eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-05-10

Ogłoszenie nr 510091688-N-2019 z dnia 10-05-2019 r.

Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 524167-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, Krajowy numer identyfikacyjny 60716192000000, ul. ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 464 88 79, e-mail katarzyna.kwiatkowska@lublin-wschod.sr.gov.pl, faks 81 464 88 79.
Adres strony internetowej (url): www.lublin-wschod.sr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

LWZP-2401-1/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksu. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na cztery zadania i obejmuje: 1) dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksu wg zadań: a) zadanie nr 1: obejmuję dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek Lexmark: Lexmark T652 - w ilości 40 sztuk; Lexmark MS410 - w ilości 30 sztuk; Lexmark MS510 - w ilości 30 sztuk; Lexmark MS811 - w ilości 25 sztuk; Lexmark MS 410/510 DN - w ilości 30 sztuk; HP 2055 - w ilości 150 sztuk; HP 4015 - w ilości 5 sztuk; HP M551 (błękitny) - w ilości 4 sztuk; HP M551 (żółty) - w ilości 4 sztuk; HP M551 (purpurowy) - w ilości 4 sztuk; HP M551 (czarny) - w ilości 4 sztuk; HP CP3525 (błękitny) - w ilości 4 sztuk; HP CP 3525 (żółty) - w ilości 4 sztuk; HP CP3525 (purpurowy) - w ilości 4 sztuk; HP CP 3525 (czarny) - w ilości 4 sztuk; CANON PIXMA ix 6550 (PGI-525PGBK BLACK) - w ilości 110 sztuk; CANON PIXMA ix 6550 (CLI-526BK BLACK) - w ilości 10 sztuk; CANON PIXMA ix 6550 (CLI-526C CYAN) - w ilości 30 sztuk; CANON PIXMA ix 6550 (CLI-526M MAGENTA) - w ilości 40 sztuk; CANON PIXMA ix 6550 (CLI-526Y YELLOW) - w ilości 30 sztuk; HP 7110 WF (czarny) - w ilości 60 sztuk; HP 7110 WF (błękitny) - w ilości 20 sztuk; HP 7110 WF (purpurowy) - w ilości 25 sztuk; HP 7110 WF (żółty) - w ilości 20 sztuk; OKI B432 (45807111) - w ilości 20 sztuk; OKI B432 (44574302) - w ilości 10 sztuk; Brother HL-L6400DW (TN-3520) - w ilości 30 sztuk; Brother MFC-L6800DW (TN-3512) - w ilości 30 sztuk; Brother MFC-L6800DW (DR-3400) - w ilości 20 sztuk; Brother MFC-L9570CDW (TN-910BK) - w ilości 6 sztuk; Brother MFC-L9570CDW (TN-910C) - w ilości 6 sztuk; Brother MFC-L9570CDW (TN-910M) - w ilości 6 sztuk; Brother MFC-L9570CDW (TN-910Y) - w ilości 6 sztuk; Brother MFC-L9570CDW (DR-421 CL) - w ilości 6 sztuk; Brother MFC-L9570CDW (WT 320CL) - w ilości 6 sztuk; b) zadanie nr 2: obejmuję dostawę materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i faksu: Xerox Workcenter 5222 (106R01413) - w ilości 10 sztuk; Xerox Workcenter 5222 (101R00435) - w ilości 5 sztuk; Panasonic KX-FL 613 (KX-FA83) - w ilości 3 sztuk; Konica Minolta C258 (TN-324K) - w ilości 2 sztuk; Konica Minolta C258 (TN-324Y) - w ilości 2 sztuk; Konica Minolta C258 (TN-324M) - w ilości 2 sztuk; Konica Minolta C258 (TN-324C) - w ilości 2 sztuk; 2) odbiór kaset po zużytych materiałach eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30125100-2


Dodatkowe kody CPV: 30125110-5, 30125120-8, 30124300-7, 30192113-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 226631.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: JM DATA Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy: przetargi@jmdata.pl
Adres pocztowy: ul. Trakt Lubelski 233
Kod pocztowy: 04-667
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 278756.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 190505.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 291562.89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek i faksu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7959.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRAXIS Łódź Pilecka i Petlak Sp. J.
Email wykonawcy: biuro@praxis.lodz.pl
Adres pocztowy: ul. Wólczańska 66
Kod pocztowy: 90-516
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9789.57
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6457.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10565.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.