eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Prace budowlane polegające na wymianie oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego w budynku CNK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-29

Ogłoszenie nr 510106577-N-2019 z dnia 29-05-2019 r.

Centrum Nauki Kopernik: Prace budowlane polegające na wymianie oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego w budynku CNK

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537362-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Nauki Kopernik, Krajowy numer identyfikacyjny 14060331300000, ul. ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20, 00-390 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 596 41 11, e-mail przetargi@kopernik.org.pl, faks 22 596 41 13.
Adres strony internetowej (url): www.kopernik.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja Kultury wpisana do RIK

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prace budowlane polegające na wymianie oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego w budynku CNK

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZP.26.20.2019.MSi

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wymiana oraz modernizacja w budynku A i B na poziomie -1, poziomie +1 oraz w pomieszczeniach tak zwanej Nogi która stanowi podporę w części A budynku CNK na poziomie +1, 0, -1 istniejącego oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego produkcji ES-System na nowe w pełni kompatybilne z zainstalowanym w roku 2016 oraz 2018 w obiekcie CNK systemem monitoringu oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego wraz z oprawami ewakuacyjnych firmy Hybryd, który zastąpił część opraw firmy ES System w budynku CNK. System firmy Hybryd obecnie składa się 72 opraw ewakuacyjnych kierunkowych oraz 210 opraw awaryjnych w technologii LED. Stacja monitorowania opraw oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego produkcji Hybryd jest oparta na jednostce centralnej Centrala PC-3 (komputer wraz licencjonowanym oprogramowaniem). Jednostka centralna PC-3 zamontowana jest w pomieszczeniu ochrony natomiast 72 oprawy kierunkowe firmy Hybryd są zamontowane na parterze w części A i B, antresoli oraz piętrze budynku B CNK, 210 opraw awaryjnych firmy Hybryd są zamontowane na parterze w części A i B oraz na antresoli. Zadaniem wykonawcy będzie zaprojektowanie procesu wymiany dla obszarów tak aby zakończyć w 100% wymianę i modernizację w budynku głównym CNK. W zakres prac obejmuje uzgodnienia z rzeczoznawcami branżowymi w tym z rzeczoznawcą w zakresie ochrony przeciwpożarowej oraz aktualizacja podkładów architektonicznych na potrzeby projektowe oraz wizualizacji stacji monitorowania. Wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego oraz awaryjnego zgodnego z aktualnie obowiązującymi uregulowaniami prawnymi. Prace mogą być prowadzone w niedzielę od godziny 20.00 do wtorku do godziny 8.00 oraz w pozostałe dni tygodnia od godziny 20.00 do godziny 8.00. Prace od wtorku do niedzieli w godzinach 8.00 - 20.00 mogą być wykonywane tylko w pomieszczeniach nieudostępnionych dla zwiedzających oraz wynajmowanych w celach komercyjnych (centrum konferencyjne itp.). Ponadto Zamawiający zastrzega prawo do nieudostępnienia danego pomieszczenia ze względu na trwające w CNK nieprzewidziane wydarzenia. O potrzebie zmiany terminu wykonywania prac w danym pomieszczeniu Zamawiający poinformuje Wykonawcę przynajmniej na 2 dni przed planowanymi pracami. Zmiana terminu udostępnienia pomieszczenia z powyższego powodu skutkować będzie każdorazowo wydłużeniem terminu realizacji robót z uwagi na niemożność ich podjęcia przez Wykonawcę z winy Zamawiającego. Harmonogram prac i zastosowane rozwiązania muszą uwzględniać konieczność zachowania ciągłości działania wymaganego prawem oświetlenia awaryjnego ppoż. w czasie godzin otwarcia CNK dla zwiedzających.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45311100-1, 31518200-2, 31625200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 430000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hybryd sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul Sikorskiego 28
Kod pocztowy: 44-120
Miejscowość: Pyskowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 514995.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem 514995.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 514995.97
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.