eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › "Budowa infrastruktury rowerowej na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalne-go Zielona Góra - Gmina Sulechów. EtapCigacice - Kalsk" odcinek INowy Świat - Sulechów ul. Przemysłowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-20

Ogłoszenie nr 510098273-N-2019 z dnia 20-05-2019 r.

Gmina Sulechów: "Budowa infrastruktury rowerowej na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalne-go Zielona Góra - Gmina Sulechów. Etap: Cigacice - Kalsk" odcinek I: Nowy Świat - Sulechów ul. Przemysłowa

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 3 Gospodarka Niskoemisyjna, Działanie 3.3 Ograniczenie niskiej emisji w miastach, Poddziałenie 3.3.3 Ograniczenie niskiej emisji w miastach - ZIT Zielona Góra

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527235-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540060766-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sulechów, Krajowy numer identyfikacyjny 52676500000000, ul. Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 851 120, e-mail zpb@sulechow.pl, faks 683 854 686.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulechow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa infrastruktury rowerowej na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalne-go Zielona Góra - Gmina Sulechów. Etap: Cigacice - Kalsk" odcinek I: Nowy Świat - Sulechów ul. Przemysłowa

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZ.271.14.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Zamówienie obejmuje, w ramach zadania pn. "Budowa infrastruktury rowerowej na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Zielona Góra - Gmina Sulechów. Etap: Ciga-cice - Kalsk", budowę ścieżki rowerowej o nawierzchni asfaltowej oraz z kostki betono-wej bezfazowej wraz z poboczami o nawierzchni tłuczniowej oraz zmianą stałej organi-zacji ruchu na przedmiotowym odcinku. Zakres robót obejmuje odcinek Nowy Świat - Su-lechów ul. Przemysłowa tj. od początku ścieżki rowerowej w miejscowości Nowy Świat na wysokości nieruchomości oznaczonej numerem 276/26 opisanej w projekcie wykonaw-czym na rys. 2.1 jako odcinek A, do skrzyżowania ul. Piaskowej z ul. Przemysłową na wy-sokości działki oznaczonej numerem 6/36 opisanej w projekcie wykonawczym na rys. 2.8 jako koniec opracowania dla odcinka G. 1.2. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany zatwierdzony decyzją nr 835/2017 Starosty Zielonogórskiego z dnia 6.12.2017 r., a także projekt wykonawczy, opracowane przez CONY sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, zgłoszenie robót z dnia 13.04.2018 r. doty-czące przebudowy drogi gminnej nr 103247F oraz przedmiary robót. 1.3. Realizacja zadania przewidziana jest z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rozwo-ju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 3 Gospodarka Niskoemisyjna, Działanie 3.3 Ograniczenie niskiej emisji w miastach, Poddziałanie 3.3.3 Ograniczenie niskiej emisji w miastach - ZIT Zielona Góra. 1.4. Wykonawca zrealizuje roboty z nowych materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt zakupu oraz dostawy w miejsce wbudowa-nia wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia uwzględ-niony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy. Materiały rozbiórkowe stanowią własność Za-mawiającego. Stosowane podczas realizacji robót materiały muszą posiadać, zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, dopuszczenie do stosowania w bu-downictwie. 1.5. W robotach drogowych nie dopuszcza się stosowania tłucznia pomiedziowego. Zastoso-wana do wykonania nawierzchni kostka betonowa bezfazowa musi być samoklinująca się - kształt np. BEHATON. 1.6. Wykonawca musi uwzględnić: 1) konieczność uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu realizacji robót, 2) zabezpieczenie terenu budowy, 3) zapewnienie dozoru mienia na terenie budowy, na własny koszt, 4) zapewnienia obsługi geodezyjnej, obejmującej wytyczenie geodezyjne oraz geode-zyjną inwentaryzację powykonawczą przez uprawnione służby geodezyjne, 5) ubezpieczenie realizowanego przedmiotu zamówienia na czas realizacji umowy od wszelkich ryzyk, łącznie z klauzulą zabezpieczającą szkody powstałe w częściach ukończonych, w takim zakresie, by ochroną ubezpieczeniową objęte były również roboty wykonywane przez podwykonawców, jeśli Wykonawca posługuje się podwykonawcami, 6) posiadanie przez cały czas realizacji umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 7) załadunek, wywiezienie i rozładunek odpadów z terenu budowy - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 8) załadunek, wywiezienie i rozładunek materiałów