To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-29
Ogłoszenie nr 510094013-N-2020 z dnia 29-05-2020 r.
Gmina Wólka: Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania zieleni oraz dróg gminnych i wewnętrznych oraz innych usług w zakresie zleconym przez Gminę Wólka.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550065399-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540066794-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wólka, Krajowy numer identyfikacyjny 43102015000000,
ul. Jakubowice Murowane
8,
20-258
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
+48 (81) 478 17 50, +48782333200, e-mail
gmina@wolka.pl, tomasz.misiura@wolka.pl, faks
+48(81) 7465001.
Adres strony internetowej (url): www.wolka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania zieleni oraz dróg gminnych i wewnętrznych oraz innych usług w zakresie zleconym przez Gminę Wólka.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zlecenie usług polegających na: 1. Utrzymaniu zieleni - koszenie poboczy dróg gminnych i dróg wewnętrznych na działkach będących własnością lub w zarządzie gminy Wólka. Szacunkowa długość dróg: 200 km (ilość godzin pracy: 1500 - sprzęt, 4000 praca ludzi). Usługa obejmuje:- koszenie poboczy dróg kosiarką ciągnikową, poboczy chodników kosiarką, dokaszanie kosami ręcznymi poboczy dróg i chodników, koszenie skarp, wskazanych rowów, utrzymanie drożności rowów, oczyszczanie rowów. Szacuje się , że w okresie wegetacji pobocza dróg muszą być koszone co 2-3 tygodnie. Dodatkowo zakres prac obejmie podcinanie gałęzi i krzaków przy drogach, utylizacja biomasy przy użyciu rębaka, wywóz biomasy. Zakres usługi obejmuje również sprzątanie poboczy dróg i chodników, odchwaszczanie. 2 Utrzymanie zieleni - Place zabaw, siłownie napowietrzne, działki gminne, obiekty i budynki gminne co najmniej 20 obiektów o łącznej powierzchni 10 ha. (200 godzin sprzęt, 2000 godzin praca ludzi Usługa obejmuje: - miejscowe dosiewanie trawy, - zbieranie skoszonej trawy , w przypadku gdy byłby zbyt duży pokos, - podlewanie w zależności od warunków, opryskiwanie atmosferycznych, koszty zużycia wody ponosi Gmina, - podcinanie drzew i krzewów, konserwacja i naprawa urządzeń , pielęgnacja zieleni - pielęgnacji krzewów i roślin kwiatowych (podcinka, nawożenie, pielenie). Usługa nie obejmuje: - kosztów nasadzeń drzew, krzewów, kwiatów. 3 Utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych ( utwardzonych kruszywem, nieutwardzonych), naprawy doraźne dróg bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej na zimno, naprawa chodników , odśnieżanie i usuwanie śliskości chodników (zakres zadania do 30 km dróg) oraz teren wokół Urzędu Gminy 30 km + odśnieżanie i usuwanie śliskości chodników - 300 godzin sprzęt i 200 godzin praca ludzi oraz 400 godzin pracy sprzętu przy odśnieżaniu do 30 km dróg i usuwaniu śliskości chodników. Usługa obejmuje: - rozgarnianie dostarczonego materiału przez Gminę przeznaczanego na utwardzanie dróg przy użyciu koparko ładowarki, równanie dróg, likwidacja ubytków, uzupełnianie ubytków . Naprawa chodników - roboty brukarskie, odśnieżanie i usuwanie śliskości chodników (materiał na koszt PGK Wólka) - do 30 km dróg. 4. Zamiatanie ulic i chodników: Całe osiedle Borek, drogi w wąwozach (do 50 km dróg) 200 godzin sprzęt, 200 godzin praca ludzi Usługa obejmuje: - dwukrotne w ciągu roku zamiatanie ulic i chodników, wywóz odpadów w miejsce wskazane przez Gminę, koszt utylizacji odpadów po stronie Gminy. 5. Utrzymanie czystości przystanków (wiat) Przystanki na terenie Gminy, kosze, miejsca odpoczynku (około 50) Objazd po Gminie minimum 4 razy w miesiącu Usługa obejmuje: - zbieranie i wywóz odpadów z koszy (w miejsce wskazane przez Gminę), koszt utylizacji odpadów po stronie Gminy, 6. Oznakowanie dróg i miejsc publicznych Montaż Tablic ogłoszeniowych i znaków około 100 rocznie 100 znaków i Tablic ogłoszeniowych Usługa obejmuje: - ustawianie nowych słupków wraz z tablicami, wymiana zniszczonych tablic i słupków. Łączna ilość usawionych oznakowań dróg - do 100 sztuk. Usługa nie obejmuje: - zakupu tablic i rur do znaków i tabic. 