnych od niego wykonanie umowy jest niemożliwe, oraz że odstępuje od podpi-sania umowy. W związku z faktem, iż w przedmiotowym postępowaniu złożono tylko jedna ofertę, Zamawiający działając na pod-stawie art. 93 usr. 1 pkt. 7 ustawy Pzp unieważnia część II postępowania, gdyż jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicz-nego |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KOŚCIELISKO
więcej: przetargi KOŚCIELISKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SYSTEMU WIRTUALNEJ RZECZYWISTOŚCI NA POTRZEBY ROZBUDOWY PRACOWNI SZKOLENIA SŁUŻBY CZOŁGOWO-SAMOCHODOWEJ W ZAKRESIE BUDOWY I EKSPLOATACJI SPRZĘTU WOJSKOWEGO
- Dostawa i montaż wyposażenia do obiektu hotelowo- gastronomicznego hotel "Olimpijski"w Ciechanowie.
- Wykonanie zabudowy w pomieszczeniach socjalnych oraz kuchennych hali zdjęciowej na terenie Zakładu Głównego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji przy ul. J.P. Woronicza 17 w Warszawie
- Dostawa mebli do obiektów AWS w Warszawie i w Zakopanem
- Zakup i dostawę mebli dla Sądu Rejonowego w Świeciu
- "Remont i wyposażenie świetlic wiejskich wraz zagospodarowaniem terenu w miejscowościach popegeerowskich w Gminie Tomaszów".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.