To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-21
Ogłoszenie nr 510087531-N-2020 z dnia 21-05-2020 r.
Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek: Dostawa pomocy dydaktycznych dla 5 włocławskich liceów uczestniczących w projekcie pn. "Licealiści Włocławka podnoszą swoje kompetencje"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest dofinansowywane w ramach projektu pn. "Licealiści Włocławka podnoszą swoje kompetencje" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie - 10.2.2 Kształcenie ogólne
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512894-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540032031-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek, Krajowy numer identyfikacyjny 91086691000000,
ul. ul. Zielony Rynek
11/13,
87-800
Włocławek, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
(54) 414 40 00, e-mail
zamowienia@um.wloclawek.pl, faks
(54) 414 42 57.
Adres strony internetowej (url): www.wloclawek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych dla 5 włocławskich liceów uczestniczących w projekcie pn. "Licealiści Włocławka podnoszą swoje kompetencje"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.271.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla 5 włocławskich liceów uczestniczących w projekcie pn. "Licealiści Włocławka podnoszą swoje kompetencje" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie - 10.2.2 Kształcenie ogólne, nr projektu Nr RPKP.10.02.02-04-0009/18 realizowanego przez Panaceum-Omega Maria Jolanta Wyborska w partnerstwie z Gminą Miasto Włocławek". Zadanie nr 1 - Pracownia Fizyczna 1. Czajnik elektryczny - 15 szt. 2. Grzałka nurkowa - 15 szt. 3. Wskaźnik laserowy - 15szt. 4. Soczewki skupiające o różnych ogniskowych plus statyw do ich mocowania - 15 kpl. 5. Termometr laboratoryjny - 15 szt. 6. Waga szalkowa laboratoryjna - 9 szt. 7. Taśma miermicza - 45 szt. 8. Stoper elektroniczny - 45 szt. 9. Miernik uniwersalny cyfrowy - 15 szt. 10. Żarówki latarki z oprawką - 9 kpl. 11. Zasilacz o regulowanym napięciu - 9 szt. 12. Oporniki o różnym oporze - 9 kpl. 13. Dioda - 60 szt. 14. Przewody elektryczne - 9 kpl. 15. Magnesy o różnych kształtach-sztabowy, walcowy, podkowiasty - 30 kpl. 16. Opiłki żelaza - 90 kpl. 17. Styropianowe kubki jednorazowe - 90 zest. Zadanie nr 2 - Pracownia chemiczna 18. Apteczka z wyposażeniem - 4 szt. 19. Butelki do roztworów z doszlifowanym korkiem - 60 szt. 20. Butla do wody destylowanej - 40 szt. 21. Fartuchy laboratoryjne - 120 szt. 22. Okulary ochronne - 120 szt. 23. Palniki spirytusowe - 60 szt. 24. Palniki gazowe - 60 szt. 25. Kwasomierz glebowy - 60 szt. 26. Pipety - 20 kpl. 27. Płytki ceramiczne - 60 szt. 28. Rękawiczki lateksowe - 60 kpl. 29. Tace laboratoryjne - 120 szt. 30. Bagietki - 240 szt. 31. Bibuła laboratoryjna - 40 kpl. 32. Cylindry miarowe - 80 szt. 33. Kolby stożkowe - 80 szt. 34. Korki gumowe, igielitowe - 400 szt. 35. Krystalizatory - 40 szt. 36. Lejki laboratoryjne - 60 szt. 37. Łapy do probówek - 60 szt. 38. Łyżki laboratoryjne - 60 szt. 39. Łyżki do spalań - 60 szt. 40. Parowniczki i moździerze - 60 szt. 41. Parowniczki i moździerze - 60 szt. 42. Pipety miarowe - 8 kpl. 43. Probówki - 400 szt. 44. Rozdzielacze - 40 szt. 45. Rurki szklane różnych kształtów - 40 kpl. 46. Sączki laboratoryjne - 60 op. 47. Statyw - 8 szt. 48. Stojaki na probówki - 20 szt. 49. Szalki Petriego - 120 szt. 50. Szczypce metalowe - 40 szt. 51. Szkiełka laboratoryjne - 120 kpl. 52. Węże gumowe o różnym przekroju i ściskacze do węży - 20 kpl. 53. Zlewki - 120 szt. 54. Odczynniki/substancje chemiczne - 4 kpl. 55. Modele do budowania cząsteczek - 4 szt. 56. Tablice chemiczne - 20 szt. 57. Układ okresowy - plansza - 8 szt. 58. Tabela rozpuszczalności - plansza - 4 szt. 59. Szafa (metalowa z odciągiem) na odczynniki - 4 szt. Zadanie nr 3 - Pracownia biologiczna 60. Mikroskop z podłączeniem do komputera - 4 szt. 61. Lodówka - 4 szt. 62. Deski do krojenia - 120 szt. 63. Apteczka z wyposażeniem - 4 szt. 64. Fartuchy laboratoryjne - 120 szt. 65. Mikroskopy optyczne ( szkolne , stereoskopowe) - 8 szt. 66. Skalpele - 40 kpl. 67. Nożyczki - 40 kpl. 68. Lupa podświetlana - 40 szt. 69. Termometry laboratoryjne - 40 szt. 70. Przewodniki roślin i zwierząt. Proste klucze do oznaczania roślin - 60 kpl. 71. Szkiełka nakrywkowe - 80 kpl. 72. Mikroskopy terenowe - 12 szt. Zadanie nr 4 - Pracownia