7. Przygotowanie i organizacja uroczystości plenerowych/imprez gminnych, zadania bieżące ( w tym wieszanie ogłoszeń, konserwacja tablic ogłoszeniowych) minimum 10 wydarzeń 1000 godzin praca ludzi oraz 200 godzin praca sprzętu Usługa obejmuje obsługę imprez plenerowych - rozstawianie i składanie sprzętu/wyposażenia, przygotowanie placu, sprzątanie , zabezpieczenie porządkowe. Przewidywane imprezy: Dożynki gminne, uroczystości 3 maja, Święto Niepodległości 11 listopada, spotkania integracyjne mieszkańców w ramach funduszy sołeckich, zawody strażackie, wydarzenia patriotyczne 8. Usługi sprzętowe inne koparko - ładowarko usługi inne według potrzeb bieżących w ramach wykonywania zadań własnych Gminy Wólka 600 Usługi różne nie wymienione 9. Usługi sprzętowe inne ciągnik + osprzęt usługi inne według potrzeb bieżących w ramach wykonywania zadań własnych Gminy Wólka 500 Usługi różne nie wymienione 10. Usługi wykonywane bezpośrednio przez pracowników PGK Wólka Wykonywanie usług przez bezpośredni pracę ludzi innych niż wymienione w ramach bieżących potrzeb (zadań własnych Gminy) Gminy Wólka 1000 Usługi różne nie wymienione. Wynagrodzenie za wykonane zadania będzie płatne ryczałtem proporcjonalnie w równych dwunastu transzach. W przypadku zastosowania różnych stawek podatku VAT dla usług objętych niniejszym zamówieniem, zostaną zawarte odrębne umowy obejmujące swoim zakresem usługi o jednakowej stawce podatku VAT.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 77300000-3
Dodatkowe kody CPV: 77211500-7, 45520000-8, 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
120000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Wólka Sp. z o.o
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
120000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie 67 na podstawie art. 67 ust.1 pkt.12 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności......zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1- 3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki: a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez za-mawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a b) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego; Niniejsze zamówienie udzielane jest przez zamawiającego o którym mowa w art. 3 ust.1 pkt. 1, tj. jednostkę sektora finansów publicznych w rozumieniu przepisów o finansach publicznych. Spełnione są łącznie wszystkie wymagane warunki do udzielenia zamówienia wskazanemu podmiotowi tj.: Zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób. Zamawiający powołał 100 % składu organu nadzorczego tego przedsiębiorstwa. Rada nadzorcza powołana przez zamawiającego, powołuję i odwołuję Prezesa osoby prawnej, której zostanie udzielone zamówienie. Zamawiający posiada 100 % udziałów w przedsiębiorstwie, któremu będzie udzielone zamówienia.. Poprzez powołanie rady nadzorczej i możliwość jej odwołania, bezpośredni wpływ na osoby powoływane do rady nadzorczej, a więc organu powołującego Prezesa zarządu, posiadanie 100% udziałów w przedsiębiorstwie, Zamawiający ma dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej. Podkreślić należy również, że z całą pewnością ponad 90 % działalności wskazanego podmiotu - osoby prawnej, której zostanie powierzone zamówienie dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego , który sprawuję nad nim kontrolę. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej wykonuje głównie zadania z zakresu dostarczania i odbioru ścieków dla mieszkańców Gminy Wólka , a zgodnie ze statutem wymienionego przedsiębiorstwa wskazane przedsiębiorstwo ma w zakresie wykonywanie w ramach swojej działalności blisko 100% zadań powierzonych przez zamawiającego i w tym celu zostało utworzone. W kontrolowanej przez zamawiającego osobie prawnej nie ma udziału kapitału prywatnego, 100% kapitału jest własnością Gminy Wólka, tj. zamawiającego. Wobec powyższego zostają spełnione wszystkie ustawowe przesłanki , pozwalające udzielić zamówienia podmiotowi: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Wólka Sp. z o.o Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 12 ustawy.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Remont kotłowni Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Wykonanie 51 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych oraz opinii określającej rynkową stawkę czynszu netto za nieruchomość zabudowaną - III części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- Remont drogi gminnej nr 112215 R Gwoźnica Górna - Poręby w km 2+400 - 3+380 w miejscowości Gwoźnica Górna
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3823W Złota - Dębsk"
- Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich i obiektów mostowych - modernizacja DW 781 w m. Gierałtowice
- Wykonanie cząstkowego remontu nawierzchni jezdni asfaltowej ul. Polnej w miejscowości Michałów-Reginów gm. Wieliszew
- Dostawa gruzu betonowego kruszonego w ilości 2000 m3 przy wykonywaniu bieżących remontów dróg gminnych i dojazdowych do pól w 2024 r. na terenie gminy Sokoły
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.