eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-04

Ogłoszenie nr 510097845-N-2020 z dnia 04-06-2020 r.

STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 520279-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540055201-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


Informacje dodatkowe:
Zamawiającym jest Centralny Zamawiający - Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych (SCUW) Al. Jana Pawła II 25 37-450 Stalowa Wola tel. (15)819-47-10 e-mail: scuw@stalowawola.pl który działa na podstawie uchwały NR XV/163/2019 Rady Miejskiej w Stalowej Woli z dnia 13 września 2019 r. w imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola, objętych niniejszym zamówieniem.


I. 1) NAZWA I ADRES:

STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH, Krajowy numer identyfikacyjny 384503002, ul. Al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. +48508082032, +48506656760, e-mail scuw@stalowawola.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663
Adres profilu nabywcy: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-1660

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-II.271.24.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola według formularza rzeczowo-cenowego stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. 2. Materiały eksploatacyjne (tusze, tonery, materiały eksploatacyjne) będą dostarczane sukcesywnie do wskazanych jednostek podległych Gminie -Stalowa Wola. 3. Przedmiot zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nie regenerowanych), oryginalnych (pochodzących od producenta urządzeń) lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych. 4. Wymagania zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych powinny spełniać: - kompatybilne z urządzeniami poszczególnych jednostek Zamawiającego. - zamontowane i użytkowane materiały eksploatacyjnych nie spowodują utraty praw gwarancyjnych producenta urządzenia do którego są przeznaczone. - zaoferowane produkty spełniają parametry właściwe dla materiałów zalecanych przez producenta ( zachowując te same normy i wymagania techniczne) - w przypadku dostarczenia nieodpowiednich tonerów i bębnów nastąpi uszkodzenie urządzenia drukującego, koszt pokryje Wykonawca. 5. Zamawiający zamawia materiały oryginalne. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały eksploatacyjne wyprodukowane od podstaw przez lub na zamówienie producenta sprzętu lub kompatybilne ze sprzętem, w którym znajdą zastosowanie, które zostały opracowane (zaprojektowane) razem ze sprzętem i nośnikami w celu zapewnienia optymalnej jakości druku, wydajności i niezawodności sprzętu, nieregenerowane, niereprodukowane oraz nieposiadające elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. 6. Oferowane materiały muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania, muszą być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy); 7. Materiały muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. Muszą one posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt, znak firmowy producenta, kod produktu, typ oraz model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony oraz termin ważności. 8. W przypadku awarii o której mowa w pkt. 8, Wykonawca winien dostarczyć urządzenie zastępcze dla Zamawiającego o porównywalnych parametrach technicznych w ciągu 5-7 dni roboczych od dnia zgłoszenia o zaistniałej sytuacji przez Zamawiającego, zgodnie z deklaracją Wykonawcy w formularzu ofertowym. Dostarczenie urządzenia zastępczego zgodnie z Rozdziałem XVII SIWZ stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. 9. Wymagania jakościowe - dostarczane tusze i tonery muszą spełniać następujące wymagania: 1) nie mogą wpływać na złą jakość wydruku, tzn. na wydruku nie mogą znajdować się niepożądane kropki, plamki, kreski, smugi itp.; 2) proszek znajdujący się w tonerach nie może się wysypywać; 3) nie mogą ujemnie wpływać na jakość pracy podzespołów drukarek. 10. Dostarczone materiały muszą być wysokiej jakości o wysokich walorach użytkowych oraz spełniać wymogi zawarte w formularzu rzeczowo-cenowym. 11. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 12. Miejscem dostaw są pomieszczenia wskazanych jednostek podległych Gminie- |Stalowa Wola po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu. 13. Wykonawca ma obowiązek zutylizować zużyte pojemniki. W związku z tym Wykonawca oświadcza, że zobowiązuje się odebrać wszystkie zużyte przez Zamawiającego tonery, kartridże i bębny w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 7 dni od daty przekazania mu zawiadomienia o możliwości ich odbioru. 14. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia 12 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia dostawy. 15. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym(jednostkami obsługiwanymi) a Wykonawcą, będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie, na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw. 16. Jeżeli w okresie trwania umowy Zamawiający zrealizuje mniejszą ilość zamówienia, niż określono w formularzu rzeczowo-cenowym, Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. Niewykonanie umowy w takim przypadku nie będzie traktowane jako odstąpienie Zamawiającego od umowy. 17. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w Formularzu rzeczowo-cenowym Załącznik nr 2 do SIWZ. Ceny jednostkowe podane w Formularzu rzeczowo-cenowym zamówienia nie mogą ulec zwiększeniu przez cały okres realizacji umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5


Dodatkowe kody CPV: 30125100-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 239228.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Golden Line Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowska 150
Kod pocztowy: 35-506
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 294251.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 294251.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 347119.74
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.