matematyczna 73. Modele brył - ostrosłupy i graniastosłupy - 5 kpl. 74. Modele brył - bryły obrotowe - 5 kpl. 75. Kalkulatory - 150 szt. 76. System do przeprowadzania testów - 5 szt. Zadanie nr 5 - Pracownia geograficzna 77. GPS - 4 szt. 78. Kompas - 120 szt. 79. Aparat fotograficzny - 4 szt. 80. Globus indukcyjny - 60 szt. 81. Kompas geologiczny - 20 szt. 82. Klatka meteorologiczna - 4 szt. 83. Lornetka - 20 szt. Zadanie nr 6 - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla 5 włocławskich szkół 84. Komputer stacjonarny - 9 szt. 85. Monitor - 9 szt. 86. Pakiet biurowy - 9 szt. 87. Projektor - 5 szt. 88. Wizualizer cyfrowy - 5 szt. 89. Tablica kopiująca - 5 szt. Ustalenia dodatkowe: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ Zamówienie jest dofinansowywane w ramach projektu pn. "Licealiści Włocławka podnoszą swoje kompetencje" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie - 10.2.2 Kształcenie ogólne
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 38400000-9, 38410000-2, 33696300-8, 33696500-0, 38510000-3, 39700000-9, 32322000-6, 30236000-2, 30200000-1, 30195200-4, 30231100-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pracownia Fizyczna |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26689.60
Liczba otrzymanych ofert:
16
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TESORA Marzena Paczyńska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
21311.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pracownia chemiczna |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
80333.65
Liczba otrzymanych ofert:
12
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TESORA Marzena Paczyńska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
45386.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pracownia biologiczna |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32586.27
Liczba otrzymanych ofert:
15
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Diverti Grażyna Tomaszek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20936.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pracownia matematyczna |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33485.13
Liczba otrzymanych ofert:
14
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TESORA Marzena Paczyńska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25280.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pracownia geograficzna |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
33746.76
Liczba otrzymanych ofert:
12
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Diverti Grażyna Tomaszek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26032.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla 5 włocławskich szkół |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
70784.57
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU Intersell Waldemar Płonka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
104117.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: Termomodernizacja budynków oświatowych z podziałem na 2 zadania" - II postępowanie.
- Dostawy materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Karnego we Włocławku
- Budowa kolumbarium na Cmentarzu Komunalnym we Włocławku w formule "zaprojektuj-wybuduj"
- Budowa ogrodzenia części terenu Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu, gm. Brześć Kujawski
- Modernizacja Poradni Położniczo - Ginekologicznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku
- Usługa odbioru odpadów komunalnych oraz niebezpiecznych z terenu Zakładu Karnego we Włocławku
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników chemicznych i sprzętu laboratoryjnego dla PSSE w Radomiu 2024r.
- Dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń biurowych oraz elementów wyposażenia sal lekcyjnych w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Dostawę odczynników do immunochemii II wraz z dzierżawą analizatora
- dostawa aparatu fotograficznego wraz z obiektywami i wyposażeniem, sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem .
- Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych do wykonywania badań z zakresu hemostazy do analizatorów ACLTOP 350 CTS na okres 12 miesięcy
- Dostawa odczynników laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
więcej: Tablice do elektronicznego kopiowania lub akcesoria »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.