eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poronin › Wykonanie projektu budowlanego na rozbudowę sali gimnastycznej o część dydaktyczną przy Szkole Podstawowej im. Ratowników Tatrzańskich w Murzasichlu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-28

Ogłoszenie nr 510105325-N-2019 z dnia 28-05-2019 r.

Gmina Poronin: Wykonanie projektu budowlanego na rozbudowę sali gimnastycznej o część dydaktyczną przy Szkole Podstawowej im. Ratowników Tatrzańskich w Murzasichlu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542828-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Poronin, Krajowy numer identyfikacyjny 49189263000000, ul. ul. Józefa Piłsudskiego 5, 34-520 Poronin, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 074 112, e-mail usc@poronin.pl, faks 182 074 192.
Adres strony internetowej (url): www.poronin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie projektu budowlanego na rozbudowę sali gimnastycznej o część dydaktyczną przy Szkole Podstawowej im. Ratowników Tatrzańskich w Murzasichlu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.8.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego, projektów wykonawczych i uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, w tym decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę istniejącego budynku szkoły, decyzji o pozwoleniu na rozbudowę sali gimnastycznej o część dydaktyczną przy Szkole Podstawowej im. Ratowników Tatrzańskich w Murzasichlu przy ul. Sądelskiej 31, o powierzchni użytkowej ok. 3.000m2, na działkach nr ewid. 1354, 1353/1, 1352 położonych w Murzasichlu. Projekt techniczny należy wykonać w oparciu o koncepcją architektoniczną opracowaną przez pracownię projektową: Pracownia Architektury Krzysztof Smoliński, 34-500 Zakopane, Al. 3-go Maja 5/23. Zaprojektowany obiekt będzie przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Zamówienie obejmuje: - opracowanie projektu rozbiórki - opracowanie projektu budowlanego - opracowanie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - sporządzenie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego - pełnienie nadzoru autorskiego Kompletna dokumentacja techniczna powinna zawierać następujące branże: a) architektura, b) konstrukcja, c) instalacja wodociągowa z przyłączami do istniejącej sieci, d) instalacja kanalizacyjna z przyłączami sanitarnymi do istniejącej sieci, e) instalacja wentylacyjna grawitacyjna , f) instalacja centralnego ogrzewania i ciepłej wody, g) instalacja elektryczna i oświetleniowa, h) instalacja odgromowa, i) instalacja telefoniczna, internetowa i teletechniczna, j) alarmowa, p/pożarowa, dzwonkowa, k) zagospodarowanie działki wokół budynku z elementami komunikacji, małej architektury, w tym wjazd na teren działki, odprowadzenie wód opadowych do kanalizacji deszczowej. W wyniku wykonania prac projektowych powinna powstać dokumentacja projektowo-kosztorysowa w zakresie niezbędnym do wykonania robót budowlanych w drodze przetargu nieograniczonego. W związku z realizacją inwestycji będzie istniała konieczność uzyskania odstępstw i uzgodnień. Wymogi pozostałe: W odniesieniu do architektury - spełniające wymagania charakterystyczne dla obiektów użyteczności publicznej i ustalenia MPZP wsi Murzasichle zatwierdzonego Uchwała Rady Gminy Poronin Nr VI/38/2019 z dnia 21 lutego 2019r. w sprawie: Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego dla fragmentu sołectwa Murzasichle. W odniesieniu do instalacji: Instalacja zimnej wody - źródło zasilania: przyłączem do sieci wodociągowej. Instalacja kanalizacji sanitarnej - źródło odprowadzenia: przyłączem sanitarnym do sieci kanalizacyjnej. Instalacja c.o. i c.w. - źródło ciepła i ciepłej wody z istniejącej kotłowni po sprawdzeniu jej parametrów technicznych bądź inne rozwiązanie techniczne. Rodzaj wentylacji pomieszczeń - wentylacja mechaniczna w kuchni i sanitariatach (zgodnie z PN), w pozostałych pomieszczeniach - grawitacyjna. Rozwiązanie kwestii odprowadzenia wód opadowych. Instalacje elektryczne - z istniejącej sieci kablowej (złącza) jeśli spełnione są warunki zasilania. Przedmiot zamówienia musi być określony zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Przedmiot zamówienia musi być opisany bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że uzasadnia to specyfikacja zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń a wskazaniu takiemu towarzyszyć będą wyrazy ,,lub równoważne" Do opisu przedmiotu zamówienia projektant musi stosować nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) (Dz. Urz. WE L 340 z dnia 16.12.2002r. ze zm.) Zamawiający przekaże projektantowi dokument potwierdzający prawo inwestora do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. Projektant uzyska we własnym zakresie i na własny koszt mapę geodezyjną do celów projektowych, jak również inne niezbędne dokumenty potrzebne do wykonania zamówienia. Projekt budowlany powinien być wykonany w 4 egzemplarzach w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, charakter obiektu oraz stopień skomplikowania, wg wymagań zawartych w ustawie Prawo Budowlane oraz z aktami wykonawczymi do ustawy. Powinien być opracowany w takim stopniu szczegółowości by możliwa była jednoznaczna ocena zaproponowanych rozwiązań projektowych. Opracowanie powinno zawierać rzeczowo-finansowy harmonogram robót w 2 egzemplarzach oraz wersji elektronicznej. Projekt wykonawczy winien być: - jednoznaczny i uwzględniać kompletne rozwiązania projektowe wraz ze szczegółowymi opisami, zestawieniami i obliczeniami. - posiadać w swoich rozwiązaniach materiały i urządzenia posiadające wymagane certyfikaty, aprobaty i świadectwa dopuszczalności. - zawierać kompletne wykazy materiałów i urządzeń. - czytelny, wewnętrznie skoordynowany, nie zawierający kolizji i sprzeczności. - przekazany w 4 egzemplarzach w formie wydruku plus wersja elektroniczna na CD zapisana przy zastosowaniu takiego oprogramowania, aby była możliwość dalszego jej powielania. Przedmiar robót wykonany w 2 egzemplarzach (w formie wydruku i elektronicznej) winien zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem oraz wskazaniem właściwych szczegółowych specyfikacji wykonania i odbioru, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót. Kosztorys inwestorski wykonany w 2 egzemplarzach (w formie wydruku i elektronicznej) w oparciu o obowiązujące przepisy wynikające z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 18.05.2005r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego będzie obejmować zakres robót koniecznych do wykonania inwestycji i będzie zgodny z zakresem wynikającym z dokumentacji projektowej. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wykonane w 2 egzemplarzach (formie wydruku i elektronicznej) winny zawierać wymagania niezbędne do określenia standardów i jakości wykonania robót w zakresie sposobu ich wykonania ,właściwości zastosowanych wyrobów budowlanych i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych rodzajów robót. Kompletna dokumentacji techniczna winna zawierać również informację dotyczącą zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowie uwzględnioną w planie BiOZ. Wykonawca dzieła przekazuje prawa autorskie do wykonanych opracowań na rzecz Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do nadzoru autorskiego w trakcie trwania realizacji projektowanej inwestycji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 130081.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LOCUM M. Paszyn spółka komadytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lipowa 33
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 119000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 119000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 193495.93
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.