To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-06-04
Ogłoszenie nr 510097354-N-2020 z dnia 04-06-2020 r.
Burmistrz Miasta Wągrowca: Budowa oświetlenia ulicznego na osiedlu Kaliska 2 w Wągrowcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523040-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540045723-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Miasta Wągrowca, Krajowy numer identyfikacyjny 57079128200000,
ul. ul. Kościuszki
15 a,
62-100
Wągrowiec, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
67 2621522, 67 2680320, e-mail
p.hayn@wagrowiec.eu, m.walkowiak@wagrowiec.eu, faks
67 2620325.
Adres strony internetowej (url): www.wagroweic.eu
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia ulicznego na osiedlu Kaliska 2 w Wągrowcu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IMK.271.5.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa oświetlenia ulicznego na osiedlu Kaliska 2 w Wągrowcu". Budowa oświetlenia przebiegać będzie przez działki o nr ewidencyjnych 5304/67; 5304/59; 5307/11; 5307/12; 5309/7; 5310/11; 5311/4; 5304/115; 5304/78; 5304/116; 5304/117; 5304/94; 5304/60; 5304/80; 5303/4; 5303/6; 5304/98; 5303/11; 5304/100 obręb ewidencyjny Wągrowiec, zadanie inwestycyjne polegać będzie-- na: 1. montażu szafy oświetleniowej wraz z urządzeniem sterującym oświetleniem stosowanym w mieście Wągrowcu 2. montażu instalacji oświetlenia drogowego: o linia kablowa 4x25mm2 - 3100m o słupy oświetleniowe stalowe o wysokości 7m - 78szt o oprawy LED 55W - 81szt 3. usunięciu drzew, krzewów i kolizji, 4. uruchomieniu instalacji, 5. przywróceniu (odtworzenie) ulic do stanu pierwotnego (poprzedniego), 6. zapewnieniu kompleksowej obsługi geodezyjnej niezbędnej przy realizacji zamówienia w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. z 1995r. nr 25, poz. 133) (wytyczenie punktów głównych, obsługi w trakcie realizacji) wraz z wykonaniem operatu geodezyjnego powykonawczego (w 5 egzemplarzach), 7. sporządzeniu i dostarczeniu powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej obejmującej również likwidację zdemontowanych sieci i urządzeń zarejestrowanej w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej (w 5 egzemplarzach), 8. uzyskaniu zezwolenia na wyłączenie linii S.N. oraz poniesienie związanych z tym kosztów, Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, okres rękojmi równy jest okresowi udzielonej gwarancji i liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych, Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną do SIWZ w załączniku nr 10 dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, stosowanymi obecnie rozwiązaniami systemowymi, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, w tym ustawą Prawo Budowlane ( tj. Dz. U z 2018r. poz. 1202 z późn.zm.) normami oraz zgodnie z zapisami użytymi w niniejszej SIWZ. Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary należy traktować jako materiały pomocnicze przy wycenie oferty. W przypadku rozbieżności między przedmiarami, a projektem Wykonawca zobowiązany jest wycenić ofertę w oparciu dokumenty stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ tj. dokumentację budowlano - wykonawczą, przedmiary robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowalnych. Zamówienie należy wykonywać przy otwartym obiekcie. Teren, na którym realizowana będzie inwestycja będzie dostępny dla osób trzecich nie związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Należy zachować szczególne środki ostrożności i zabezpieczyć teren budowy w związku z wykonywaniem robót na terenie czynnego obiektu. Roboty należy tak zorganizować aby wykluczyć narażenie osób trzecich na jakiekolwiek niebezpieczeństwo. Od momentu przejęcia placu budowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów oraz wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości. Wykonawca zobowiązany jest w ramach przedmiotu umowy także do wykonania robót budowlanych, usług lub dostaw, których konieczność wykonania ujawni się w trakcie wykonywania przedmiotu umowy (np. gdyby prace nie były wyraźnie wymienione w Umowie, jego załącznikach lub wykraczały poza szczegółowe wyliczenia czynności i prace w nich zawarte, ale które posiadający odpowiednią wiedzę i doświadczenie wykonawca powinien był przewidzieć w świetle obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych i administracyjnych, jak również wiedzy technicznej i doświadczenia). Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, okres rękojmi równy będzie okresowi udzielonej gwarancji i liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. Zamówienie należy wykonać przy użyciu nowych wyrobów spełniających wymogi, o których mowa w art. 10 ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn.zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 r., poz. 215 z późn.zm.) oraz wymaganiom określonym w Dokumentacji Projektowej dla materiałów posiadających odpowiednie atesty i dopuszczenia do obrotu i stosowania na rynku polskim. Na każde żądanie Inspektora Nadzoru Wykonawca zobowiązuje się do okazania w odniesieniu do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, a dla materiałów nieobjętych certyfikacją deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z właściwymi normami lub aprobatę techniczną. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko do utylizacji materiałów rozbiórkowych tj. wszelkich materiałów i urządzeń, powstałych w wyniku prac rozbiórkowych itp. oraz materiałów odpadowych. Prace te należy wykonywać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn.zm.), ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn.zm.) oraz z powszechnie obowiązującymi przepisami miejscowymi, Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać i wykonywać polecenia osób sprawujących nadzór nad realizacją niniejszej umowy ze strony Zamawiającego. Zaleca się, aby ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Wykonawcy dokonali we własnym zakresie oględzin terenu, celem uzyskania wszystkich informacji, które mogą ułatwić właściwe rozpoznanie warunków realizacji niniejszego zamówienia, co będzie przydatne na etapie przygotowania oferty. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. W przypadku gdy w jakimkolwiek dokumencie stanowiącym element opisu przedmiotu zamówienia pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a określenia te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w tych dokumentach. UWAGA: Obiekt podlega nadzorowi archeologicznemu (zapewnia i koszty ponosi Inwestor), który należy wyprzedzająco zawiadomić o terminie podjęcia prac oraz udostępnić mu możliwość prowadzenia działań w zakresie ciążących na nim obowiązków.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
467684.69
Liczba otrzymanych ofert:
11
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "RAGAMA" Leszek Przybyłek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
302428.07
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WĄGROWCA
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Urzędu Miejskiego w Wągrowcu oraz jedn. organizacyjnych i instytucji kultury Gminy Miejskiej Wągrowiec
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Łekno wraz z monitoringiem produkcji i zużycia wody
- Przebudowa ulicy Zaułek w Wągrowcu
więcej: przetargi w Wągrowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego na drodze gminnej w Wińsku poprzez modernizację przejścia dla pieszych i pieszociągu wzdłuż drogi gminnej osiedlowej wraz z oświetleniem
- Rewitalizacja Parku Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich" Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/6730/PolskiLad
- Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Krasickiego z ul. Orawską
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1919E w msc. Borki
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2925S ul. Smolnicka w Leboszowicach (II)
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Trzebiatów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.