eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Organizacja wyjazdów zawodoznawczych uczniów i opiekunów - nauczycieli

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-29

Ogłoszenie nr 510106420-N-2019 z dnia 29-05-2019 r.

Zespół Szkół Gastronomicznych w Białymstoku : Organizacja wyjazdów zawodoznawczych uczniów i opiekunów - nauczycieli

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "GASTRONOMIK BIAŁYSTOK. PRZEPIS NA SUKCES!." współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III, Działanie 3.3; Poddziałanie 3.3.1; Zespół Szkół Gastronomicznych w Białymstoku:

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510352-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół Gastronomicznych w Białymstoku , Krajowy numer identyfikacyjny 18559000000000, ul. Knyszyńska 12, 15-702 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 65 13 854, e-mail sekretariat@zsg.bialystok.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.zsg.bialystok.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Organizacja wyjazdów zawodoznawczych uczniów i opiekunów - nauczycieli

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FN-271/2/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2) Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdu zawodoznawczego uczniów i opiekunów - nauczycieli zgodnie z poniżej określonym opisem przedmiotu zamówienia: Część 1 - Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdu zawodoznawczego uczniów i opiekunów - nauczycieli zgodnie z poniżej określonym opisem przedmiotu zamówienia: a) pięciodniowy wyjazd zawodoznawczy dla uczniów i opiekunów - nauczycieli, połączony ze zwiedzaniem Targów Cukierniczych , Piekarskich i Lodziarskich Sweet Targi w terminie 23 -25.03. 2019 w Katowicach - w terminie/-ach, w których targi są udostępnione dla uczniów, b) przewidywana liczba uczestników: 31, w tym 25 uczniowie i 6 opiekunów - nauczycieli, c) planowany termin wyjazdu: między 20 a 31 marca 2019 r. termin obejmuje udział uczestników w targach cukierniczych, piekarskich i lodziarskich "Sweet Targi" w Katowicach, d) podczas wyjazdu dla wszystkich uczestników wizyta studyjna w hotelu o standardzie 4 lub 5 gwiazdkowym polegająca na zwiedzaniu obiektu podczas którego zwiedzający zapoznają się ze standardami pracy, specyfiką działalności i restauracją hotelową, e) podczas wyjazdu dla wszystkich uczestników 2 szkolenia zawodowe w Centrum Kulinarnym w Chorzowie - gęsina, szkolenie cukiernicze, f) podczas wyjazdu dla wszystkich uczestników wizyta studyjna w jednej z katowickich restauracji z kuchnią regionalną, połączona z obiadem, g) wyjazd i przyjazd autokaru w godzinach uzgodnionych z kadrą projektu. Dodatkowo po wyczerpaniu programu zawodoznawczego, w wolnym czasie zwiedzanie Katowic z przewodnikiem: dzielnica Nikiszowiec w tym Muzeum Historii Katowic, Park Śląski w tym Planetarium, Muzeum Śląskie, kopalnia GUIDO lub kopalnia srebra w Tarnowskich Górach, Pszczyna - rynek, wnętrza zespołu pałacowego i Muzeum Prasy, Gliwice - Ratusz, Rynek, Radiostacja, Palmiarnia, Katedra Świętych Apostołów Piotra i Pawła, Zabrze - Stadion Górnika, część 2 - Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdu zawodoznawczego uczniów i opiekunów - nauczycieli zgodnie z poniżej określonym opisem przedmiotu zamówienia: a) pięciodniowy wyjazd zawodoznawczy dla uczniów i opiekunów - nauczycieli, połączony ze zwiedzaniem Targów Polagra Food w terminie 30.09 - 3.10.2019 w Poznaniu - w terminie/- ach, w których targi są udostępnione dla uczniów. b) przewidywana liczba uczestników: 19, w tym 15 uczniowie i 4 opiekunów - nauczycieli, c) planowany termin wyjazdu : między 01 września a 31 październik 2019 r. termin obejmuje udział uczestników w Targach Polagra Food w Poznaniu, d) podczas wyjazdu dla wszystkich uczestników wizyta studyjna w hotelu o standardzie 4 lub 5 gwiazdkowym lub restauracji z wyróżnieniem polegająca na zwiedzaniu obiektu, podczas, którego zwiedzający zapoznają się ze standardami pracy, specyfiką działalności i restauracją hotelową, e) podczas wyjazdu dla wszystkich uczestników wizyta w Dark Restaurant połączona z obiadem, f) podczas wyjazdu dla wszystkich uczestników wizyta studyjna w jednej z poznańskich restauracji z kuchnią regionalną, połączona z obiadem, g) wizyta w Muzeum