eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › KOMPLEKSOWA OBSŁUGA DZIAŁALNOŚCI PROSEKTORYJNEJ DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO W BRZESKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-22

Ogłoszenie nr 510101153-N-2019 z dnia 22-05-2019 r.

Powiatowy Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Brzesku: KOMPLEKSOWA OBSŁUGA DZIAŁALNOŚCI PROSEKTORYJNEJ DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO W BRZESKU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543804-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Brzesku, Krajowy numer identyfikacyjny 12103119400000, ul. ul. Tadeusza Kościuszki 33, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 14 663 01 09, e-mail zol@powiatbrzeski.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.ppzolbrzesko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: POWIATOWY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKUŃCZO - LECZNICZY W BRZESKU

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA DZIAŁALNOŚCI PROSEKTORYJNEJ DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO W BRZESKU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

3/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa działalności prosektoryjnej dla Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Brzesku. Szacowana dwuletnia ilość przewozu i przechowywania zwłok do 100. Dwuletnia ilość wykonywanych sekcji zwłok około 10. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania przepisów zawartych w Ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2190, 2219, z 2019 r. poz 492) w sprawie postępowania ze zwłokami osób, które zmarły w Powiatowym Publicznym Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Brzesku. 1. Wykonawca w trakcie świadczenia usługi zobowiązany będzie do: a/ odbierania zwłok z Zakładu Opiekuńczo- Leczniczego oraz Hospicjum Stacjonarnego, b/ przyjmowania i przechowywania zwłok nieodpłatnie do 72 godzin, Koszty przechowywania zwłok ponad 72 godziny ponosić będzie rodzina zmarłego lub instytucja uprawniona do pochowania zwłok osoby zmarłej. Jeżeli zgon nastąpi w dzień wolny od pracy 72 godzinny termin biegnie dopiero po upływie dni wolnych od pracy. c/ wykonywania sekcji zwłok zleconych przez Zamawiającego. Sekcja zwłok osób, które zmarły w Powiatowym Publicznym Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Brzesku musi być wykonana nie później niż do 72 godz. po stwierdzeniu zgonu. W przypadku konieczności wykonania sekcji w okresie dłuższym niż 24 godziny od chwili zgonu nie będą naliczane żadne dodatkowe opłaty. d/ przygotowywania zwłok do wydania rodzinie, włożenie do trumny i wydanie nieodpłatne rodzinie lub zakładom pogrzebowym zleconym przez rodzinę, e/ ewentualnie udostępnienia pomieszczeń w celu ubrania zwłok przez rodzinę lub osoby trzecie, f/ wydawania zwłok w godzinach: od poniedziałku do piątku 8.00 - 15.00, w soboty 10.00 - 12.00. W innym terminie wyłącznie na wniosek rodziny po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu. 2. Usługa musi być wykonywana w pomieszczeniach Wykonawcy zlokalizowanych na terenie Gminy Brzesko. Pomieszczenia muszą być wyposażone w urządzenia chłodnicze na co najmniej 5 ciał jednorazowo.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 85.11.20.00 - Dodatkowe usługi szpitalne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 45500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BRZESKIE ZAKŁADY KOMUNALNE SP. Z O. O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. SŁOWACKIEGO 51
Kod pocztowy: 32-800
Miejscowość: BRZESKO
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 43000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie PRZETARG NIEOGRANICZONY na podstawie art. 39-46 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PODSTAWOWY TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.