To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-14
Ogłoszenie nr 510093788-N-2019 z dnia 14-05-2019 r.
Gmina Kozienice: Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Kozienicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526342-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kozienice, Krajowy numer identyfikacyjny 52374900000000,
ul. ul. Parkowa
5,
26-900
Kozienice, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
486 117 100, e-mail
miroslaw.pulkowski@kozienice.pl, faks
486 142 048.
Adres strony internetowej (url): www.kozienice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Kozienicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WI.7013.35.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:) Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę z klauzulą ostateczności, zgodnie z mającymi zastosowanie przepisami prawa, 2) Kompleksowe wykonanie robót budowlanych, montażowych, instalacyjnych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, zgodnie z mającymi zastosowanie przepisami prawa, 3) Dostawę i montaż wyposażenia zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2 do PFU, w szczególności: Sporządzenie szczegółowej inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i branżowej lokali objętych opracowaniem, Sporządzenie opinii technicznej dotyczącej stanu technicznego elementów konstrukcyjnych, Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, w tym projektu budowlanego, projektów branżowych, Uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, warunków i pozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, Sporządzenie projektu wykonawczego, Sporządzenie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych dla poszczególnych branży, Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, Uzgodnienie projektów przez rzeczoznawców: - pod względem spełnienia wymagań higienicznych i zdrowotnych, - pod względem zgodności z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, - zgodności z wymogami ochrony przeciwpożarowej, Uzgodnienie projektu z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków (budynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej) Uzyskanie pozwolenia na budowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania, Pełnienie nadzoru autorskiego, Kompleksowe wykonanie robót budowlano-montażowych, sanitarnych, elektrycznych, c.o., wentylacyjnych, Wykonanie robót wykończeniowych, Przeprowadzenie wszystkich niezbędnych odbiorów, zgłoszenie w imieniu Inwestora i uzyskanie zgody na użytkowanie, Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, Dostawę i montaż wyposażenia zgodnie z wykazem (ilość i rodzaj określa zał. nr 2 do PFU). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (Część III do SIWZ)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-1
Dodatkowe kody CPV: 45000000-6, 45300000-0, 45311200-2, 45330000-9, 45332400-7, 45421132-8, 45421111-5, 45400000-1, 45432100-5, 45432111-5, 45431000-7, 45442100-8, 37400000-2, 37441700-8, 33196100-1, 33196200-2, 39143210-1, 39111300-6, 39111300-8, 39120000-9, 39150000-8, 39143110-0, 39141000-2, 39221100-8, 39221110-1, 39221120-4, 39221180-2, 39221200-9, 39223000-1, 39711110-3, 39220000-0, 39143122-7, 39711420-9, 30236000-2, 30213300-8, 32324600-6, 71220000-6, 71320000-7, 74842000-3, 71248000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
355691.06
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU MARBUD Marian Lenarcik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
458000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- Przebudowa DP1735W Opactwo- Wólka Wojcieszkowska, odcinek w m. Nagórnik
- Zagospodarowanie terenu na potrzeby placu sportowo - rekreacyjnego w m. Stanisławice.
- Rozbudowa ulicy Sikorskiego w Kozienicach na odcinku od DK 79 do DK 48
- Dostawę worków foliowych dla SP ZZOZ w Kozienicach
- Dostawa rękawiczek dla SP ZZOZ w Kozienicach
- Zakup i dostawa ładowarki kołowej w ramach zadania pn. "Modernizacja źródła ciepła w KGK Sp. z o.o."
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- "Wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego dla wybranych budynków na terenie Kampusu ANS w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55"
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Remont zabytkowego muru okalającego teren szkoły tj. dawnego zespołu szpitalnego św. Doroty w Żaganiu - od strony ulicy Żelaznej
- Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Rozbudowa budynku PSM I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Grudziądzu o salę koncertową"
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.