eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Dostawa artykułów spożywczych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-16

Ogłoszenie nr 510104497-N-2020 z dnia 16-06-2020 r.

Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej: Dostawa artykułów spożywczych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543447-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Kościuszki 18, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 016 621-47-02, e-mail spzoz_jaroslaw@poczta.onet.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.spzoz.jaroslaw.pl
Adres profilu nabywcy: www.spzoz.jaroslaw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa artykułów spożywczych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

21/ZP/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zapotrzebowanie: Budyń śmietankowy - 1200 gr.; Chili pieprz cayenne - 800 gr. ; Chrzan tarty - 36 kg.; Cukier paczkowany - 500 kg; Cukier puder - 3 kg; Cukier waniliowy - 640 gr.; Cynamon - 500 gr.; Curry - 500g; Dżem N/S wiśniowy , truskawkowy - 70 kg.; Fasola "Jaś" - 70 kg; Fasola "Kidney" - 20 kg.; fasolka konserwowa - 16 kg; Gałka muszkatołowa cała - 100 gr.; Groch żółty łuskany połówka - 35 kg.; Groszek konserwowy - 80 kg.; Herbata ekspresowa - 2100 gr.; Herbata liściasta Madras - 25 kg.; Imbir mielony - 510 gr.; Kakao - 6 kg.; Kasza gryczana - 30 kg.; Kasza jaglana - 30 kg.; Kasza jęczmienna średnia - 80 kg; Kasza manna - 50 kg;Kasza pęczak - 20 kg; Kawa zbożowa - 50 kg.; Keczup - - łagodny, pikantny - 100 kg.; Kisiel typu Winiary - 16 kg.; Kminek - 1500 gr.; Koncentrat pomid. op. 400g - 40 kg.; Koncentrat pomid. op. 4550g - 45,5 kg.; Koncentrat pomid. op. 900g - 27 kg.; Koper suszony nać - 700 g.; Kukurydza konserwowa - 40 kg.; Kurkuma - 1 kg.; Kwasek cytrynowy - 1,6 kg.; Liść laurowy - 1 kg.; Majeranek - 1 kg.; Majonez Dekoracyjny 0.8 L - 28 l.; Majonez Dekoracyjny 5 L - 110 l.; Makaron (rurki, świderki, spagetti, risini, muszselki, nitki) - 200 kg; Makaron razowy 50 kg; Marmolada wieloowocowa 0,9L - 1,150-kg - 46 kg..; Marmolada wieloowocowa 360g - 9 kg.; Mąka pszenna typ 550 paczkowana - 300 kg; Mąka pszenna typ 450 paczkowana - 300 kg; Mąka ziemniaczana - 5 kg; Mąka żytnia razowa (żurek) - 10 kg; Miód wielokwiatowy - 3750 gr.; Musztarda Delikatesowa 1000g - 30 kg.; Musztarda Delikatesowa 200g - 12 kg.; Ocet - 20 L; Olej (uniwersalny) 1 L - 50 l.; Olej (uniwersalny) 5 L- 300 l.; Papryka mielona słodka - 1 kg.; Pasztet drobiowy - 56 kg.; Pieprz naturalny czarny mielony - 2 kg; Pieprz ziołowy - 12 kg.; Pietruszka suszona nać - 1,2 kg.; Płatki jęczmienne - 25 kg.; Płatki owsiane górskie - 30 kg.; Powidło śliwkowe - 60 kg.; Przyprawa w płynie 1 kg - 60 kg.; Rodzynki - 8 kg.; Ryż - 150 kg.; Soczewica czerwona - 15 kg; Sok 0,33l - 6,6l.; Sól - 200 kg.; Śliwki suszone ( bez pestek ) - 4 kg.; Vegeta bez glutaminianu - 30 kg; Ziele angielskie - 500 gr.; Zioła prowansalskie - 1500 gr.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 15400000-2


Dodatkowe kody CPV: 15600000-4, 15830000-5, 15871000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: dostawa artykułów spożywczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 194780.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Poladex
Email wykonawcy: poladex@biuro.com
Adres pocztowy: ul. Fryderyka Szopena 53F
Kod pocztowy: 37-600
Miejscowość: Lubaczów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 210125.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 210125.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 210125.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.