eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji Zamawiającego pn. "EKOMIASTO Stalowa Wola - wymiana źródeł ciepła - zadanie nr III centralna ciepła woda - rejon nr 3 i nr 4 - budynki pod zarządem Wspólnot i SBM.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-15

Ogłoszenie nr 510103733-N-2020 z dnia 15-06-2020 r.

STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji Zamawiającego pn. "EKOMIASTO Stalowa Wola - wymiana źródeł ciepła - zadanie nr III centralna ciepła woda - rejon nr 3 i nr 4 - budynki pod zarządem Wspólnot i SBM.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
7. Zadanie jest współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa III - Czysta energia, Działanie 3.3 - Poprawa jakości powietrza, Poddziałanie 3.3.1 - Realizacja planów niskoemisyjnych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 524852-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


Informacje dodatkowe:
Zamawiającym jest: Gmina Stalowa Wola ul. Wolności 7 37-450 Stalowa Wola w imieniu i na rzecz której działa na podstawie uchwały NR XV/163/2019 Rady Miejskiej w Stalowej Woli z dnia 13 września 2019 r.: Centralny Zamawiający - Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych (SCUW) Al. Jana Pawła II 25 37-450 Stalowa Wola Tel. (15) 819-47-10 e-mail: scuw@stalowawola.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH, Krajowy numer identyfikacyjny 384503002, ul. Al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. +48508082032, +48506656760, e-mail scuw@stalowawola.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://bip.stalowawola.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-1657
Adres profilu nabywcy: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji Zamawiającego pn. "EKOMIASTO Stalowa Wola - wymiana źródeł ciepła - zadanie nr III centralna ciepła woda - rejon nr 3 i nr 4 - budynki pod zarządem Wspólnot i SBM.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-II.271.23.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonane instalacji ciepłej wody użytkowej zasilanej z sieci ciepłowniczej w budynkach wielorodzinnych, obejmująca: 1) wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej w budynkach wielorodzinnych zasilanych z węzłów cieplnych, 2) opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych instalacji c.w.u., 3) demontaż i likwidacja dotychczasowego źródła ciepła (piecyki gazowe), 4) wykonanie pionów na klatkach schodowych, w miejscu istniejących szachtów instalacyjnych lub innej lokalizacji uzgodnionej z Administratorem lub Zarządcą Budynku i Zamawiającym. Piony zostaną wykonane we wszystkich klatkach schodowych oraz przez wszystkie kondygnacje mieszkalne, bez względu na ilość mieszkań objętych projektem w danym pionie. 5) Wykonanie poziomów w piwnicach i lokalach oraz pionów z przyłączeniami do mieszkań, 6) wykonanie przebić przez ściany i stropy, 7) zamontowanie podpionowych zaworów odcinających oraz zaworów regulacyjnych termostatycznych i równoważących w instalacji ciepłej wody. Zawory termostatyczne mają umożliwiać dezynfekcję termiczną instalacji, 8) podłączenie instalacji ciepłej wody do odpowiednich króćców na kompaktowym węźle c.w.u. 9) regulacja instalacji, 10) zaizolowanie instalacji zgodnie z obowiązującymi normami w tym zakresie, 11) koordynowanie prac z Przedsiębiorstwem Energetyki Cieplnej wykonywującym węzły cieplne w budynkach objętych opracowaniem - synchronizacja harmonogramów robót budowlanych 12) odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych w wyniku montażu instalacji, 13) inne elementy ujęte w PFU i Projekcie umowy stanowiącymi załączniki do SIWZ. 2. Zasadniczy zakres robót obejmuje: o Roboty demontażowe o Roboty budowlane o Roboty instalacyjne o Roboty elektryczne o Roboty odtworzeniowe 3. Szczegółowy zakres rzeczowy usług i robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) oraz pozostałych załącznikach do SIWZ w tym wzorze umowy. 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części zamówienia (rejon nr 3 i 4) a mianowicie: - część I zamówienia - rejon nr 3 - budynki wielorodzinne pod zarządem Wspólnot; - część II zamówienia - rejon nr 4 - budynki pod zarządem SBM; 5. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek i ziemia z wykopów przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do ich przewiezienia w miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 10 km. 6. Inne istotne warunki zamówienia: 1.) Zamawiający wymaga, aby wyłączenie ciepłej wody użytkowej w budynkach wielorodzinnych nie trwało dłużej niż kilka godzin. Prace należy tak zorganizować, aby mieszkańcy w minimalnym stopniu odczuli dyskomfort wynikający z wykonywania prac modernizacyjnych. 2.) Wykonawca winien na etapie realizacji (na 2 tygodnie przed rozpoczęciem robót) przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji wnioski materiałowe, w tym w szczególności: karty katalogowe oraz certyfikaty dotyczące poszczególnych materiałów i urządzeń planowanych do wbudowania i zamontowania. 3.) Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieudzielenia zamówienia publicznego żadnemu wykonawcy w przypadku nieotrzymania dofinansowania na przedmiotowe zadanie. 4.) Wykonawca ujmie w cenie ofertowej wykonanie prac odtworzeniowych, tj. naprawa uszkodzeń, zamurowania i przygotowanie pod wykończenie. Wykończenie typu malowanie, układanie płytek pozostaje w gestii właściciela. Wszelkie odtworzenia należy uzgodnić z właścicielami lokali. 5.) Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przekazać Zamawiającemu tabelę elementów wynagrodzenia ryczałtowego z podziałem na poszczególne budynki wielorodzinne. 7. Zadanie jest współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa III - Czysta energia, Działanie 3.3 - Poprawa jakości powietrza, Poddziałanie 3.3.1 - Realizacja planów niskoemisyjnych. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących podczas realizacji zamówienia następujące czynności: Wykonawca lub podwykonawcy będą zobowiązani zatrudniać na umowę o pracę osoby odpowiedzialne za: - wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej (c.w.u.) Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności o których mowa powyżej w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu. 2) Przekazania zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności, o których mowa w ppkt. 1) winna być każdorazowo niezwłocznie aktualizowana. 3) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy. 4) Podczas realizacji zamówienia wykonawca (podwykonawca) na wezwanie zamawiającego winny będzie przedstawić dowody potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt. 8 ppkt 1-3. 5) W przypadku nie wywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 8 ppkt. 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem umowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45330000-9


