eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › "Zakup i dostawa mobilnej myjki do pojemników w ramach budowy instalacji mechaniczno - biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie ZZO w Korczowie."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-27

Ogłoszenie nr 510104187-N-2019 z dnia 27-05-2019 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju: "Zakup i dostawa mobilnej myjki do pojemników w ramach budowy instalacji mechaniczno - biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie ZZO w Korczowie."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Dostosowanie Zakładów Zagospodarowania Odpadów w województwie lubelskim do wymagań dla RIPOK" dofinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542942-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Biłgoraju, Krajowy numer identyfikacyjny 95031744800000, ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 084 6881852, e-mail agadaj@pgk.bilgoraj.pl, faks 846 881 847.
Adres strony internetowej (url): www.pgk.biuletyn-publiczny.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup i dostawa mobilnej myjki do pojemników w ramach budowy instalacji mechaniczno - biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie ZZO w Korczowie."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/ZOŚ/7/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.2.1. Podwozie do myjki: 3.2.1.1. Silnik wysokoprężny o mocy min. 238 KM spełniający aktualne normy emisji spalin Euro VI, 3.2.1.2. Dopuszczalna masa całkowita - do 16 ton, 3.2.1.3. Kabina krótka, 3 miejscowa, w kolorze białym, 3.2.1.4. Skrzynia biegów manualna lub automatyczna, 3.2.1.5. Układ hamulcowy z systemem ABS, kontrolą trakcji ASR, Asystent wspomagania jazdy pod górę, 3.2.1.6. Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem, wspomaganie kierownicy, obrotomierz, komputer pokładowy, elektrycznie otwierane szyby, poduszka powietrzna kierowcy, komplet dywaników gumowych, 2 szt. klinów pod koła, chlapacze przednie, światła do jazdy dziennej, podgrzewane i sterowane elektrycznie lusterka wsteczne z długimi ramionami, fotel kierowcy regulowany w trzech kierunkach, regulowana wysokość koła kierownicy, 3.2.1.7. Klimatyzacja, 3.2.1.8. Światła przeciwmgielne przednie, 3.2.2. Wymagania dodatkowe podwozia: 3.2.2.1. Światło i sygnał akustyczny cofania, 3.2.2.2. Kamera cofania z kolorowym wyświetlaczem w kabinie, 3.2.2.3. Radioodtwarzacz, 3.2.2.4. Pokrowce na siedzenia, 3.2.2.5. Światło ostrzegawcze LED - Belka świetlna na całej szerokości dachu kabiny plus tzw. kogut za pojazdem, 3.2.2.6. Dodatkowe oświetlenie robocze LED (2 szt.) oświetlające przestrzeń za myjką, 3.2.2.7. Pełnowymiarowe koło zapasowe, 3.2.2.8. Komplet kluczy naprawczych, 3.2.2.9. Apteczka, 3.2.2.10. Trójkąt ostrzegawczy, 3.2.2.11. Gaśnica, 3.2.3. Parametry techniczne mobilnej myjki: 3.2.3.1. Typ - samojezdna, z zamkniętą komorą mycia wewnątrz i zewnątrz pojemników, 3.2.3.2. Pojemność zbiornika wody czystej min. 5000 dm3, 3.2.3.3. Pojemność zbiornika wody brudnej min. 5000 dm3, 3.2.3.4. Wymagany adapter (system) do otwierania pokryw okrągłych pojemników 660 - 1100 l, 3.2.3.5. Ilość obrotowych robotów myjących - min. 2 szt., 3.2.3.6. Wymagane mycie ciepłą i zimną wodą, 3.2.3.7. Wymagane mycie pojemników o pojemności 1100 dm3, 3.2.3.8. Wymagane mycie dwóch pojemników do 360 dm3 jednocześnie, 3.2.3.9. Wyposażona w system automatycznej dezynfekcji pojemników, 3.2.3.10. Magnetyczny układ dekalcyfikacyjny zapobiegający tworzeniu się osadów m.in. w podgrzewaczu wody, 3.2.3.11. Automatycznie podnoszona pokrywa (klapa) zamykająca komorę mycia, 3.2.3.12. Wyposażona w ręczną lancę z bębnem (wąż o długości min. 9 m), 3.2.3.13. Wyposażona w system opróżniania wody z układu (system ochronny na okres zimowy), 3.2.3.14. Czujnik poziomu wody czystej z sygnalizacją w kabinie, 3.2.3.15. Wymagane mycie ścian zewnętrznych za pośrednictwem bezpośredniego strumienia wody na całą powierzchnie ściany pojemnika