eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostosowanie strony Muzeum Lubelskiego w Lublinie do zamieszczania zdigitalizowanych zbiorów realizowane w ramach projektu POPC" www.muzeach" dla zadania 2 (2.6); Dostosowanie stron www instytucji do zamieszczenia zdigitalizowanych zbiorów - usługa zewnętrzna.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-26

Ogłoszenie nr 510090016-N-2020 z dnia 26-05-2020 r.

Muzeum Lubelskie w Lublinie: Dostosowanie strony Muzeum Lubelskiego w Lublinie do zamieszczania zdigitalizowanych zbiorów realizowane w ramach projektu POPC" www.muzeach" dla zadania 2 (2.6); Dostosowanie stron www instytucji do zamieszczenia zdigitalizowanych zbiorów - usługa zewnętrzna.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Dostosowanie strony Muzeum Lubelskiego w Lublinie do zamieszczania zdigitalizowanych zbiorów realizowane w ramach projektu www.muzeach (Zadanie 2.6). Zamówienie jest współfi­nansowane ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa nr 2 "E-administracja i otwarty rząd" Działanie nr 2.3 "Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego" Poddziałanie nr 2.3.2 "Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 521048-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Lubelskie w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 27668200000000, ul. ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 5325001 w. 13, e-mail kancelaria@muzeumlubelskie.pl, faks 815 321 743.
Adres strony internetowej (url): http://www.muzeumlubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostosowanie strony Muzeum Lubelskiego w Lublinie do zamieszczania zdigitalizowanych zbiorów realizowane w ramach projektu POPC" www.muzeach" dla zadania 2 (2.6); Dostosowanie stron www instytucji do zamieszczenia zdigitalizowanych zbiorów - usługa zewnętrzna.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ADM.271.02.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie strony Muzeum Lubelskiego w Lublinie do zamieszczania zdigitalizowanych zbiorów realizowane w ramach projektu www.muzeach (Zadanie 2.6). Zamówienie jest współfinansowane ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa nr 2 "E-administracja i otwarty rząd" Działanie nr 2.3 "Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego" Poddziałanie nr 2.3.2 "Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury" Zamówienie obejmuje wykonanie całego zakresu prac opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, w tym między innymi: 1. Dostosowanie strony Zamawiającego do zamieszczania zdigitalizowanych zbiorów. W przypadku gdy istniejący serwis nie umożliwi takiego dostosowania, wykonanie głębokiej modyfikacji serwisu. 2. Przygotowanie i wdrożenie Serwisu - nowoczesnej witryny internetowej opartej na systemie zarządzania treścią CMS, która będzie udostępniać zasoby cyfrowe, kalendarium, informacje na temat działalności zamawiającego, treści o charakterze naukowym, wystawienniczym i edukacyjnym i inne. 3. Przygotowanie serwisu opartego na szablonach wykonanych w technice RWD (Responsive). Serwis powinien obsługiwać dodatkowe szablony mobilne dla szablonów wykonanych w technice tradycyjnej - dostosowywać się do rozdzielczości urządzenia na jakim jest oglądany (telefon komórkowy, tablet, PC). 4. Wykonanie serwisu umożliwiającego edycję treści poszczególnych stron bez konieczności pracy na kodzie HTML. System musi posiadać narzędzia umożliwiające pełne zarządzanie serwisem z poziomu graficznego interfejsu użytkownika dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej. 5. Wykonanie serwisu zgodnego z najnowszymi trendami, intuicyjnego w użytkowaniu, nowoczesnego i przejrzystego. Serwis powinien charakteryzować się zminimalizowanym czasem załadowania. Serwis musi uwzględniać pełną obsługę polskich znaków w interfejsie użytkownika i bazie danych. Elementy serwisu, podkategorie, artykuły, etc. powinny być wyświetlane w dwóch wersjach - kafelki i lista, z możliwością zmiany w dowolnym czasie przez przeglądającego serwis. 