eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagnańsk › ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY ZAGNAŃSK"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-10

Ogłoszenie nr 510102557-N-2020 z dnia 10-06-2020 r.

Gmina Zagnańsk: ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY ZAGNAŃSK"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 539618-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540088871-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Zagnańsk, Krajowy numer identyfikacyjny 29101086600000, ul. ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 001 322, e-mail sekretariat@zagnansk.pl, faks 413 001 373.
Adres strony internetowej (url):
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.zagnansk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ODBIÓR I TRANSPORT ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY ZAGNAŃSK"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Znak: PZ. 271.1.6.2020 PZZ -PZZIS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres Przedmiotu Zamówienia: 1.Powierzchnia Gminy Zagnańsk wynosi: Liczba mieszkańców rzeczywiście zamieszkujących na terenie Gminy Zagnańsk zgodnie ze złożonymi na dzień 28.04.2020 r. deklaracjami o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi wynosi 10766. Ilość miejscowości: 34 Ilość sołectw: 17 2.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Zagnańsk oraz Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Problematycznych zlokalizowanego w miejscowości Samsonów. Zakres usługi obejmuje: 2.1 Odbiór z nieruchomości zamieszkałych: 1. Niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01) 2. Odpadów komunalnych gromadzonych selektywnie: a) papier i tektura (20 01 01), w tym odpady opakowaniowe z papieru i tektury (15 01 01), b) szkło (20 01 02), w tym odpady opakowaniowe ze szkła (15 01 07), c) metale (20 01 40), w tym odpady opakowaniowe z metali (15 01 04), d) tworzywa sztuczne (20 01 39), w tym odpady opakowaniowe sztucznych (15 01 02), e) opakowania wielomateriałowe (15 01 05), f) odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji (20 01 08), (20 02 01), g) odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach (popiół) (20 01 99) h) meble i inne odpady wielkogabarytowe (20 03 07), i) tekstylia (20 01 11) i odzież (20 01 10). 2.2 Odbiór z Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów problematycznych: 1. zużytych opon (16 01 03) 2. odpadów ulegających biodegradacji pochodzących z prac porządkowych z terenu gminy Zagnańsk (20 02 01) 3. niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych pochodzących z miejsc publicznych terenu Gminy Zagnańsk (20 03 01), 4. odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne pochodzące z remontów i innych robót budowalnych wykonywanych we własnym zakresie, na wykonanie których nie jest wymagane zgłoszenie lub pozwolenie na budowę. 2.3 Wyposażenie właścicieli nieruchomości zamieszkałych w worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. 1. Na terenie nieruchomości zamieszkałych obowiązywać będzie system pojemnikowo-workowy zbiórki odpadów komunalnych. 2. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach lub workach koloru CZARNEGO. 3. Dla potrzeb selektywnej zbiórki odpadów komunalnych Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć właścicieli nieruchomości w worki wykonane z folii o grubości zapewniającej ich wytrzymałość (co najmniej 60 mikronów) o następujących kolorach, nadruku i pojemności: a) worek koloru niebieskiego - o pojemności 120 litrów, oznaczony napisem ,,PAPIER" przeznaczony na odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru, odpady opakowaniowe z tektury; b) worek koloru zielonego - o pojemności 120 litrów, oznaczony napisem ,,SZKŁO´´ przeznaczony na odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła; c) worek koloru żółtego - o pojemności 120 litrów, oznaczony napisem ,,METALE i TWORZYWA SZTUCZNE´´ przeznaczony na odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe d) worek koloru brązowego - o pojemności 120 litrów, oznaczony napisem ,,BIO´´ przeznaczony na odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji e) worek koloru szarego - o pojemności 80 l, oznaczony napisem "POPIÓŁ" przeznaczony na popiół z palenisk domowych. 