wewnątrz komory mycia, 3.2.3.16. Wymagane minimalne ciśnienie robocze - min. 150 bar, 3.2.3.17. Panele sterowania w kabinie i z prawej strony z tyłu pojazdu, 3.2.3.18. Wydajność pompy - min. 45 l/min, 3.2.3.19. Temperatura mycia - min. 70°C, 3.2.3.20. Materiał wykonania - min. AISI 304 (komora mycia, zbiorniki na wody, pokrywa zamykająca, wywrotnica pojemników), 3.2.3.21. Certyfikat zgodności CE dostarczony najpóźniej w dniu odbioru maszyny 3.2.3.22. Instrukcja obsługi w języku polskim, 3.3. Szczegółowy zakres zamówienia: 3.3.1. Mobilna myjka będzie dostarczona przez Wykonawcę i na jego koszt do siedziby Zamawiającego: ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj (koszty związane z realizacją zamówienia - załadunek, dostawa, rozładunek, należy uwzględnić w cenie ofertowej). 3.3.2. Przedmiotowa myjka winna być urządzeniem fabrycznie nowym (nieużywanym) rok produkcji: 2019. Powinna posiadać wymagane prawem dokumenty oraz dokument określający warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego, instrukcję obsługi (wszystkie dokumenty sporządzone w języku polskim). Wszystkie dokumenty dotyczące urządzenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostarczenia urządzenia do odbioru. 3.3.3. Przedmiot zamówienia dostarczany Zamawiającemu musi posiadać stosowne deklaracje zgodności, aprobaty lub atesty jeżeli jest to wymagane prawem jak również spełniać wszystkie inne wymogi określone przepisami prawa. 3.3.4. Dodatkowo przedmiot zamówienia musi posiadać wyposażenie obowiązkowe określone przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.), w tym m.in. gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy. 3.3.5. Wykonawca musi dostarczyć wszelkie wymagane prawem dokumenty wymagane w celu dokonania rejestracji przedmiotu zamówienia w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego. 3.3.6. Wykonawca wraz z myjką dostarczy Zamawiającemu biodegradowalne środki do mycia i dezynfekcji pojemników w ilości - 500 dm3 detergentu do mycia pojemników oraz 50 dm3 dezynfektantów. Dostarczane środki nie mogą powodować nadmiernego wytwarzania piany. 3.3.7. Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć przedmiot zamówienia na czas przewozu do Zamawiającego. Nieprawidłowe zabezpieczenie i ewentualne uszkodzenie w czasie transportu obciąża Wykonawcę. 3.3.8. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia - min. 24 miesiące od daty podpisania ostatecznego protokołu zdawczo - odbiorczego. 3.3.9. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis mobilny dostarczonej myjki z dojazdem do Zamawiającego. Serwis realizowany będzie zgodnie z ogólnymi warunkami gwarancji. W przypadku zgłoszonej awarii w okresie gwarancji koszty dojazdu do Zamawiającego oraz ewentualnego transportu myjki do serwisu pokrywa Wykonawca. Koszty okresowych wymaganych przeglądów wraz z wszystkimi materiałami eksploatacyjnymi przewidzianymi w karcie gwarancyjnej/serwisowej (w tym m.in. filtry, oleje, pasy) dla danego przeglądu w ciągu trwania gwarancji pokrywa Wykonawca. 3.3.10. Czas reakcji serwisu Wykonawcy na zgłoszone uszkodzenie (awarię) nie przekroczy 3 dni robocze od dnia zgłoszenia. Za reakcję serwisu rozumie się zdiagnozowanie uszkodzenia (awarii) myjki. 3.3.11. Wykonawca zobowiązany jest też przeprowadzić szkolenie pracowników Zamawiającego z obsługi myjki w terminie ustalonym przez Zamawiającego nie później niż w ciągu 10 dni od podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 42995000-7


Dodatkowe kody CPV: 42924740-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 848500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: APRIVA SP. Z O.O. SP. K.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mrągowska 3
Kod pocztowy: 60-161
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1043655.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1043655.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1043655.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.