To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-04
Ogłoszenie nr 510097845-N-2020 z dnia 04-06-2020 r.
STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520279-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540055201-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
Informacje dodatkowe:
Zamawiającym jest Centralny Zamawiający - Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych (SCUW) Al. Jana Pawła II 25 37-450 Stalowa Wola tel. (15)819-47-10 e-mail: scuw@stalowawola.pl który działa na podstawie uchwały NR XV/163/2019 Rady Miejskiej w Stalowej Woli z dnia 13 września 2019 r. w imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola, objętych niniejszym zamówieniem.
I. 1) NAZWA I ADRES:
STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH, Krajowy numer identyfikacyjny 384503002,
ul. Al. Jana Pawła II
25A,
37-450
Stalowa Wola, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
+48508082032, +48506656760, e-mail
scuw@stalowawola.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663
Adres profilu nabywcy: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-1660
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-II.271.24.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola według formularza rzeczowo-cenowego stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. 2. Materiały eksploatacyjne (tusze, tonery, materiały eksploatacyjne) będą dostarczane sukcesywnie do wskazanych jednostek podległych Gminie -Stalowa Wola. 3. Przedmiot zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (nie regenerowanych), oryginalnych (pochodzących od producenta urządzeń) lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych. 4. Wymagania zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych powinny spełniać: - kompatybilne z urządzeniami poszczególnych jednostek Zamawiającego. - zamontowane i użytkowane materiały eksploatacyjnych nie spowodują utraty praw gwarancyjnych producenta urządzenia do którego są przeznaczone. - zaoferowane produkty spełniają parametry właściwe dla materiałów zalecanych przez producenta ( zachowując te same normy i wymagania techniczne) - w przypadku dostarczenia nieodpowiednich tonerów i bębnów nastąpi uszkodzenie urządzenia drukującego, koszt pokryje Wykonawca. 5. Zamawiający zamawia materiały oryginalne. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały eksploatacyjne wyprodukowane od podstaw przez lub na zamówienie producenta sprzętu lub kompatybilne ze sprzętem, w którym znajdą zastosowanie, które zostały opracowane (zaprojektowane) razem ze sprzętem i nośnikami w celu zapewnienia optymalnej jakości druku, wydajności i niezawodności sprzętu, nieregenerowane, niereprodukowane oraz nieposiadające elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. 6. Oferowane materiały muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania, muszą być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy); 7. Materiały muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania. Muszą one posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt, znak firmowy producenta, kod produktu, typ oraz model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony oraz termin ważności. 8. W przypadku awarii o której mowa w pkt. 8, Wykonawca winien dostarczyć urządzenie zastępcze dla Zamawiającego o porównywalnych parametrach technicznych w ciągu 5-7 dni roboczych od dnia zgłoszenia o zaistniałej sytuacji przez Zamawiającego, zgodnie z deklaracją Wykonawcy w formularzu ofertowym. Dostarczenie urządzenia zastępczego zgodnie z Rozdziałem XVII SIWZ stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. 9. Wymagania jakościowe - dostarczane tusze i tonery muszą spełniać następujące wymagania: 1) nie mogą wpływać na złą jakość wydruku, tzn. na wydruku nie mogą znajdować się niepożądane kropki, plamki, kreski, smugi itp.; 2) proszek znajdujący się w tonerach nie może się wysypywać; 3) nie mogą ujemnie wpływać na jakość pracy podzespołów drukarek. 10. Dostarczone materiały muszą być wysokiej jakości o wysokich walorach użytkowych oraz spełniać wymogi zawarte w formularzu rzeczowo-cenowym. 11. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 12. Miejscem dostaw są pomieszczenia wskazanych jednostek podległych Gminie- |Stalowa Wola po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu. 13. Wykonawca ma obowiązek zutylizować zużyte pojemniki. W związku z tym Wykonawca oświadcza, że zobowiązuje się odebrać wszystkie zużyte przez Zamawiającego tonery, kartridże i bębny w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 7 dni od daty przekazania mu zawiadomienia o możliwości ich odbioru. 14. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia 12 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia dostawy. 15. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym(jednostkami obsługiwanymi) a Wykonawcą, będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie, na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw. 16. Jeżeli w okresie trwania umowy Zamawiający zrealizuje mniejszą ilość zamówienia, niż określono w formularzu rzeczowo-cenowym, Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. Niewykonanie umowy w takim przypadku nie będzie traktowane jako odstąpienie Zamawiającego od umowy. 17. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w Formularzu rzeczowo-cenowym Załącznik nr 2 do SIWZ. Ceny jednostkowe podane w Formularzu rzeczowo-cenowym zamówienia nie mogą ulec zwiększeniu przez cały okres realizacji umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV: 30125100-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
239228.90
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Golden Line Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
294251.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Wykonanie przeglądów okresowych instalacji elektrycznej dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Sukcesywna dostawa pieczywa dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
- Całodobowo i we wszystkie dni tygodnia obsługa Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w zakresie tankowania samochodów w paliwa płynne i gazowe oraz mycie samochodów .
- "Zakup, dostawa artykułów ogrodniczych oraz nawozów i środków ochrony roślin"
- Modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 17 - wymiana stolarki okiennej w budynku administrowanym przez Zakład Administracji Budynków przy ul. Jagiellońskiej 17 w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nowych tuszy, tonerów, bębnów do urządzeń drukujących
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OUTSOURCINGU DRUKU W ZAKRESIE DRUKOWANIA, KOPIOWANIA, SKANOWANIA DOKUMENTÓW ORAZ UTRZYMANIA PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych
- Dostawa materiałów papierniczych i biurowych oraz materiałów szkoleniowych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz tuszy i tonerów do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i podległych placówek terenowych KRUS
- Dostawa sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.