rozbiórkowych, wykorytowanej ziemi urodzajnej oraz materiału z koryta i innych, które wskaże inspektor nadzoru w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na terenie miasta Sulechów lub wsi bezpośrednio sąsiadujących z Sulechowem, 9) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót po ich zakoń-czeniu, 10) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszko-dzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 11) uzgodnienie we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii, ewentualnie punktu zrzutu ścieków oraz dopełnienia wszelkich formalności, a także pokrycia kosztów z tym związanych, jak również pokrycia kosztów zużycia poszczególnych mediów, 12) zorganizowanie we własnym zakresie: a) zaplecza budowy, b) terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, przy czym Zamawiający nie wskaże nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów, postoju maszyn i urządzeń, a także miejsca poboru wody i energii elektrycznej oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp., 13) zastosowanie krawężników o kształcie łukowym i odpowiednim promieniu łuku na łukach - Zamawiający nie dopuszcza zastosowania na łukach krawężników prostych, chyba, że nie będzie możliwości dobrania krawężników łukowych o odpowiednim promieniu łuku, 14) połączenie krawężników najazdowych z wystającymi za pomocą krawężników łączących - skośnych, 15) konieczność częściowej przebudowy istniejących nawierzchni utwardzonych, w za-kresie niezbędnym do dostosowania ich wysokości do zaprojektowanej niwelety drogi, 16) wprowadzenia i utrzymywania przez okres prowadzenia robót tymczasowej organi-zacji ruchu, 17) wykonanie, przy udziale inspektora nadzoru robót i w miejscach przez niego wskazanych, badań wskaźnika zagęszczenia gruntu przy zastosowaniu lekkiej płyty dynamicznej Ø 300 mm, w obrębie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, na warstwie podbudowy z kruszyw łamanych, nie rzadziej niż co ok. 50 metrów, 18) wyregulowanie urządzeń znajdujących się w terenach zielonych do wysokości min. 8-10 cm ponad teren, 19) wyregulowanie do projektowanych rzędnych nawierzchni wszystkich urządzeń (skrzynki wodociągowe i gazowe, włazy studni telekomunikacyjnych i rewizyjnych oraz kratki ściekowe). 1.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiałowych oraz parametrów elementów małej architektury. Użycie przez Wykonawcę materiałów, oraz elementów małej architektury wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia Wy-konawcy z odpowiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzyku związanym z użyciem określonych materiałów oraz elementów małej architektury. 1.8. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie robót objętych umową wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Ko-deks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). Postanowienie powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 1.9. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ppkt 1.8. powyżej. W ramach upraw-nień kontrolnych Zamawiający ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrud-niania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ppkt 1.8. powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisanych w ppkt 1.8. powyżej, 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ppkt 1.8. po-wyżej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia. 1.10. Zamawiający zastrzega obowiązek samodzielnego wykonania przez Wykonawcę: a) robót ziemnych, b) warstw konstrukcyjnych podbudów: z gruntu stabilizowanego cementem, betonu oraz kruszyw, w tym tłucznia kamiennego, c) montażu obrzeży i krawężników, wraz z wykonaniem ław, d) nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej. 1.11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 1.12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 1.13. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy w przedmia-rze robót, kosztorysie ofertowym oraz dokumentacji projektowej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 1.14. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233162-2


Dodatkowe kody CPV: 45222000-9, 45233300-2, 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4043325.04
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Global Trakk Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wschodnia 2A
Kod pocztowy: 66-100
Miejscowość: Sulechów
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4887803.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4887803.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5928344.98
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 1050000.00

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.