eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzuze › Wyposażenie obiektu Domu Kultury w miejscowości Ostrowite ETAP I i II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-23

Ogłoszenie nr 510110221-N-2020 z dnia 23-06-2020 r.

Gmina Brzuze: Wyposażenie obiektu Domu Kultury w miejscowości Ostrowite ETAP I i II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
w ramach PROW na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528999-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540064954-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Brzuze, Krajowy numer identyfikacyjny 91086672600000, ul. Brzuze 62, 87-517 Brzuze, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 054 2701123, e-mail gmina@brzuze.pl, faks 054 2701123.
Adres strony internetowej (url): www.bip.brzuze.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wyposażenie obiektu Domu Kultury w miejscowości Ostrowite ETAP I i II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RRG.271.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot Zamówienia obejmuje dostawę elementów wyposażenia do Domu Kultury w Ostrowitem, gmina Brzuze. Zakres zamówienia dotyczy dostawy następujących elementów wyposażenia - etap I: Lp. Nazwa Ilość 1 Przewód sygnałowy 600 m 2 Trasa kablowa 42 mb 3 Przewód (YDY 3X2,5 mm2) 1500 mb 4 Przewód (YDY 3X1,5 mm2) 700 mb 5 Przewód "giętki" 100 mb 6 Przewód (YDY 5x2,5 mm2) 410 mb 7 Przewód (F/UTP kat.6) 305 mb 8 Przewód (YDY 5x4mm2) 123 mb 9 Przewód (YDY 3x4mm2) 50 mb Zakres zamówienia dotyczy dostawy następujących elementów wyposażenia - etap II Lp. Nazwa Ilość 1 Kolumna aktywna dwudrożna 2 szt. 2 Subbas aktywny 2 szt. 3 Monitor odsłuchowy aktywny 5 szt. 4 Mikser cyfrowy 1 szt. 5 Stage box 1 szt. 6 Konsola dimmerowa 1 szt. 7 Dimmer 2 szt. 8 Kratownica aluminiowa 2m 15 szt. 9 Uchwyt do lampy 30 szt. 10 Lina stalowa zabezpieczająca 35 szt. 11 Karabińczyk 35 szt. 12 Splitter DMX 1 szt. 13 Wtyki XLR męskie 50 szt. 14 Wtyki XLR żeńskie 50 szt. 15 Reflektor profilowy 8 szt. 16 LED Par RGBW 22 szt. 17 Krzesła bankietowe 160 szt. 18 Stoły bankietowe 40 szt. 19 Wózek do transportu stołów 1 szt. 20 Wózek do transportu krzeseł 1 szt. 21 Żelazko-parownica 1 szt. 22 Odkurzacz piorący 1 szt. 23 Pokrowce na krzesła 160 szt. 24 Pokrowiec na stół bankietowy 10 szt. 25 Obrus bankietowy 40 szt. 26 Cyfrowy system bezprzewodowy 2 szt. 27 Cyfrowy nadajnik bezprzewodowy bodypack 2 szt. 28 Nagłowny mikrofon hiperkardioidalny 2 szt. 29 Mikrofon dynamiczny wokalny 2 szt. 30 Mikrofon dynamiczny instrumentalny 3 szt. 31 Mikrofon dynamiczny instrumentalny 2 szt. 32 Mikrofon pojemnościowy 4 szt. 33 Zestaw mikrofonów perkusyjnych 1 szt. 34 DiBox 2 szt. 35 Statyw mikrofonowy 13 szt. 36 Statyw mikrofonowy krótki 3 szt. 37 Statyw kolumnowy 5 szt. 38 Komputer 1 szt. 39 Kotary 111mb 111 mb 40 Szyny do kotar 75 mb. 41 Case na mikser cyfrowy 1 szt. 42 Case na mikrofony 1 szt. 43 Case na statywy mikrofonowe 1 szt. 44 Projektor 1 szt. 45 Ekran projekcyjny 1 szt. 46 Gniazdo 3 szt. 47 Gniazdo 1 szt. 48 Rozdzielnia 1 kpl. 49 Gniazdo 20 szt. 50 Pulpit sterowania oświetleniem 1 kpl. 51 Oprawy podst. 18 szt. 52 Oprawy awaryjne 3 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 32342400-6


Dodatkowe kody CPV: 31666666-1, 39112000-0, 39121221-8, 39713510-1, 30200000-1, 38652100-1, 38653400-1, 32213100-3, 32423000-4, 31520000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 334604.74
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agencja Muzyczna "ACCORD" Włodzimierz Piesiak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wiśniowa 10
Kod pocztowy: 78-400
Miejscowość: Szczecinek
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 300754.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 300754.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 344289.30
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.