To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-09
Ogłoszenie nr 510089780-N-2019 z dnia 09-05-2019 r.
Szpitale Tczewskie S. A.: Dostawa środków dezynfekcyjnych na potrzeby Zamawiającego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529265-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpitale Tczewskie S. A., Krajowy numer identyfikacyjny 22062068900000,
ul. ul. 30 Stycznia
,
83-110
Tczew, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
587 776 635, e-mail
dombrowski.robert@szpitaletczewskiesa.pl, faks
585 313 830.
Adres strony internetowej (url): www.szpitaletczewskiesa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: ZAKŁAD LECZNICZY
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków dezynfekcyjnych na potrzeby Zamawiającego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):03/PN/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa środków dezynfekcyjnych na potrzeby Zamawiającego. Zamawiający do przedmiotowego zamówienia przewidział 11 pakietów Pakiet 1 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8) Pakiet 2 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8) Pakiet 3 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8) Pakiet 4 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8) Pakiet 5 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8) Pakiet 6 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8) Pakiet 7 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8) Pakiet 8 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8) Pakiet 9 Środki dezynfekcyjne - mydło i płyn do dezynfekcji rąk (CPV: 33.63.16.00-8) Pakiet 10 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8) Pakiet 11 Środki dezynfekcyjne (CPV: 33.63.16.00-8) Wykonawcy mogą złożyć swoją ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia (Pakietów). Pakiety nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w danym pakiecie zostaną odrzucone. Przedmiot zamówienia i jego zakres został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33631600-8
Dodatkowe kody CPV: 33631600-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Środki dezynfekcyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
121052
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: OSS SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
119669.86
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19835.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NATURAN POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16345.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27842.96
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDIM SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30084.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na wniosek Komisji Przetargowej, na podstawie Art. 93 ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm) unieważnił postępowanie 03/PN/2019, w zakresie pakietów nr: 4,6,7,10. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie pakietów nr 4,6,7,10 nie wpłynęła żadna oferta |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
80090
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIALMED SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
84968.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: śRODKI DEZYNFEKCYJNE |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na wniosek Komisji Przetargowej, na podstawie Art. 93 ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm) unieważnił postępowanie 03/PN/2019, w zakresie pakietów nr: 4,6,7,10. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie pakietów nr 4,6,7,10 nie wpłynęła żadna oferta |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na wniosek Komisji Przetargowej, na podstawie Art. 93 ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm) unieważnił postępowanie 03/PN/2019, w zakresie pakietów nr: 4,6,7,10. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie pakietów nr 4,6,7,10 nie wpłynęła żadna oferta |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29240
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SCHULKE POLSKA SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31610.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE - MYDŁO I PŁYN DO DEZYNFEKCJI RAK |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28820
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDILAB FIRMA WYTWÓRCZO - USŁUGOWA SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31914
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na wniosek Komisji Przetargowej, na podstawie Art. 93 ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm) unieważnił postępowanie 03/PN/2019, w zakresie pakietów nr: 4,6,7,10. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie pakietów nr 4,6,7,10 nie wpłynęła żadna oferta |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
750
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EURO TRADE TECHNOLOGY SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
648
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Dostawa Ambulansu typu C lub B wraz z noszami o napędzie elektro-hydraulicznym na potrzeby Zamawiającego
- świadczenie usługi polegającej na udzieleniu schronienia z jednym ciepłym posiłkiem bezdomnym kobietom skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tczewie
- Budowa tężni solankowej w Tczewie
- Pierwszy etap robót budowlanych i prac konserwatorskich prowadzonych w zabytkowym XIX-wiecznym wiatraku typu holenderskiego w Tczewie wraz z dokumentacją
- Wykonanie robót budowlanych związanych z zadaniem pn. "Remont wiaduktu drogowego nad linią kolejową PKP w ciągu ul. 30 Stycznia w Tczewie"
- "BUDOWA I REMONT CHODNIKÓW W POWIECIE TCZEWSKIM 2023"
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i produktów opatrunkowych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz środków do profesjonalnego utrzymania czystości w pomieszczeniach szpitala
- Dostawa środków do dezynfekcji
- dostawa środków dezynfekcyjnych oraz preparatów biobójczych (ZP-37/2024)
- Dostawa środków dezynfekcji medycznej dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych ujęte w 18 zadaniach asortymentowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.