To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-31
Ogłoszenie nr 510108272-N-2019 z dnia 31-05-2019 r.
Nadleśnictwo Chojna: Termomodernizacja obiektu siedziby Nadleśnictwa Chojna - część 2. II postępowanie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529860-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540071467-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Chojna, Krajowy numer identyfikacyjny 81053905400000,
ul. ul. Szczecińska
36,
74-500
Chojna, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914 141 077, e-mail
chojna@szczecin.lasy.gov.pl, faks
914 141 086.
Adres strony internetowej (url): http://chojna.szczecin.lasy.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja obiektu siedziby Nadleśnictwa Chojna - część 2. II postępowanie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):S.270.1.3.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania części mieszkalnej na cele biurowe oraz przebudowa istniejącej części biurowej budynku Nadleśnictwa Chojna przy ul. Szczecińskiej 36 w Chojnie. Zakres robót wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje: (1) zmiany istniejącego zagospodarowania terenu polegające na wydzieleniu miejsc postojowych dla kurierów i osób niepełnosprawnych, (2) zmiany w uzbrojeniu terenu, (3) przebudowę i remont pomieszczeń na kondygnacjach I i II w zakresie wskazanym w projekcie budowlanym, (4) przebudowę i zmianę sposobu użytkowania z funkcji mieszkalnej na biurową na kondygnacjach III i IV, (5) wykonanie nowych otworów okiennych i drzwiowych, montaż nadproży, (6) połączenie istniejących kondygnacji biurowych I i II poprzez wewnętrzną klatkę schodowa z kondygnacjami III i IV, (7) odciążenie stropów w konstrukcji drewnianej i wykonaniu nowego wypełnienia, (8) dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów sanitarno-higienicznych i ochrony przeciwpożarowej, (9) wykonanie dostępu do budynku dla osób niepełnosprawnych, (10) wymianę wszystkich okien, montaż okien połaciowych, (11) wymianę drzwi do pomieszczeń na kondygnacji III i IV i do wskazanych pomieszczeń na kondygnacjach I i II, (12) montaż przegród i drzwi wydzielających klatkę schodową, (13) montaż na klatce schodowej okna oddymiającego i okna napowietrzającego, (14) termoizolacje ścian zewnętrznych od wewnątrz, (15) termoizolacje dachu w części użytkowej budynku i stropu nad ostatnią kondygnacją, (16) remont elewacji i drewnianych elementów ścian ryglowych, (17) remont balkonów i wykuszy, (18) wymianę pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, (19) wykonanie nowych instalacji wewnętrznych sanitarnych, elektrycznych, teletechnicznych na kondygnacjach III i IV oraz ich powiązanie z instalacjami istniejącymi, (20) wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego zewnętrznego dla obszaru posesji, (21) montaż przewodów wentylacji grawitacyjnej, (22) przebudowę instalacji c.o., (23) montaż oświetlenia typu LED. 2) Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia w dwóch etapach: Etap I i Etap II. 3) Zamawiający wymaga jako minimum wykonanie w terminie do dnia 30.11.2019 następujących robót przewidzianych w Etapie I: a)Roboty dekarskie; b) Wymiana okien i drzwi kondygnacji III; c) Termomodernizacja od wewnątrz kondygnacji III; d) Instalacje sanitarne, elektryczne, komputerowe, oddymiania, klimatyzacji - kondygnacji III; e) pozostałe roboty budowlane kondygnacji III niezbędne do wykonania w celu oddania jej do użytkowania w wymaganym terminie (tj. do dnia 30.11.2019r.). 4) Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia - 36 miesięcy od dnia bezusterkowego protokolarnego odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111000-8, 45111100-9, 45111220-6, 45200000-9, 45231300-8, 45233253-7, 45262000-1, 45262310-7, 45262311-4, 45262500-6, 45300000-0, 45311100-1, 45311200-2, 45311700-2, 45312000-7, 45314100-2, 45314200-3, 45314300-4, 45314310-7, 45314320-0, 45317000-2, 45320000-6, 45330000-9, 45331000-6, 45332000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45342000-6, 45400000-1, 45410000-4, 45421000-4, 45421111-5, 45431100-8, 45432130-4, 45442100-8, 44113330-7, 44112400-2, 32235000-9, 32500000-8, 32500000-7, 35120000-1, 35121700-5, 35125300-2, 51310000-8, 51900000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4029719.99
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Kazimierz Pakiet
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3914790.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CHOJNA
więcej: przetargi CHOJNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont toalet oraz węzła cieplnego c.o. w budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2 w Warszawie.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105542 L w m. Mełgiew
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1055L na terenie Gminy Piszczac
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1052L na terenie Gminy Piszczac
- Lubostroń, pałac, XVIII w., kontynuacja prac konserwatorsko-restauratorskich stolarki okiennej i drzwiowej- etap końcowy
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.