eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania zieleni oraz dróg gminnych i wewnętrznych oraz innych usług w zakresie zleconym przez Gminę Wólka.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-29

Ogłoszenie nr 510094013-N-2020 z dnia 29-05-2020 r.

Gmina Wólka: Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania zieleni oraz dróg gminnych i wewnętrznych oraz innych usług w zakresie zleconym przez Gminę Wólka.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550065399-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540066794-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wólka, Krajowy numer identyfikacyjny 43102015000000, ul. Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48 (81) 478 17 50, +48782333200, e-mail gmina@wolka.pl, tomasz.misiura@wolka.pl, faks +48(81) 7465001.
Adres strony internetowej (url): www.wolka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania zieleni oraz dróg gminnych i wewnętrznych oraz innych usług w zakresie zleconym przez Gminę Wólka.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zlecenie usług polegających na: 1. Utrzymaniu zieleni - koszenie poboczy dróg gminnych i dróg wewnętrznych na działkach będących własnością lub w zarządzie gminy Wólka. Szacunkowa długość dróg: 200 km (ilość godzin pracy: 1500 - sprzęt, 4000 praca ludzi). Usługa obejmuje:- koszenie poboczy dróg kosiarką ciągnikową, poboczy chodników kosiarką, dokaszanie kosami ręcznymi poboczy dróg i chodników, koszenie skarp, wskazanych rowów, utrzymanie drożności rowów, oczyszczanie rowów. Szacuje się , że w okresie wegetacji pobocza dróg muszą być koszone co 2-3 tygodnie. Dodatkowo zakres prac obejmie podcinanie gałęzi i krzaków przy drogach, utylizacja biomasy przy użyciu rębaka, wywóz biomasy. Zakres usługi obejmuje również sprzątanie poboczy dróg i chodników, odchwaszczanie. 2 Utrzymanie zieleni - Place zabaw, siłownie napowietrzne, działki gminne, obiekty i budynki gminne co najmniej 20 obiektów o łącznej powierzchni 10 ha. (200 godzin sprzęt, 2000 godzin praca ludzi Usługa obejmuje: - miejscowe dosiewanie trawy, - zbieranie skoszonej trawy , w przypadku gdy byłby zbyt duży pokos, - podlewanie w zależności od warunków, opryskiwanie atmosferycznych, koszty zużycia wody ponosi Gmina, - podcinanie drzew i krzewów, konserwacja i naprawa urządzeń , pielęgnacja zieleni - pielęgnacji krzewów i roślin kwiatowych (podcinka, nawożenie, pielenie). Usługa nie obejmuje: - kosztów nasadzeń drzew, krzewów, kwiatów. 3 Utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych ( utwardzonych kruszywem, nieutwardzonych), naprawy doraźne dróg bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej na zimno, naprawa chodników , odśnieżanie i usuwanie śliskości chodników (zakres zadania do 30 km dróg) oraz teren wokół Urzędu Gminy 30 km + odśnieżanie i usuwanie śliskości chodników - 300 godzin sprzęt i 200 godzin praca ludzi oraz 400 godzin pracy sprzętu przy odśnieżaniu do 30 km dróg i usuwaniu śliskości chodników. Usługa obejmuje: - rozgarnianie dostarczonego materiału przez Gminę przeznaczanego na utwardzanie dróg przy użyciu koparko ładowarki, równanie dróg, likwidacja ubytków, uzupełnianie ubytków . Naprawa chodników - roboty brukarskie, odśnieżanie i usuwanie śliskości chodników (materiał na koszt PGK Wólka) - do 30 km dróg. 4. Zamiatanie ulic i chodników: Całe osiedle Borek, drogi w wąwozach (do 50 km dróg) 200 godzin sprzęt, 200 godzin praca ludzi Usługa obejmuje: - dwukrotne w ciągu roku zamiatanie ulic i chodników, wywóz odpadów w miejsce wskazane przez Gminę, koszt utylizacji odpadów po stronie Gminy. 5. Utrzymanie czystości przystanków (wiat) Przystanki na terenie Gminy, kosze, miejsca odpoczynku (około 50) Objazd po Gminie minimum 4 razy w miesiącu Usługa obejmuje: - zbieranie i wywóz odpadów z koszy (w miejsce wskazane przez Gminę), koszt utylizacji odpadów po stronie Gminy, 6. Oznakowanie dróg i miejsc publicznych Montaż Tablic ogłoszeniowych i znaków około 100 rocznie 100 znaków i Tablic ogłoszeniowych Usługa obejmuje: - ustawianie nowych słupków wraz z tablicami, wymiana zniszczonych tablic i słupków. Łączna ilość usawionych oznakowań dróg - do 100 sztuk. Usługa nie obejmuje: - zakupu tablic i rur do znaków i tabic. 7. Przygotowanie i organizacja uroczystości plenerowych/imprez gminnych, zadania bieżące ( w tym wieszanie ogłoszeń, konserwacja tablic ogłoszeniowych) minimum 10 wydarzeń 1000 godzin praca ludzi oraz 200 godzin praca sprzętu Usługa obejmuje obsługę imprez plenerowych - rozstawianie i składanie sprzętu/wyposażenia, przygotowanie placu, sprzątanie , zabezpieczenie porządkowe. Przewidywane imprezy: Dożynki gminne, uroczystości 3 maja, Święto Niepodległości 11 listopada, spotkania integracyjne mieszkańców w ramach funduszy sołeckich, zawody strażackie, wydarzenia patriotyczne 8. Usługi sprzętowe inne koparko - ładowarko usługi inne według potrzeb bieżących w ramach wykonywania zadań własnych Gminy Wólka 600 Usługi różne nie wymienione 9. Usługi sprzętowe inne ciągnik + osprzęt usługi inne według potrzeb bieżących w ramach wykonywania zadań własnych Gminy Wólka 500 Usługi różne nie wymienione 10. Usługi wykonywane bezpośrednio przez pracowników PGK Wólka Wykonywanie usług przez bezpośredni pracę ludzi innych niż wymienione w ramach bieżących potrzeb (zadań własnych Gminy) Gminy Wólka 1000 Usługi różne nie wymienione. Wynagrodzenie za wykonane zadania będzie płatne ryczałtem proporcjonalnie w równych dwunastu transzach. W przypadku zastosowania różnych stawek podatku VAT dla usług objętych niniejszym zamówieniem, zostaną zawarte odrębne umowy obejmujące swoim zakresem usługi o jednakowej stawce podatku VAT.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77300000-3


