To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-16
Ogłoszenie nr 510095770-N-2019 z dnia 16-05-2019 r.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie: Dostawa umundurowania, odzieży specjalnej oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523836-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 35156703100000,
ul. ul. Westerplatte
19,
31-033
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
012 616 83 00, e-mail
mt@psp.krakow.pl, faks
012 616 83 09.
Adres strony internetowej (url): http://www.psp.krakow.pl/przetargi_a.php
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa umundurowania, odzieży specjalnej oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MT. 2370.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania, odzieży specjalnej oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. 2. Numer sprawy: MT.2370.1.2019 3. Postępowanie podzielone jest na sześć części: Część 1 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa ubrań koszarowych 2 częściowych i czapek koszarowych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Kod CPV: 35811100-3 mundury strażackie 18400000-3 odzież specjalna i dodatki Opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.1. do SIWZ. Część 2 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa ubrań kadry dowódczo - sztabowej 2-częściowych i kurtek ocieplanych kadry dowódczo - sztabowej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Kod CPV: 35811100-3 mundury strażackie 18400000-3 odzież specjalna i dodatki Opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.2. do SIWZ. Część 3 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa obuwia koszarowego i butów kadry dowódczo - sztabowej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Kod CPV: 18815000-5 buty 18800000-7 obuwie Opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.3. do SIWZ. Część 4 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa emblematów PSP i emblematów miejscowości - KRAKÓW dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Kod CPV: 35811100-3 mundury strażackie 18400000-3 odzież specjalna i dodatki Opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.4. do SIWZ. Część 5 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa koszulek letnich dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Kod CPV: 18331000-8 koszulki 18300000-2 części garderoby Opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.5. do SIWZ. Część 6 Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa znaków pożarniczych (ogników) dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Kod CPV: 35811100-3 mundury strażackie Opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.6. do SIWZ. 1. Każda ze wskazanych powyżej części zamówienia określana będzie dalej mianem "zadania". 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne zadania. 3. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie/zadania. 4. Każde zadanie będzie oceniane oddzielnie i traktowane jako odrębne postępowanie. 5. Na każde zadanie Zamawiający zawrze odrębną umowę. 6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 35811100-3
Dodatkowe kody CPV: 18400000-3, 18815000-5, 18800000-7, 18331000-8, 18300000-2, 35800000-2, 35811100-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa ubrań koszarowych 2 częściowych i czapek koszarowych dla Komendy Miejskiej Państawowej Straży Pożarnej w Krakowie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22619.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "SUBOR" Zakład Pracy Chronionej Ewa Ptak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24108.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa ubrań kadry dowódczo - sztabowej 2 -częściowych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4209.34
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "SUBOR" Zakład Pracy Chronioenj Ewa Ptak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4852.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa kurtek ocieplanych kadry dowódczo - sztabowej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
870.18
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Oddział Wojewódzki Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP woj. małopolskiego
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
977.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa obuwia koszarowego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14389.20
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H. "BEHAPEX" Waldemar Grzywaczewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14241.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa butów kadry dowódczo - sztabowej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1778.50
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "SUBOR" Zakład Pracy Chronionej Ewa Ptak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2214.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa emblematów PSP i emblematów miejscowości KRAKÓW dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4635.75
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HAKO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3507.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa koszulek letnich dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17332.25
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LMR Marketing S.C. Marta Baran, Tomasz Malisiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11895.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa instrumentów i akcesoriów endodontycznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przebudowy dźwigu osobowego zewnętrznego z napędem elektrycznym w budynku przy al. Słowackiego 15 w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla UEK - 3 zadania
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Dostawa leków gotowych
- Sukcesywna dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i konserw dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem
- DOSTAWA ODZIEŻY SPORTOWEJ I SPRZĘTU SPORTOWEGO
- Dostawa obuwia i odzieży gastronomicznej oraz medycznej(zamówienie z podziałem na 2 części)
- Dostawa umundurowania dla Wojskowych Straży Pożarnych - postępowanie nr 45/D
- DOSTAWA GADŻETÓW Z LOGO DLA UKSW W WARSZAWIE
- Dostawa odzieży ochronnej dla zespołów wyjazdowych Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego w Sanoku
więcej: Części garderoby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.