To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-04
Ogłoszenie nr 510097368-N-2020 z dnia 04-06-2020 r.
Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej "Trans-Net" S.A.: Dostawa nowych pojemników i kontenerów do zbiórki odpadów komunalnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532035-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej "Trans-Net" S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 81004858600000,
ul. ul. Tanowska
8,
72-010
Police, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
913 121 120, e-mail
tn@trans-net.pl, faks
913 175 177.
Adres strony internetowej (url): www.trans-net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka Prawa Handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa nowych pojemników i kontenerów do zbiórki odpadów komunalnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PR/0013/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa pojemników i kontenerów do zbiórki odpadów komunalnych: część 1: 1. Pojemniki 1100 litrów na odpady zmieszane - 200 szt. 2. Pojemniki 240 litrów na odpady zmieszane - 200 szt. 3. Pojemniki 120 litrów na odpady zmieszane - 200 szt. 4. Pojemniki 240 litrów na papier - 100 szt. 5. Pojemniki 1100 litrów na szkło - 50 szt. 6. Pojemniki 240 litrów na szkło - 100 szt. 7. Pojemniki 1100 litrów na metale i tworzywa sztuczne - 50 szt. 8. Pojemniki 240 litrów na metale i tworzywa sztuczne - 100 szt. 9. Pojemniki 120 litrów na bio- 200 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia z ograniczeniem do 70 % jego wartości. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w terminie 8 tygodni od dnia złożenia zamówienia, z uwzględnienie minimalnych ilości zamówienia dla poszczególnych rodzajów pojemników część 2: 1. Pojemniki 2500 litrów na metale i tworzywa sztuczne - 20 szt. Dostawa będzie zrealizowana w terminie 7 tygodni od dnia podpisania umowy. część 3: 1. Pojemniki 1100 litrów na papier - 100 szt. Dostawa będzie zrealizowana w terminie 8 tygodni od dnia podpisania umowy. część 4: 1. Pojemniki 1500 litrów na szkło - 20 szt. Dostawa będzie realizowana w terminie 8 tygodni od dnia podpisania umowy. część 5: KONTENERY 1. KP4 odkryty - 5 szt. 2. KP7 odkryty - 5 szt. 3. KP 7 odkryty - 2 szt. 4. KP 30 odkryty - 1 szt. Dostawa będzie zrealizowana w terminie 7 tygodni od dnia podpisania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa pojemników do segregacji odpadów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
220000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CONTENUR Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
256270.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa pojemników na metale i tworzywa sztuczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MJB Sp. J M. Mierzejewska, T.J. Brzezińscy
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26568.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa pojemników na papier |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
57000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ESE Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
71955.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa pojemników na szkło |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
25000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ABRYS Technika Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa kontenerów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
70000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "BOŚ-MET" s.c. Dorota Boś i Jarosław Boś
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
79531.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POLIC
- "Modernizacja placu zabaw i budowa siłowni plenerowej przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Marii Skłodowskiej-Curie z Oddziałami Dwujęzycznymi w Policach"
- Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki
- Eksploatacja i utrzymanie w należytym stanie 2 szaletów miejskich w Policach
- Roboty budowlane pn.: " Wymiana instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej pomieszczenia jadalni, wraz z robotami towarzyszącymi, w Szkole podstawowej nr 8 w Policach"
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia żłobka
- Dostawa środków czystości dla SPZOZ we Włodawie
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wodzierady w okresie od 01.07.2024r. do 30.06.2025r."
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.