Dodatkowe kody CPV: 77211500-7, 45520000-8, 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 120000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Wólka Sp. z o.o
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Jakubowice Murowane 8
Kod pocztowy: 20-258
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 120000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 120000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 120000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie 67 na podstawie art. 67 ust.1 pkt.12 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności......zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1- 3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki: a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez za-mawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a b) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego; Niniejsze zamówienie udzielane jest przez zamawiającego o którym mowa w art. 3 ust.1 pkt. 1, tj. jednostkę sektora finansów publicznych w rozumieniu przepisów o finansach publicznych. Spełnione są łącznie wszystkie wymagane warunki do udzielenia zamówienia wskazanemu podmiotowi tj.: Zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób. Zamawiający powołał 100 % składu organu nadzorczego tego przedsiębiorstwa. Rada nadzorcza powołana przez zamawiającego, powołuję i odwołuję Prezesa osoby prawnej, której zostanie udzielone zamówienie. Zamawiający posiada 100 % udziałów w przedsiębiorstwie, któremu będzie udzielone zamówienia.. Poprzez powołanie rady nadzorczej i możliwość jej odwołania, bezpośredni wpływ na osoby powoływane do rady nadzorczej, a więc organu powołującego Prezesa zarządu, posiadanie 100% udziałów w przedsiębiorstwie, Zamawiający ma dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej. Podkreślić należy również, że z całą pewnością ponad 90 % działalności wskazanego podmiotu - osoby prawnej, której zostanie powierzone zamówienie dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego , który sprawuję nad nim kontrolę. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej wykonuje głównie zadania z zakresu dostarczania i odbioru ścieków dla mieszkańców Gminy Wólka , a zgodnie ze statutem wymienionego przedsiębiorstwa wskazane przedsiębiorstwo ma w zakresie wykonywanie w ramach swojej działalności blisko 100% zadań powierzonych przez zamawiającego i w tym celu zostało utworzone. W kontrolowanej przez zamawiającego osobie prawnej nie ma udziału kapitału prywatnego, 100% kapitału jest własnością Gminy Wólka, tj. zamawiającego. Wobec powyższego zostają spełnione wszystkie ustawowe przesłanki , pozwalające udzielić zamówienia podmiotowi: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Wólka Sp. z o.o Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 12 ustawy.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.