eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górowo Iławeckie › "Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Kamińsku przy ul. Pocztowej" w ramach inwestycji "Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Kamińsku przy ul. Pocztowej oraz oczyszczalni ścieków w Gałajnach, gmina Górowo Iławeckie".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-04

Ogłoszenie nr 510097747-N-2020 z dnia 04-06-2020 r.

Gmina Górowo Iławeckie: "Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Kamińsku przy ul. Pocztowej" w ramach inwestycji "Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Kamińsku przy ul. Pocztowej oraz oczyszczalni ścieków w Gałajnach, gmina Górowo Iławeckie".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530246-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Górowo Iławeckie, Krajowy numer identyfikacyjny 51074291300000, ul. Kościuszki 17, 11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 761 13 22, e-mail sekretariat@uggorowo.pl, faks 89 761 15 30.
Adres strony internetowej (url): http://gorowoil-ug.bip-wm.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Kamińsku przy ul. Pocztowej" w ramach inwestycji "Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Kamińsku przy ul. Pocztowej oraz oczyszczalni ścieków w Gałajnach, gmina Górowo Iławeckie".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RIZ.271.1.8.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje: Sieci wodociągowej rozdzielczej na terenie miejscowości Kamińsk gm. Górowo Iławeckie. Projekt obejmuje rozwiązania techniczne umożliwiające uzbrojenie terenów miejscowości Kamińsk w system sieci wodociągowej wraz z uzbrojeniem. Projektowana sieć wodociągowa będzie zasilana z wodociągu zlokalizowanego w miejscowości Kamińsk w ul. Obrońców Westerplatte. Zakres obejmuje budowę wodociągu w obrębie ul. Pocztowej. Pozostała część inwestycji będzie realizowana w późniejszym terminie. Zakres robót określa załącznik nr 9a (wyciąg z dokumentacji technicznej) Zakres obejmuje budowę sieci wodociągowej o następujących parametrach: · długości L = 113,5 m, materiał PEHD SDR17 PERC100 O 110 mm PN 10, · długości L = 83,31 m, materiał PEHD SDR17 PERC100 O 90 mm PN 10, · długości L = 101,6 m, materiał PEHD SDR17 PERC100 O 63 mm PN 10, · Hydrant nadziemny p.poż. PH80 mm - 1 kpl. Trasę sieci wodociągowej dostosowano do ukształtowania terenu, istniejącej zabudowy, nad i podziemnego uzbrojenia terenu. Sieć zlokalizowano w drogach gminnych, działkach jednostek samorządu terytorialnego i działkach prywatnych właścicieli nieruchomości. Głębokość posadowienia wodociągu powinna wynosić hz + 0,40 m. Dla tej strefy klimatycznej hz wynosi 1,2 m, więc głębokość przykrycia przewodu liczona od powierzchni ziemi do górnej powierzchni rury powinna wynosić nie mniej niż 1,6 m. Projektuje się ułożenie rur wodociągowych na głębokości około 1,7 m pod poziomem terenu. Ponadto realizacja obejmuje: a) przygotowanie terenu; b) wykonanie robót budowlanych; c) drogi i ukształtowanie terenu; d) zieleń i zagospodarowanie terenu; e) zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż; f) wykonanie dokumentacji powykonawczej z rysunkami zamiennymi oraz dodatkowymi (gdy wymagane) opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach, ze wszystkimi zmianami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy oraz projektanta; g) pomiar geodezyjny inwentaryzacji powykonawczej na zaktualizowanej mapie, uzgodnionej w przypadku jej niezgodności z projektem budowlanym ze wszystkimi zarządcami sieci odpowiednich branż wraz z zestawieniem ilości wykonanych robót; h) uzyskanie wymaganych dokumentów, protokołów i zaświadczeń z wynikami wykonanych badań, pomiarów, przeprowadzonych prób i sprawdzeń (m.in. odbiorów technicznych i rozruchu, sprawności działania instalacji i urządzeń); i) uzyskanie atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności oraz oświadczenia kierownika budowy potwierdzającego, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z art. 10 ustawy Prawo budowlane; j) uzyskanie dokumentów, których dołączenia do zawiadomienia o zakończeniu budowy, obiektu budowlanego lub wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie wymagają przepisy Prawa budowlanego; k) inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: - oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, - organizację zaplecza, - wytyczenie geodezyjne, - organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, - zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, - wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, - wykonanie dokumentacji fotograficznej z każdego etapu realizacji przedmiotu zamówienia, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej bieżącej (roboty zanikowe) i końcowej powykonawczej, - badania zagęszczenia warstw konstrukcyjnych nawierzchni, - bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, - przeprowadzenie wszelkich pomiarów kontrolnych, - testowe uruchomienie wszystkich zamontowanych urządzeń wraz z przeprowadzeniem szkolenia instruktażowego obsługi tych urządzeń, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. Szczegółowy zakres robót odnoszący się do Części I określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, o których mowa w art. 31 ustawy. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót (załącznik pomocniczy) stanowią załączniki do SIWZ. W skład dokumentacji projektowej, wchodzą: 1) Projekt budowlany - projekt zagospodarowania terenu do projektu urządzeń lecznictwa uzdrowiskowego. 2) STWiOR. 3) Przedmiar robót (kosztorys ofertowy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8


Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 117815.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowy "EKO-WOD" Michał Czarnecki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wilanowska 21
Kod pocztowy: 11-400
Miejscowość: Ketrzyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 109319.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 109319.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 180340.89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.