eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ,,Usługi przeglądów okresowych, bieżących napraw samochodów, serwisu, ustawienia geometrii kół oraz innych napraw dla pojazdów służbowych będących w użytkowaniu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-09

Ogłoszenie nr 510101091-N-2020 z dnia 09-06-2020 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie: ,,Usługi przeglądów okresowych, bieżących napraw samochodów, serwisu, ustawienia geometrii kół oraz innych napraw dla pojazdów służbowych będących w użytkowaniu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538380-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540083530-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 914 411 200, e-mail zamowienia@szczecin.rzgw.gov.pl, faks 914 411 300.
Adres strony internetowej (url): www.szczecin.wody.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

,,Usługi przeglądów okresowych, bieżących napraw samochodów, serwisu, ustawienia geometrii kół oraz innych napraw dla pojazdów służbowych będących w użytkowaniu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZ.ROZ.2810.12.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi przeglądów okresowych, bieżących napraw samochodów, serwisu, ustawiania geometrii kół oraz innych napraw dla pojazdów służbowych będących w użytkowaniu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 5 do SIWZ na które składa się: -opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części (1-4) -formularz asortymentowo-cenowy z podziałem na części (1-4) - załącznik nr 5a do W części 1. i 2. zamówienie będzie wykonywane na zlecenie Zamawiającego i obejmować będzie głównie czynności związane z przeprowadzeniem przeglądów okresowych gwarancyjnych do 15 tys. km oraz do 30 tys. km. Zakres przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2 obejmuje: a)Czynności wykonywane zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu, w tym: - diagnostykę komputerową oraz kontrolę stanu technicznego pojazdu, jego poszczególnych zespołów, podzespołów i mechanizmów mających wpływ na bezpieczeństwo podczas jego eksploatacji, b) wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji i określonego przebiegu pojazdów objętych przedmiotem zamówienia, c)demontażu zużytych części, akcesoriów i materiałów wynikających z serwisu oraz ich utylizacja d)montaż nowych części, akcesoriów i materiałów wynikający z przeprowadzonego serwisu, e)inne naprawy których nie można zaplanować. W części 3. i 4. zamówienie będzie wykonywane na zlecenie Zamawiającego i w każdym zadaniu (części) głównie obejmuje świadczenie usług kompleksowej obsługi i naprawy pojazdów połączonej z dostawą niezbędnych części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych w zakresie jak niżej: a.przeglądy okresowe, b.naprawy wynikające z przeglądów, c.bieżące naprawy powstałe w wyniku awarii, d.ustawienie geometrii kół, e.inne naprawy których nie można zaplanować. Całkowity koszt przeglądu okresowego powinien zawierać koszty wykonania usługi oraz koszt użytych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych przewidzianych w danym przeglądzie okresowym pojazdu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50112000-3


Dodatkowe kody CPV: 34300000-0, 34640000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie częściowe nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 27439.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Auto-Wojak Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowo Motoryzacyjne Piotr Popiołek
Email wykonawcy: autowojak@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Santocka 44, 71-071 Szczecin
Kod pocztowy: 71-071
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31734.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31734.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31734.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie częściowe nr 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy Pzp, gdyż do upływu oznaczonego w treści SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu terminu składania ofert, tj. do dnia 21.05.2020 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegajaca odrzuceniu. Uzasadnienie: Oferta nr 1 Igmar AD Sp. z o.o. 76-200 Słupsk, ul. Poznańska 71 C- odrzucona w zakresie 2 części. Uzasadnienie prawne: - art. 89 ust. 1 pkt 2 w zw. z pkt 1 ustawy PZP - złożona oferta nie odpowiada treści SIWZ i jest niezgodna z ustawą PZP, tj. z art. 10a ust. 5 PZP, którego treść zastrzega złożenie oferty pod rygorem nieważności w formie elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym; - art. 89 ust. 1 pkt 8 ustawy PZP - oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, tj. - art. 73 § 1 Kodeksu cywilnego w zw. a art. 781 § 1 Kodeksu cywilnego, art. 104 kc Kodeksu cywilnego w zw. z art. 99 § 1 Kodeksu cywilnego w zw. z art. 14 ust. 1 ustawy PZP oraz z art. 10a ust. 5 ustawy PZP.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie częściowe nr 3

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy Pzp, gdyż do upływu oznaczonego w treści SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu, terminu składania ofert, tj. do dnia 21.05.2020 r. do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta na powyższą część zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie częściowe nr 4

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy Pzp, gdyż do upływu oznaczonego w treści SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu, terminu składania ofert, tj. do dnia 21.05.2020 r. do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta na powyższą część zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.