6. Wykonanie serwisu opartego o system zarządzania treścią CMS, który zapewni łatwe prowadzenie serwisu, a także jego późniejszą aktualizację przez redaktorów Zamawiającego nie posiadających umiejętności programowania. Nawigacja w systemie CMS powinna opierać się na strukturze drzewiastej. Ważne, by serwis zapewniał pełne funkcje administracyjne pozwalające na publikację treści, zarządzanie treścią i grafiką, zarządzanie użytkownikami wewnętrznymi i zewnętrznymi, wysyłanie korespondencji i powiadomień mailowych oraz dostęp do rejestru błędów systemowych. 7. Wykonanie serwisu opartego na systemie otwartym wykorzystującym otwarte standardy. Użycie elementów i rozwiązań innych niż open source'owe wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Wykorzystane komponenty systemu CMS i zaprojektowane moduły, zarówno na etapie jego realizacji, jak i w późniejszej eksploatacji systemu nie mogą generować dodatkowych kosztów. 8. Zrealizowanie serwisu zgodnie z wymogami WCAG 2.1 (wai AA) (Web Content Accessibiliti Guidelines) dla systemów teleinformatycznych w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, W3C IW3C CSS. Po wykonaniu serwisu zlecony zostanie niezależny audyt, który potwierdzi zgodność. Wszelkie uwagi audytu, niezgodności - Wykonawca poprawi w ramach niniejszego zlecenia. 9. Wykonanie szkolenia dla redaktorów i administratorów serwisu w zakresie wszystkich funkcjonalności zdefiniowanych serwisu oraz szkolenia jak redagować treści, żeby serwis pozostał zgodny z WCAG 2.1. 10. Dostarczenie kompletnej dokumentacji powdrożeniowej, zawierającej instrukcję instalacji systemu, instrukcję administratora zawierającą opis systemu uprawnień użytkowników, dokumentację opisującą utrzymanie systemu (w tym strategię wykonywania kopii bezpieczeństwa), instrukcję użytkownika dla każdej zdefiniowanej roli) w języku polskim. 11. Wykonanie usługi zgodnie z: 11.1. Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 z dnia 26 października 2016 r. w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego; 11.2. Ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 10 maja 2018 r. (j.t.Dz. U. 2019 poz. 1781); 11.3. Ustawą o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne z dn. 17 lutego 2005 r. (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 346); 11.4. Ustawą o ochronie baz danych z dn.27 lipca 2001 r. (j.t.Dz.U. z 2019 poz. 2134 z późn. zm.); 11.5. Ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dn. 4 lutego 1994 r. (Dz. U. 2018 poz. 1191 z óźń.zm); 11.6. Ustawą o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej z dn. 25 października 1991 r. (j.t. Dz.U. z 2020 poz,194 ); 11.7. Ustawą o muzeach z dn. 21 listopada 1996 r., (j.t. Dz.U. z 2019 poz. 917 z późń.zm ); 11.8. Ustawą z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (j.t. Dz.U. 2019 poz. 1446); 11.9. Statutem Muzeum Lubelskiego w Lublinie; 11.10. Wykonawca zapewni spełnienie przez serwis wymagań Web Content Accessibility Guidelines (WCAG 2.1 WAI:AA) określonych w załączniku Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych o zgodności z wytycznymi na poziomie minimum AA. 12. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz Załącznik nr 2 - wzór umowy. Wszelkie prace i materiały ewentualnie nie uwzględnione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, zapisach niniejszej SIWZ oraz wzorze umowy niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia należy uwzględnić (wycenić) w ofercie. 13.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 14.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. 15.Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca może powołać się w ofercie na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia składając Opis rozwiązań równoważnych, określony w pkt 14.8.4. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego usługa spełnia określne przez Zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). 16. Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. 17. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego usługa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 18. Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 152755.83
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy: info@emedway.pl
Adres pocztowy: Chartowo 5
Kod pocztowy: 61-245
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 109470.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 64944.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 367622.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: NIE

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.