eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawa pomocy dydaktycznych dla 5 włocławskich liceów uczestniczących w projekcie pn. "Licealiści Włocławka podnoszą swoje kompetencje"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-21

Ogłoszenie nr 510087531-N-2020 z dnia 21-05-2020 r.

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek: Dostawa pomocy dydaktycznych dla 5 włocławskich liceów uczestniczących w projekcie pn. "Licealiści Włocławka podnoszą swoje kompetencje"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest dofinansowywane w ramach projektu pn. "Licealiści Włocławka podnoszą swoje kompetencje" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie - 10.2.2 Kształcenie ogólne

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512894-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540032031-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek, Krajowy numer identyfikacyjny 91086691000000, ul. ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. (54) 414 40 00, e-mail zamowienia@um.wloclawek.pl, faks (54) 414 42 57.
Adres strony internetowej (url): www.wloclawek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa pomocy dydaktycznych dla 5 włocławskich liceów uczestniczących w projekcie pn. "Licealiści Włocławka podnoszą swoje kompetencje"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla 5 włocławskich liceów uczestniczących w projekcie pn. "Licealiści Włocławka podnoszą swoje kompetencje" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie - 10.2.2 Kształcenie ogólne, nr projektu Nr RPKP.10.02.02-04-0009/18 realizowanego przez Panaceum-Omega Maria Jolanta Wyborska w partnerstwie z Gminą Miasto Włocławek". Zadanie nr 1 - Pracownia Fizyczna 1. Czajnik elektryczny - 15 szt. 2. Grzałka nurkowa - 15 szt. 3. Wskaźnik laserowy - 15szt. 4. Soczewki skupiające o różnych ogniskowych plus statyw do ich mocowania - 15 kpl. 5. Termometr laboratoryjny - 15 szt. 6. Waga szalkowa laboratoryjna - 9 szt. 7. Taśma miermicza - 45 szt. 8. Stoper elektroniczny - 45 szt. 9. Miernik uniwersalny cyfrowy - 15 szt. 10. Żarówki latarki z oprawką - 9 kpl. 11. Zasilacz o regulowanym napięciu - 9 szt. 12. Oporniki o różnym oporze - 9 kpl. 13. Dioda - 60 szt. 14. Przewody elektryczne - 9 kpl. 15. Magnesy o różnych kształtach-sztabowy, walcowy, podkowiasty - 30 kpl. 16. Opiłki żelaza - 90 kpl. 17. Styropianowe kubki jednorazowe - 90 zest. Zadanie nr 2 - Pracownia chemiczna 18. Apteczka z wyposażeniem - 4 szt. 19. Butelki do roztworów z doszlifowanym korkiem - 60 szt. 20. Butla do wody destylowanej - 40 szt. 21. Fartuchy laboratoryjne - 120 szt. 22. Okulary ochronne - 120 szt. 23. Palniki spirytusowe - 60 szt. 24. Palniki gazowe - 60 szt. 25. Kwasomierz glebowy - 60 szt. 26. Pipety - 20 kpl. 27. Płytki ceramiczne - 60 szt. 28. Rękawiczki lateksowe - 60 kpl. 29. Tace laboratoryjne - 120 szt. 30. Bagietki - 240 szt. 31. Bibuła laboratoryjna - 40 kpl. 32. Cylindry miarowe - 80 szt. 33. Kolby stożkowe - 80 szt. 34. Korki gumowe, igielitowe - 400 szt. 35. Krystalizatory - 40 szt. 36. Lejki laboratoryjne - 60 szt. 37. Łapy do probówek - 60 szt. 38. Łyżki laboratoryjne - 60 szt. 39. Łyżki do spalań - 60 szt. 40. Parowniczki i moździerze - 60 szt. 41. Parowniczki i moździerze - 60 szt. 42. Pipety miarowe - 8 kpl. 43. Probówki - 400 szt. 44. Rozdzielacze - 40 szt. 45. Rurki szklane różnych kształtów - 40 kpl. 46. Sączki laboratoryjne - 60 op. 47. Statyw - 8 szt. 48. Stojaki na probówki - 20 szt. 49. Szalki Petriego - 120 szt. 50. Szczypce metalowe - 40 szt. 51. Szkiełka laboratoryjne - 120 kpl. 52. Węże gumowe o różnym przekroju i ściskacze do węży - 20 kpl. 53. Zlewki - 120 szt. 54. Odczynniki/substancje chemiczne - 4 kpl. 55. Modele do budowania cząsteczek - 4 szt. 56. Tablice chemiczne - 20 szt. 57. Układ okresowy - plansza - 8 szt. 58. Tabela rozpuszczalności - plansza - 4 szt. 59. Szafa (metalowa z odciągiem) na odczynniki - 4 szt. Zadanie nr 3 - Pracownia biologiczna 60. Mikroskop z podłączeniem do komputera - 4 szt. 61. Lodówka - 4 szt. 62. Deski do krojenia - 120 szt. 63. Apteczka z wyposażeniem - 4 szt. 64. Fartuchy laboratoryjne - 120 szt. 65. Mikroskopy optyczne ( szkolne , stereoskopowe) - 8 szt. 66. Skalpele - 40 kpl. 67. Nożyczki - 40 kpl. 68. Lupa podświetlana - 40 szt. 69. Termometry laboratoryjne - 40 szt. 70. Przewodniki roślin i zwierząt. Proste klucze do oznaczania roślin - 60 kpl. 71. Szkiełka nakrywkowe - 80 kpl. 