eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała › Budowa/ doprowadzenie przyłącza energetycznego dla zasilania Instytutu Energetyki Oddziału Ceramiki CEREL w ramach budowy Lotniczego Centrum Wdrożeń Ogniw Paliwowych oraz Nowoczesnych Ceramicznych Materiałów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-08

Ogłoszenie nr 510099492-N-2020 z dnia 08-06-2020 r.

Instytut Energetyki Oddział Ceramiki CEREL Instytut Badawczy: Budowa/ doprowadzenie przyłącza energetycznego dla zasilania Instytutu Energetyki Oddziału Ceramiki CEREL w ramach budowy Lotniczego Centrum Wdrożeń Ogniw Paliwowych oraz Nowoczesnych Ceramicznych Materiałów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Lotnicze Centrum Wdrożeń Ogniw Paliwowych oraz Nowoczesnych Ceramicznych Materiałów Konstrukcyjnych" w ramach działania 1.1 Wsparcie infrastruktury B+R jednostek naukowych, RPO WP 2014 -2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530708-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540073065-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Energetyki Oddział Ceramiki CEREL Instytut Badawczy, Krajowy numer identyfikacyjny 20586000530000, ul. ul. Techniczna 1, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 17 87 11 700, e-mail biuro@cerel.pl, faks 17 87 11 277.
Adres strony internetowej (url): www.cerel.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut Badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa/ doprowadzenie przyłącza energetycznego dla zasilania Instytutu Energetyki Oddziału Ceramiki CEREL w ramach budowy Lotniczego Centrum Wdrożeń Ogniw Paliwowych oraz Nowoczesnych Ceramicznych Materiałów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

03/20/PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy zakres robót budowlanych, usług stanowiących przedmiot zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wyszczególniona w Rozdz. II SIWZ, w tym - Projekt wykonawczy - przyłącz energetyczny kablowy SN, przedmiary robót, mapa do celów projektowych, uzgodnienia projektu wykonawczego z PGE SA. Przedmiot zamówienia stanowi: 1)budowa/doprowadzenie przyłącza energetycznego linii kablowej celem zasilenia budynku Instytutu Energetyki Oddział Ceramiki CEREL na dz. 411, 533/26, 533/21, 533/6 w miejscowości Boguchwała (36-040), 2) modernizacja słupa SN, 3) budowa rozdzielnicy NN, 4) budowa rozdzielnicy SN, 5) dostawa i montaż stacji transformatorowej SN, wg projektu. W ramach punktu 5 przedmiotu zamówienia Wykonawca przeprowadzi procedurę rozruchową i odbiorową wybudowanej stacji transformatorowej. W ramach punktu 5 przedmiotu zamówienia Wykonawca, po przeprowadzeniu czynności opisanych w punkcie powyżej dokona przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi wybudowanej stacji transformatorowe Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Na działkach nr ewid.: 411, 533/26, 533/21, 533/6 położonych w miejscowości Boguchwała, obręb 0001 Boguchwała,jednostka ewidencyjna: 181603_4, Boguchwała Miasto (36-040).Zgodnie z warunkami przyłączenia wydanymi przez PGE Dystrybucja SA miejscem przyłączenia projektowanego przyłącza będzie istniejący słup odejściowy linii 15kV GPZ Boguchwała - ZAPEL II. Granicę stron pomiędzy siecią PGE Dystrybucja SA a przyłączem odbiorcy stanowić będą zaciski prądowe na słupie w/w odejściowym w kierunku instalacji odbiorcy. Odgałęzienie należy wykonać poprzez rozłączniko-uziemnik. Zamawiający podzielił wykonanie przedmiotu umowy na 2 części. Związane jest to z zaplanowanymi przez Zamawiającego pracami budowlanymi. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy do: 1) Część I zadania: do 31.07.2020 r. 2)Część II zadania: do 31.12.2020 r. Okres gwarancji i rękojmi: nie krótszy niż 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez uwag lub protokołu potwierdzającego usunięcie usterek wskazanych. w protokole odbioru końcowego z uwagami. Wykonawca w Ofercie określa wielkość okresu gwarancyjnego, uwzględniając powyższy warunek. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi minimum 3 lata (36 miesięcy), licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu zamówienia, w tym robót budowlanych, wbudowanych materiałów i urządzeń licząc na okres wskazany w złożonej ofercie, który nie będzie krótszy niż 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w projekcie umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45231400-9


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45315500-3, 45315600-4, 45315700-5, 45315100-9, 45315000-8, 45311000-0, 45314300-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

1.Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert wariantowych. 2.Zamawiający nie ustanowił dynamicznego systemu zakupów. 3.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp. 4.Zamawiający nie przewidział aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający ustanowił kwalifikację podmiotową udziału w postępowaniu. 6. Forma pisemna zastrzeżona była w szczególności dla składania oferty wraz z załącznikami oraz oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę dla wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 7. W postępowaniu wymagano wniesienia wadium w wys. 9000,00 zł. 8. Przed podpisaniem umowy wymagane było wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. 10. Ofertę należało złożyć w języku polskim.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 287000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPUH "EL-FACH" Józef Pomianek
Email wykonawcy: biuro.elfach@gmail.com
Adres pocztowy: UL. ŁADNA 23
Kod pocztowy: 35-326
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 353010.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 353010.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 490537.41
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

1. Wykonawca przed podpisaniem umowy wniósł wymagane zabezpieczenie należytego wykonani umowy w postaci gwarancji ubezpieczeniowej. 2. Wykonawcy zwrócono wadium wniesione w postępowaniu.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.