To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-17
Ogłoszenie nr 510096762-N-2019 z dnia 17-05-2019 r.
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Dostawa podciśnieniowej kompaktowej zamiatarki chodnikowej z głowicą szorującą.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536957-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 39040462000000,
ul. ul. Rynek
28,
59-300
Lubin, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
(76) 7249940, e-mail
mpo@mpo.lubin.pl, faks
(76) 7249950.
Adres strony internetowej (url): www.mpo.lubin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa podciśnieniowej kompaktowej zamiatarki chodnikowej z głowicą szorującą.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MPO/ZP-PN/05/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowej (w rozumieniu: rok produkcji 2019, nie obciążonej wcześniej umową sprzedaży, najmu, dzierżawy, leasingu, itp.) podciśnieniowej kompaktowej zamiatarki chodnikowej z głowicą szorującą spełniającej warunki opisane w Specyfikacji Technicznej Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik nr 1. 3.2 Zamawiający dopuszcza dostawę zamiatarki demonstracyjnej - maksymalna ilość przepracowanych godzin: 30 h. 3.3 Kod CPV, nazwa ze Wspólnego Słownika Zamówień: 34.14.44.31-8 Zamiatarki zasysające 3.4 Rodzaj: dostawa. 3.5 Informacje dodatkowe: 3.5.1. Miejsce dostawy: teren Bazy Eksploatacyjnej Zamawiającego znajdującej się w Lubinie (59-300) przy ul. Rzeźniczej 1, woj. dolnośląskie, Polska, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, w godzinach od 06:00 do 14:00. 3.5.2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko. 3.5.3. W dniu dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy: - wyposażenie zgodne z obowiązującymi przepisami o ruchu drogowym, - instrukcję obsługi w języku polskim, - dokumenty określające częstotliwość i zakres przeglądów gwarancyjnych, - kartę lub książkę gwarancyjną. 3.5.4. W dniu dostawy zamiatarki Wykonawca dokona nieodpłatnego przeszkolenia pięciu pracowników MPO Sp. z o. o. w zakresie obsługi i konserwacji zamiatarki potwierdzonego przez Wykonawcę (lub przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy) stosownym zaświadczeniem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34.14.44.31 - Zamiatarki zasysające
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
275000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HEWEA Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
338250.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.