72. Mikroskopy terenowe - 12 szt. Zadanie nr 4 - Pracownia matematyczna 73. Modele brył - ostrosłupy i graniastosłupy - 5 kpl. 74. Modele brył - bryły obrotowe - 5 kpl. 75. Kalkulatory - 150 szt. 76. System do przeprowadzania testów - 5 szt. Zadanie nr 5 - Pracownia geograficzna 77. GPS - 4 szt. 78. Kompas - 120 szt. 79. Aparat fotograficzny - 4 szt. 80. Globus indukcyjny - 60 szt. 81. Kompas geologiczny - 20 szt. 82. Klatka meteorologiczna - 4 szt. 83. Lornetka - 20 szt. Zadanie nr 6 - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla 5 włocławskich szkół 84. Komputer stacjonarny - 9 szt. 85. Monitor - 9 szt. 86. Pakiet biurowy - 9 szt. 87. Projektor - 5 szt. 88. Wizualizer cyfrowy - 5 szt. 89. Tablica kopiująca - 5 szt. Ustalenia dodatkowe: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ Zamówienie jest dofinansowywane w ramach projektu pn. "Licealiści Włocławka podnoszą swoje kompetencje" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie - 10.2.2 Kształcenie ogólne

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6


Dodatkowe kody CPV: 38400000-9, 38410000-2, 33696300-8, 33696500-0, 38510000-3, 39700000-9, 32322000-6, 30236000-2, 30200000-1, 30195200-4, 30231100-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pracownia Fizyczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 26689.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 16
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 16
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 10

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TESORA Marzena Paczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kasztanowa 5
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21311.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13764.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54604.62
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pracownia chemiczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 80333.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TESORA Marzena Paczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kasztanowa 5
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 45386.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45386.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95628.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pracownia biologiczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32586.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 15
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 15
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 11

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Diverti Grażyna Tomaszek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kasztanowa 5
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20936.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20936.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 83567.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pracownia matematyczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 33485.13
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 14
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 14
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TESORA Marzena Paczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kasztanowa 5
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25280.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25280.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42925.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Pracownia geograficzna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 33746.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Diverti Grażyna Tomaszek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kasztanowa 5
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26032.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14784.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45740.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla 5 włocławskich szkół

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 70784.57
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FHU Intersell Waldemar Płonka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jesionowa 17a
Kod pocztowy: 42-525
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 104117.61
Oferta z najniższą ceną/kosztem 70969.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 104117.61
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.