4. Szacunkową ilość odpadów przeznaczonych do odbioru z terenu gminy Zagnańsk przez Wykonawcę przedstawia załącznik nr 8 do SIWZ. 2.4 Szacunkowa liczba gospodarstw domowych wraz z liczbą osób zamieszkałych na terenie Gminy Zagnańsk - załącznik nr 9 do SIWZ 2.5 Wyposażenie nieruchomości zamieszkałych wielolokalowych, na których powstają odpady komunalne w pojemniki lub kontenery do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych oraz pojemniki lub kontenery do zbiórki selektywnej. Ilość nieruchomości wielolokalowych wraz z szacunkową liczbą osób zamieszkałych przedstawia Załącznik nr 10 do SIWZ 2.6 Mapa Gminy Zagnańsk - Załącznik nr 11 do SIWZ . 2.7 Wszystkie odebrane przez Wykonawcę odpady komunalne od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Zagnańsk oraz z Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Problematycznych należy dostarczyć do Instalacji Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o. o., zlokalizowanej w Promniku, gm. Strawczyn. 2.8 Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych: 1. Obiór niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz bioodpadów: a) z budynków mieszkalnych jednorodzinnych - 1 raz w miesiącu, natomiast w okresie od kwietnia do października 1 raz na dwa tygodnie; b) z budynków wielolokalowych - 2 razy w miesiącu, natomiast w okresie od kwietnia do października 1 raz na tydzień. 2. Odbiór segregowanych odpadów komunalnych (papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne, popiół): a) z budynków mieszkalnych jednorodzinnych - 1 raz w miesiącu, b) z budynków wielolokalowych - 2 razy w miesiącu. 3. Odbiór odpadów wielkogabarytowych wystawionych przed posesje nieruchomości odbywać się będzie 2 razy do roku. 4. Odbiór Odpadów z Gminnego Punktu Zbiórki Odpadów Problematycznych odbywać się będzie z częstotliwością: a) opony - 1 raz w roku w miesiącu maju. Limit przyjmowanych opon to: 4 sztuki z jednej złożonej deklaracji, b) odpady ulegające biodegradacji pochodzących z prac porządkowych z terenu gminy Zagnańsk - na zgłoszenie Zamawiającego, co najmniej 1 raz w miesiącu w okresie od maja do listopada, c) zmieszane odpady komunalne pochodzących z miejsc publicznych terenu Gminy Zagnańsk - 1 raz w miesiącu, d) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne pochodzące z remontów i innych robót budowalnych wykonywanych we własnym zakresie, na wykonanie których nie jest wymagane zgłoszenie lub pozwolenie na budowę - na zgłoszenie Zamawiającego, nie częściej niż raz w miesiącu. 2.9 Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia. 1. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i przedstawić Zamawiającemu do 15 czerwca 2020 r. harmonogram odbioru odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych, zgodnie z częstotliwością ich odbioru. Harmonogram powinien zawierać następujące informacje: - nazwę miejscowości, - datę odbioru odpadów, - rodzaj odbieranych odpadów, - ewentualne uwzględnienie miejsc trudnodostępnych. 2.Wykonawca ma obowiązek do dnia 22 czerwca 2020 r. wyposażenia miejsca gromadzenia odpadów w niezbędne worki przed pierwszym odbiorem, zgodnie z wykazem adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów. Pakiet startowy worków na odpady segregowane to: 2 sztuki worków każdej grupy odpadów, tj. pakiet startowy = 8 worków. 3. Przy odbiorze worków z odpadami komunalnymi z każdego punktu odbioru Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia tej samej ilości pustych worków danego rodzaju. 4.Wykonawca zapewni nielimitowaną ilość worków do realizacji przedmiotu zamówienia. 5.Wykonawca umożliwi wyposażenie nieruchomości w pojemniki służące do zbierania niesegregowanych odpadów komunalnych poprzez ich sprzedaż, wydzierżawienie lub na podstawie innej umowy z właścicielem nieruchomości (jeśli właściciel nie będzie miał własnego pojemnika). 6.Dostarczanie do siedziby Zamawiającego worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w ilości co najmniej: po 200 worków każdej frakcji. 7.Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów. 8. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego przekazywania Zamawiającemu pisemnej informacji dotyczącej adresów nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i powstają odpady, a nieujętych w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego. 9.Wykonawca zobowiązany jest do ważenia samochodu przed rozpoczęciem oraz bezpośrednio po zakończeniu odbioru odpadów w danym dniu w punkcie wagowym w miejscowości Tumlin - Osowa lub Chrusty w godzinach.............. (ustalenia godzin nastąpi przed podpisaniem umowy) 10.Wykonawca odbiera odpady również w przypadkach, kiedy dojazd do punktu gromadzenia odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu np. remontu dróg, obfitych opadów śniegu itp. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu zamówienia. Trasy zbiórki odpadów przebiegają po drogach wojewódzkich, powiatowych i gminnych, a także wewnętrznych drogach wiejskich i osiedlowych. Usługa obejmuje także zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do miejsc trudnodostępnych np. budynków zamieszkałych, które są usytuowane w dużej odległości od drogi głównej, poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwiają odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji. 11.W razie awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pojazdu zastępczego o zbliżonych parametrach. 12.Wykonawca zobowiązany jest kontrolować właścicieli nieruchomości w zakresie obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, w przypadku ich niedopełnienia Wykonawca jest zobowiązany przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i powiadomić o tym Zamawiającego przy czym nie później niż w ciągu dwóch dni od zaistnienia zdarzenia. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić pisemną notatkę (bądź w formie wiadomości e-mail na adres: sekretariat@zagnansk.pl) ze zdarzenia i dołączyć dowody potwierdzające brak selektywnej zbiórki odpadów na nieruchomości (zdjęcia, nagrania). Z dokumentacji jednoznacznie musi wynikać: adres nieruchomości, data i godzina zdarzenia oraz na czym polegała nieprawidłowość. 13.Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub ponoszenia kosztów napraw szkód wyrządzonych podczas lub w związku z wykonywaniem usługi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu lub zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas lub w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 14.Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami wysypanymi z pojemników, kontenerów lub worków w trakcie realizacji usługi odbioru odpadów. 15.Wykonawca nie może dopuścić do sytuacji mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości oraz selektywnie zebranych odpadów komunalnych różnych rodzajów ze sobą. 16.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć pojazdy i urządzenia przed niekontrolowanym pyleniem oraz wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich transportu. 17.Uzasadnione reklamacje dotyczące realizacji zamówienia należy zrealizować w ciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. 18.Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć wszystkie pojazdy wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożlwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów. Dane pochodzące z systemu monitoringu i systemu czujników powinny być przechowywane w siedzibie podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, przez cały okres realizacji zamówienia. Dane powinny być udostępniane na każde żądanie Zamawiającego w formie umożliwiającej ich odczyt oraz weryfikację. 19. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w terminie do 30 czerwca 2020 r. hasła dostępu do systemu monitorowania pozycji pojazdów wykorzystywanych w realizacji zamówienia. 20. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ilościową i jakościową ewidencję odpadów komunalnych odbieranych z terenu gminy Zagnańsk, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2019 r., poz. 701), ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r, poz. 2010, 2020) 21.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem i na jej podstawie przekazywać Zamawiającemu sprawozdanie w terminie i o treści wynikającej z art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 2010, 2020). 22.Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do dołączania do wystawianej faktury VAT dokumentu określającego ilości poszczególnych frakcji odpadów wraz z kartami przekazania odpadów odebranych od właścicieli nieruchomości w miesiącu, którego dotyczy wystawiona faktura VAT. 23. UWAGA!!!! Wykonawca musi dysponować bazą magazynowo- transportową usytuowaną w na terenie Gminy Zagnańsk lub w odległości nie większej niż 60 km od jej granicy, wyposażoną zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 222222.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Adam Bielas CZYSTOPOL ul.Partyzantów 114,29-100 Włoszcowa
Email wykonawcy: czystopol1@wp.pl
Adres pocztowy: ul.Kielecka 18
Kod pocztowy: 26-060
Miejscowość: Chęciny
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 495233.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 495233.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 931885.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.