Dodatkowe kody CPV: 45331000-6, 45000000-0, 44160000-9, 45400000-1, 45321000-3, 45330000-9, 39715210-2, 71321200-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: część I zamówienia - rejon nr 3 - budynki wielorodzinne pod zarządem Wspólnot

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 665160.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hydro Perfekt Mateusz Smutek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Hutnicza 10/26
Kod pocztowy: 37-450
Miejscowość: Stalowa Wola
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 665000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 665000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 665280.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Usługi Projektowo - Wykonawcze mgr Inż. Piotr Pawłowski, ul. Świerkowa 1, 37-415 Turbia NIP:8652079753, Usługi Projektowo -Wykonawcze Jacek Surdyka, Nowosielec 294, 37-400 Nowosielec NIP: 6020094177, Sw. Projekt Sławomir Wiącek, ul. 11-go Listopada 1 lok. 25, 37-450 Stalowa Wola NIP: 8652260369 w następującym zakresie: Projektowanie, Kierownictwo budowy

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: część II zamówienia - rejon nr 4 - budynki pod zarządem SBM;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 324360.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 385750.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 385750.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 425304.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Usługi Projektowo - Wykonawcze mgr Inż. Piotr Pawłowski, ul. Świerkowa 1, 37-415 Turbia NIP:8652079753, Usługi Projektowo -Wykonawcze Jacek Surdyka, Nowosielec 294, 37-400 Nowosielec NIP: 6020094177, Sw. Projekt Sławomir Wiącek, ul. 11-go Listopada 1 lok. 25, 37-450 Stalowa Wola NIP: 8652260369 w następującym zakresie: Projektowanie, Kierownictwo budowy

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.