To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-29
Ogłoszenie nr 510106756-N-2019 z dnia 29-05-2019 r.
Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii : Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, z podziałem na sześć części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
POIR.04.01.04-00-0087/16, POIR.04.01.04-00-0012/17, i POIR.04.01.04-00-0116/16, POIR.04.01.02-00-0059/17,TEAM TECH/2016-3/1, POIR.04.04.00-00-3E14/16-00, DIR/WK/2017/01, 2/POLBER-1/2016, DOB-BIO8/08/01/2016, UMO-2015/19/D/ST5/00722, UMO-2015/19/N/NZ1/00578, UMO-2015/18/M/NZ6/00414, UMO-2015/19/B/ST8/02761, UMO-2015/19/D/NZ2/03193, UMO-2017/27/B/NZ6/02103, UMO-2014/15/B/NZ6/03502, UMO-2015/18/E/NZ3/00695, UMO-2015/19/D/NZ5/03518, UMO-2018/29/B/ST3/02731, UMO-2015/19/N/ST7/01511 UMO-2016/21/D/ST5/01674, POIR.04.01.04-00-0012/17, LIDER/47/0194/L-9/17/NCBR/2018
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538078-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540079810-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - PORT Polski Ośrodek Rozwoju Technologii , Krajowy numer identyfikacyjny 00003007360000,
ul. Stabłowicka
147,
54-066
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
+48 71 720 16 01, e-mail
malgorzata.blaszkowska@port.org.pl, faks
+78 71 720 16 00.
Adres strony internetowej (url): https://bip.port.org.pl/zamowienia-publiczne/aktualne/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa osoba prawna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, z podziałem na sześć części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):TZ.271.16.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części tj.: Część 1 - odzież i obuwie robocze Część 2 - środki ochrony indywidualnej Część 3 - odzież medyczna Część 4 - środki do Clean room Część 5 - jednorazowe środki ochrony Część 6 - akcesoria do wspinaczki. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ oraz we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: odzież i obuwie robocze |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7761.39
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa Elvik Paweł Strzelecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7752.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: środki ochrony indywidualnej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986), Zamawiający unieważnił postepowanie w zakresie części 2 - środki ochrony indywidualnej. Uzasadnienie: Do upływu terminu na składanie ofert tj. do dnia 26.04.2019 r. do godz. 11:00, nie złożono żadnej oferty na w/w części postępowania. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: odzież medyczna |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986), Zamawiający unieważnił postepowanie w zakresie części 3 - odzież medyczna. Uzasadnienie: Do upływu terminu na składanie ofert tj. do dnia 26.04.2019 r. do godz. 11:00, nie złożono żadnej oferty na w/w części postępowania. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: środki do Clean room |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
66840.33
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VWR International sp.zo.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
64846.79
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: jednorazowe środki ochrony |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3777.36
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VWR International sp.zo.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6221.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: akcesoria do wspinaczki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986), Zamawiający unieważnia postepowanie w zakresie części 6 - akcesoria do wspinaczki. Uzasadnienie: Do upływu terminu na składanie ofert tj. do dnia 26.04.2019 r. do godz. 11:00, nie złożono żadnej oferty na w/w części postępowania. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 16 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 118 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- "Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zamawiającego w okresie 24 miesięcy"
- REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH W ZAMIEJSCOWYCH ODDZIAŁACH REHABILITACYJNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. POŚWIĘCKIEJ 8
- "Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich we Wrocławiu"
- USŁUGA PORTIERSKA I DOZORU W OBIEKTACH DOLNOŚLĄSKIEGO SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO NR 12 DLA UCZNIÓW NIESŁYSZĄCYCH I SŁABOSŁYSZĄCYCH ORAZ Z INNYMI NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI WE WROCŁAWIU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego w roku 2024
- Dostawa elementów umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- Dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej BHP dla pracowników Białowieskiego Parku Narodowego
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.