To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-08
Ogłoszenie nr 510089038-N-2019 z dnia 08-05-2019 r.
Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach: Przebudowa mostu na rzece Biała w ciągu drogi powiatowej nr 1387K Siepietnica
-Lubaszowa w miejscowości Lubaszowa.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 526763-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach, Krajowy numer identyfikacyjny 12038465400000,
ul. ul. Zgłobicka
8,
33-113
Zgłobice, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
146 741 230, e-mail
jjerzykowska@pzdtarnow.com, faks
146 787 050.
Adres strony internetowej (url): www.bip.malopolska.pl/pzdtszglobicach
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa mostu na rzece Biała w ciągu drogi powiatowej nr 1387K Siepietnica -Lubaszowa w miejscowości Lubaszowa.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.15.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Przebudowa mostu na rzece Biała w ciągu drogi powiatowej nr 1387K Siepietnica -Lubaszowa w miejscowości Lubaszowa." Zakres inwestycji obejmuje roboty w branży mostowej oraz branży drogowej. Dla branży mostowej przewidziano następujący zakres robót: Ø przygotowanie blatów i siatek ochronnych chroniących wody rzeki Biała przed zanieczyszczeniem zgodnie z wymaganiami decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Ø Wykonanie innych niezbędnych elementów chroniących środowisko zgodnie z wytycznymi za-wartymi w decyzji jw. Ø rozbiórkę wyposażenia istniejącego mostu (poręcze / bariery ochronne, zabudowa chodnikowa, nawierzchnie, izolacje przeciwwilgociowe pomostu) Ø rozbiórka żelbetowej płyty pomostowej Ø rozbiórka górnych partii podpór pośrednich (żelbetowych ław i ciosów podłożyskowych) Ø rozbiórka górnych partii przyczółków (żelbetowych ław i ciosów podłożyskowych) oraz skrzydeł Ø przygotowanie tymczasowych podparć ustroju nośnego - podpory tymczasowe na czas podnoszenia ustroju nośnego i przebudowy podpór stałych (tymczasowe konstrukcje wsporcze stalowe posadowione na istniejących ławach fundamentowych) Ø podniesienie stalowej konstrukcji niosącej ustroju nośnego (z wykorzystaniem podnośników hydraulicznych) do projektowanego poziomu docelowego i oparcie na opisanych powyżej podporach tymczasowych, zastabilizowanie konstrukcji w sposób uniemożliwiający jej niekontrolowane przesuwanie z jednoczesnym zapewnieniem przesuwów wywołanych zmianami temperatury Ø odsłonięcie przyczółków wraz ze skrzydłami do poziomu około 1m poniżej istniejącego terenu od strony odwodnej Ø skucie ścianki zaplecznej i górnych partii skrzydeł do poziomu około zbliżonego do poziomu ła-wy podłożyskowej Ø roboty rozbiórkowe górnych części podpór pośrednich (skucie ciosów i ław podłożyskowych) Ø wykonanie nowych górnych partii podpór pośrednich - nowe górne partie korpusów podpór, ławy podłożyskowe, ciosy podłożyskowe Ø przebudowę podpór skrajnych (rektyfikacja wysokościowa poprzez ich nadbudowę, wykonanie nowych ław podłożyskowych, ciosów podłożyskowych, ścianek zaplecznych, wsporników pod płyty przejściowe oraz skrzydeł przyczółków) Ø wykonanie kompletnego systemu powłok ochronnych przeciwwilgociowych powierzchni beto-nowych podpór skrajnych stykających się gruntem Ø montaż i ustawienie nowych łożysk mostowych na nowych podporach z oparciem istniejącego stalowego ustroju niosącego na nowych łożyskach Ø wykonanie zasypek wykopów w rejonie przyczółków poniżej terenu rodzimego gruntem rodzimym Ø wykonanie zasypek przestrzeni za przyczółkami z gruntu niespoistego łatwozagęszczalnego do poziomu posadowienia nowych, projektowanych płyt przejściowych Ø wykonanie elementów wzmacniających i usztywniających konstrukcję stalową ustroju nośnego Ø przytwierdzenie do górnych półek dźwigarów konstrukcji stalowej ustroju nośnego łączników zespalających zapewniających współpracę konstrukcji stalowej z nową monolityczną płytą żelbe-tową Ø wykonanie deskowania płyty pomostowej oparte na konstrukcji stalowej (zakłada się wykonanie dodatkowych podparć technologicznych,tymczasowych ustroju nośnego na czas betonowania i dojrzewania betonu płyty pomostowej) Ø wykonanie żelbetowej, monolitycznej płyty pomostowej Ø wykonanie płyt przejściowych Ø montaż dylatacji na styku ustroju niosącego z przyczółkami Ø wykonanie wyposażenia mostu (izolacje, nawierzchnie, kapy chodnikowe,bariery ochronne, na-wierzchnie żywiczne lub podobne na kapach chodnikowych, nawierzchnia bitumiczna jezdni, re-pery kontrolne) Ø wykonanie odwodnienia mostu (wpusty mostowe, drenaż i sączki płyty pomostowej, kolektory odwodnienia mostu z odprowadzeniem wód do projektowanego systemu odwodnienia poza obiektem mostowym Ø umocnienie stożków skarpowych przy przyczółkach kamieniem naturalnym na podkładzie betonowym z wypełnieniem spoin zaprawą cementowo - piaskową Ø odsłonięcie podpór pośrednich do poziomu około 1.5 m poniżej istniejącego terenu, oczyszczenie i przygotowanie powierzchni podpór, wykonanie izolacji powłokowych przeciwwilgociowych i zasypanie wykopów z zagęszczeniem Ø oczyszczenie powierzchni podpór pośrednich poprzez piaskowanie Ø zabezpieczenie istniejących powierzchni kamiennych środkami hydrofobizującymi Ø zabezpieczenie powierzchni betonowych wyeksponowanych wszystkich podpór powłokami malarskimi do zabezpieczeń antykorozyjnych powierzchni betonowych Ø oczyszczenie powierzchni konstrukcji poprzez piaskowanie Ø zabezpieczenie powierzchni stalowych powłokami malarskimi systemowymi, do zabezpieczeń antykorozyjnych konstrukcji stalowych mostowych Ø montaż elementów bezpieczeństwa ruchu Ø ustawienie nowej organizacji ruchu Ø umocnienie skarp koryta rzeki konstrukcjami siatkowo kamiennymi, kamiennymi itp. na warunkach Administratora rzeki Ø roboty wykończeniowe i porządkowe Podstawowe parametry projektowanego mostu Ø rozpiętość teoretyczna -24.15 + 36.90 + 20.05 = 81.10 m Ø długość ustroju nośnego - 75.45 m Ø długość całkowita mostu - 96.50 m Ø szerokość jezdni na moście - 6,00 m Ø szerokość opaski bezpieczeństwa na moście - 0.5 m Ø szerokość chodnika na moście - 1.5 m Ø całkowita szerokość mostu - 9.20 m Dla branży drogowej wraz z budową odwodnienia przewidziano następujący zakres robót: Roboty drogowe: Ø wprowadzenie tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenie robót Ø zdjęcie warstwy humusy w zakresie kolizji z projektowaną inwestycją Ø rozebranie nawierzchni drogowej wraz z podbudowami na odcinku od km około 27+868.85 do km około 28+075.00 Ø roboty ziemne - wykopy pod nową konstrukcję jezdni i poboczy, zjazdów Ø roboty ziemne - budowa nasypów Ø budowa rowów przydrożnych u podstawy nasypów Ø umocnienie rowów elementami betonowymi drobnowymiarowymi na podłożu betonowym lub mocowane do podłoża przez kołkowanie. Ø umocnienie skarp nasypów drogowych elementami betonowymi drobnowymiarowymi na podłożu betonowym lub mocowane do podłoża przez kołkowanie, konstrukcjami siatkowo - kamiennymi, kamiennymi itp. Ø wykonanie konstrukcji oporowych siatkowo - kamiennych podtrzymujących nasypy korpusu drogowego i ubezpieczające (wzmacniające) skarpy nasypów drogowych Ø wykonanie korytowania pod konstrukcję jezdni i poboczy, chodników Ø wykonanie podbudów dla elementów jw. Ø ułożenie elementów galanterii drogowej (krawężniki, obrzeża, korytka, ścieki przykrawężnikowe itp.) Ø wykonanie nawierzchni bitumicznych jezdni Ø przebudowa zjazdów Ø wykonanie poboczy kamiennych Ø wykonanie odcinków chodników z kostki brukowej Ø obhumusowanie skarp wraz z obsianie nasionami traw Ø roboty wykończeniowe i porządkowe Odwodnienie: Ø system odwodnienia mostu wg części: "Roboty mostowe" z wyprowadzeniem kolektorów mostowych odwodnienia poza obiekt i włączenie ich poprzez studnie ściekowe do projektowanej kana-lizacji deszczowej Ø budowa kanalizacji deszczowej z wylotem do rowu (wykonanie wylotu o odprowadzenie wód opadowych do odbiornika wg oddzielnego operatu wodnoprawnego) Ø wykonanie systemu podczyszczania wód opadowych zzawiesiny ogólnej w postaci osadników Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje: kosztorysy ofertowe - Część A drogowa i Część B mostowa dokumentacja projektowa, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST),które stanowią załączniki do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45221100-3
Dodatkowe kody CPV: 45221111-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3898873.80
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Budownictwo Komunikacyjne inż.Walenty Kuśnierz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4931949.45
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ZGŁOBICE
- Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki
- "Obsługa przeprawy promowej na rzece Dunajec w m. Siedliszowice w ciągu drogi powiatowej nr 1305K relacji Szczurowa - Żelichów"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy/rozbudowy DP 1387K w m. Olszyny
więcej: przetargi ZGŁOBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych oraz prowadzących do popegeerowskiej miejscowości Strzykocin wraz z obiektem mostowym
- "Remont Nawierzchni Jezdni i Chodników na Ulicach Akacjowej, Lipowej, Sosnowej, Świerkowej i Wieluńskiej w Galewicach"
- Rozbiórka wiaduktu drogowego w ciągu drogi powiatowej 4711S ul. Nowopogońska w Czeladzi wraz z budową przejścia podziemnego
- Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1048F w miejscowości Brzeźnica w kierunku na Marcinów
- Przebudowa mostu drewnianego przez rzekę Wel w miejscowości Trzcin Gmina Grodziczno
- "Remont klap najazdowych na moście zwodzonym w m. Dziwnów w ciągu DW 102"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.