eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa i montaż ogniw fotowoltaicznych na budynku Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi - III edycja

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-06-02

Ogłoszenie nr 510095808-N-2020 z dnia 02-06-2020 r.

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi: Dostawa i montaż ogniw fotowoltaicznych na budynku Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi - III edycja

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532286-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540070738-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 00011840500000, ul. Matejki 16, 91-402 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 6317955, e-mail rdlp@lodz.lasy.gov.pl, dawid.sas@lodz.lasy.gov.pl, faks 42 6317982.
Adres strony internetowej (url): www.lodz.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż ogniw fotowoltaicznych na budynku Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi - III edycja

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ER.270.8.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż na dachu budynków biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi i przyległych garaży (położonych przy ul. Jana Matejki 16, 91 - 402 Łódź) instalacji ogniw fotowoltaicznych wraz z urządzeniami niezbędnymi do wytwarzania energii elektrycznej. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem w szczególności: 1) dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy na poziomie: 45,76 kWp (zwaną dalej również: "mikroinstalacją" lub "instalacją"), zgodnie z projektem wykonania i montażu instalacji PV oraz załącznikiem do tego projektu pn. "Ochrona przeciwpożarowa urządzeń fotowoltaicznych", stanowiącymi odpowiednio załącznik nr 7 i 7a do SIWZ oraz z uwzględnieniem zapisów § 3 niniejszej SIWZ; UWAGA: - w ramach zamówienia, Zamawiający dopuszcza dostawę i montaż instalacji o mocy w przedziale 45,76 kWp + (plus) maksymalnie 2 kWp i liczbie paneli PV nie większej niż 143 szt. - zaoferowaną moc instalacji fotowoltaicznej oraz liczbę paneli PV i ich moc należy wskazać w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). - dostarczane i montowane panele winny być fabrycznie nowe, tego samego rodzaju (modelu) oraz od jednego producenta, a ich moc nominalna powinna wynosić co najmniej 82% w 25 roku eksploatacji. - w ramach zamówienia, Zamawiający dopuszcza dostawę i montaż falowników fotowoltaicznych o mocach nominalnych różniących się od przyjętych w projekcie koncepcyjnym o max. +/- 1kW; należy przy tym zachować stosunek mocy generatora fotowoltaicznego do mocy falownika max. 1,20 i min. 0,95. 2) przeprowadzenie wymaganych prób, badań regulacji instalacji, oznakowanie budynku biura RDLP w Łodzi piktogramem informującym o tym, że obiekt jest wyposażony w instalację PV, dokonanie próbnego rozruchu przed odbiorem, 3) opracowanie operatu odbiorowego z wykonanej mikroinstalacji (2 egz.) zawierającego: dokumentację powykonawczą w postaci indywidualnego projektu powykonawczego dla zamawiającego, komplet kart gwarancyjnych, badań, atestów, prób, itp., 4) przeprowadzenie szkolenia dla pięciu wyznaczonych pracowników Zamawiającego dot. zasad prawidłowej eksploatacji i obsługi wykonanej instalacji fotowoltaicznej wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi (zawierającej m.in. zalecenia bieżącej konserwacji) i ich przekazanie użytkownikom oraz sporządzenie protokołu z przeprowadzenia szkolenia obejmującego m.in. zakres szkolenia oraz poświadczenia dla uczestników o odbytym szkoleniu, 5) dostawę i montaż oraz uruchomienie systemu monitoringu i zarządzania instalacją fotowoltaiczną, dla którego określa się następujące wymagania: a) system monitoringu i zarządzania instalacji fotowoltaicznej musi obejmować wszystkie zainstalowane urządzenia podlegające diagnostyce i analizie takie jak: - inwertery, - zabezpieczenia, - liczniki energii. b) urządzenia podlegające monitoringowi i zarządzaniu muszą przekazywać informacje do systemu monitoringu i zarządzania bezpośrednio lub za pośrednictwem innych elementów systemu z wykorzystaniem standardu RS lub Ethernet. c) system monitoringu i zarządzania musi zostać podłączony do istniejącej sieci LAN Zamawiającego w standardzie Ethernet. d) dostęp do systemu monitoringu i zarządzania musi być możliwy za pomocą przeglądarki web. e) system monitoringu i zarządzania winien w swojej funkcjonalności pozwalać na: - zarządzanie oraz konfigurację elementów systemu, - wykrywanie oraz raportowanie błędów systemu, - ciągły zapis danych, - śledzenie ilości produkcji i konsumpcji, temperatury, napięcia oraz innych dostępnych parametrów instalacji, - być przygotowany do uruchomienia zarządzania produkcją oraz konsumpcją energii elektrycznej. 6) przystosowanie istniejącej instalacji odgromowej do współpracy z mikroinstalacją, 7) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu wszystkich wymaganych dokumentów do wykonania zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji do sieci dystrybucyjnej energii elektrycznej właściwej dla siedziby Zamawiającego, 8) zawiadomienie właściwego dla siedziby Zamawiającego organu Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu montażu instalacji i zamiarze przystąpienia do jej użytkowania, 9) uruchomienie produkcyjne mikroinstalacji (po otrzymaniu pozytywnej decyzji operatora sieci dystrybucyjnej właściwej dla Zamawiającego).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09332000-5


Dodatkowe kody CPV: 09331200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 159147.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RAWICOM sp. z o.o., sp.k.
Email wykonawcy: info@rawicom.pl
Adres pocztowy: ul. Szubińska 10
Kod pocztowy: 89-210
Miejscowość: Łabiszyn
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 159147.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 159147.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 248410.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.