eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › REMONT BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ PRZY ULICY CHEMIKÓW 6 W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM W CELU DOSTOSOWANIA GO DO POTRZEB JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU NOWODWORSKIEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-18

Ogłoszenie nr 510106561-N-2020 z dnia 18-06-2020 r.

Powiat Nowodworski: REMONT BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ PRZY ULICY CHEMIKÓW 6 W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM W CELU DOSTOSOWANIA GO DO POTRZEB JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU NOWODWORSKIEGO

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534011-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Nowodworski, Krajowy numer identyfikacyjny 13270034000000, ul. ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 765 32 90, e-mail zp@nowodworski.pl, faks 22 765 32 91.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nowodworski.pl (zakładka: Zamówienia Publiczne)

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ PRZY ULICY CHEMIKÓW 6 W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM W CELU DOSTOSOWANIA GO DO POTRZEB JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU NOWODWORSKIEGO

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn.: "Remont budynku użyteczności publicznej przy ul. Chemików 6 w Nowym Dworze Mazowieckim w celu dostosowania go do potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Nowodworskiego". W ramach zamówienia, którego dotyczy niniejsze postępowanie, zostanie wyremontowane IV piętro budynku. W ramach remontu planuje się przebudowę układu funkcjonalnego tej kondygnacji, tj. rozbiórkę ścian działowych i budowę nowych, przebudowę sanitariatów, wymianę wewnętrznej stolarki drzwiowej, remont posadzek, ścian i sufitów oraz wykonanie innych prac towarzyszących, ujętych w załączonej do SIWZ dokumentacji technicznej. Zakres robót obejmuje również remont bocznej klatki schodowej, budowę ścianek ogniotrwałych oraz montaż drzwi przeciwpożarowych na II piętrze budynku oraz montaż ścianek działowych z płyt g-k w celu utworzenia pomieszczeń porządkowych pod schodami, a także remont dwóch pomieszczeń na parterze budynku. Lokalizacja inwestycji Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Nowy Dwór Mazowiecki (ul. Chemików 6), Powiat Nowodworski. Inwestor Inwestorem zadania jest Powiat Nowodworski z siedzibą przy ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05 - 100 Nowy Dwór Mazowiecki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach 1-4 do SIWZ. Informacje uzupełniające: 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3) Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4) Zamawiający nie zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie podmioty, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp. 5) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 6) Wymogi odnośnie umów o podwykonawstwo wskazane zostały w § 7 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 7) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Szczegółowe informacje w tym zakresie zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45100000-8, 45111200-0, 45262520-2, 45410000-4, 45421100-5, 45442100-8, 45111100-9, 45111300-1, 45311200-2, 45315700-5, 45311100-1, 45314320-0, 45317000-2, 45232000-2, 45300000-0, 45330000-9, 45332400-7, 45231100-6, 45232400-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1050837.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 14
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 13
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "BUDEX" Krzysztof Skrzypczyński
Email wykonawcy: krzysztof.skrzypczynski@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Podleśna 17
Kod pocztowy: 05-092
Miejscowość: Łomianki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 670000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 670000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 998000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.