Rogali połączona z udziałem w warsztatach, h) udział szkoleniu w Akademii Kulinarnej Kandulski lub PAN Centrum Słodkiej Dekoracji ( tematyka uzgodniona z zamawiającym), i) wyjazd i przyjazd autokaru w godzinach uzgodnionych z kadrą projektu. Dodatkowo po wyczerpaniu programu zawodoznawczego, w wolnym czasie zwiedzanie Poznania z przewodnikiem: Ostrów Tumski i Brama ICHOT, Stary Rynek, Katedra ,Ratusz, Muzeum Narodowe, Makiety dawnego Poznania, Gniezno - Wzgórze Gnieźnieńskie z Katedrą i Muzeum Archidiecezji, Drzwi Gnieźnieńskie, Muzeum Początków Państwa Polskiego, Zamek w Kórniku. część 3 - Przedmiotem zamówienia jest organizacja wyjazdu zawodoznawczego uczniów i opiekunów - nauczycieli zgodnie z poniżej określonym opisem przedmiotu zamówienia: a) pięciodniowy wyjazd zawodoznawczy dla uczniów i opiekunów - nauczycieli, połączony ze zwiedzaniem 27 Międzynarodowych Targów Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA/GASTROFOOD odbywających się w terminie 20-22 listopada 2019 w Krakowie - w terminie/-ach, w których targi są udostępnione dla uczniów, b) przewidywana liczba uczestników: 31, w tym 25 uczniowie i 6 opiekunów - nauczycieli, c) planowany termin wyjazdu: między 01 a 30 listopada 2019 r.termin obejmuje udział uczestników w 27 Międzynarodowych Targów Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA/GASTROFOOD, d) wyjazd i przyjazd autokaru w godzinach uzgodnionych z kadrą projektu, e) podczas wyjazdu dla wszystkich uczestników 1-2 godzinne warsztaty karmelarskie oraz pokaz ręcznego robienia cukierków i lizaków w fabryce cukierków, f) podczas wyjazdu dla wszystkich uczestników wizyta studyjna w jednej z krakowskich restauracji, która otrzymała plakietkę Przewodnika Michelin 2018 Main Cities of Europe połączona z obiadem, g) podczas wyjazdu dla wszystkich uczestników 2 godzinne warsztaty o herbacie oraz sposoby parzenia herbaty w herbaciarni, h) podczas wyjazdu dla wszystkich uczestników warsztaty sushi w restauracji sushi, Dodatkowo po wyczerpaniu programu zawodoznawczego, w wolnym czasie zwiedzanie z przewodnikiem Krakowa w tym wzgórze wawelskie, Katedra Królewska, wieża z dzwonem Zygmunta, groby królewskie i krypty z zasłużonymi Polakami, Zamek Królewski (komnaty i apartamenty królewskie),droga królewska, Bazylika św. Franciszka, Pałac Biskupi na ul. Franciszkańskiej, Rynek Główny z wieża ratuszową, Sukiennice, Muzeum Narodowe, Kościół Mariacki z ołtarzem Wita Stwosza, ulica Floriańska, Barbakan, Muzeum Uniwersytetu Jagiellońskiego, krakowski Kazimierz, kolorowe schody na Podgórzu ul. Tatrzańska, Podziemia Rynku w Krakowie oraz zwiedzanie kopalni soli w Bochni.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


Dodatkowe kody CPV: 75130000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: wyjazd zawodoznawczy do Katowic

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 62900
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INVENTUM sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mikołaja Reja 20A
Kod pocztowy: 33-300
Miejscowość: Nowy Sącz
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47340
Oferta z najniższą ceną/kosztem 47340
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 64000
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: wyjazd zawodoznawczy do Poznania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 47900
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Usługowo Turystyczne ATLANTIC
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Pl. Wolności 12
Kod pocztowy: 35-073
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33900
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33900
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: wyjazd zawodoznawczy do Krakowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 59796
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Niepubliczna Placówka Oświatowo-Wychowawcza FUN-KNOWLEDGE-JOY,prowadzona przez Centrum Tłumaczeń, Doradztwa i Edukacji PRAGMATIC sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Warszawska 49 lok. 50
Kod pocztowy: 25-531
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36864
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36864
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 56000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.