eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w Chełmskim Parku Wodnym w okresie od 01 kwietnia 2019 roku do 25 stycznia 2020 roku.



Ogłoszenie z dnia 2019-05-06

Ogłoszenie nr 510086251-N-2019 z dnia 06-05-2019 r.

Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie Sp. z o.o. w Chełmie: Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w Chełmskim Parku Wodnym w okresie od 01 kwietnia 2019 roku do 25 stycznia 2020 roku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Chełmski Park Wodny i Targowiska Miejskie Sp. z o.o. w Chełmie, Krajowy numer identyfikacyjny 11025640900000, ul. Lubelska 133 A, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 82 570 79 04, e-mail przetargi@parkwodnychelm.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości w Chełmskim Parku Wodnym w okresie od 01 kwietnia 2019 roku do 25 stycznia 2020 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utrzymaniu porządku i czystości biur oraz sanitariatów w Chełmskim Parku Wodnym (dalej zwanym: ChPW, w okresie od 01 kwietnia do 25 stycznia 2020 roku. Usługi polegać będą na utrzymywaniu w stanie właściwej czystości: Biura zarządu wraz z sanitariatami na parterze obiektu oraz biura wraz z sanitariatami na II kondygnacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9


Dodatkowe kody CPV: 90919200-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12000
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Clar System Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Janickiego 20 B
Kod pocztowy: 60-542
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12000
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12000
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 12000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 12000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12000
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie WR na podstawie art. 67ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz.1986 ze zm., dalej: PZP) dopuszcza zawarcie umowy, w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art 67 ust 1 pkt 6. Zamawiający przewidział w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia udzielenie zamówień na podstawie art 67 ust 1 pkt 6 dotyczących powtórzenia podobnych do przedmiotowych usług sprzątania, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego na poniższych warunkach: 1) zamówienie zostanie udzielone tylko jeżeli wykonawca realizuje zamówienie podstawowe z należytą starannością i zgodnie z postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzeniu procedury przewidzianej dla zamówienia z wolnej ręki, w szczególności zaproszeniem wykonawcy do negocjacji oraz negocjacjami z wykonawcą; 3) wykonawca będzie musiał wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które zostaną określone przez Zamawiającego, oraz przedłożyć stosowne dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie spełnienia tych warunków, w zakresie określonym przez Zamawiającego; 4) wykonawca będzie musiał wykazać brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy PZP, oraz przedłożyć stosowne dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wskazane w Rozdz. VI ust. 1 i ust. 5 pkt 3 SIWZ; 5) wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego; 6) przedmiotem negocjacji z wykonawcą będą w szczególności: cena oraz szczegółowe warunki realizacji zamówienia, z zachowaniem wymogów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia i warunkach przyszłej umowy o zamówienie publiczne. Przy oszacowaniu całkowitej wartości zamówienia Zamawiający uwzględnił dodatkowo 20 % wartości zamówienia podstawowego na realizację zamówień z art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamawiający w drodze przetargu nieograniczonego wyłonił Wykonawcę zamówienia i w dniu 11 stycznia 2019 roku udzielił zamówienia Wykonawcy Clar System Spółka Akcyjna, ul. Janickiego 20 B, 60-542 Poznań. Wykonawca Clar System Spółka Akcyjna, ul. Janickiego 20 B, 60-542 Poznań realizuje zamówienie podstawowe z należytą starannością i zgodnie z postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przedmiot zamówienia obejmować będzie czynności sprzątania biur Zarządu Spółki. Zamówienie polegać będzie na powtórzeniu podobnych usług do wykonywanych w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe. W związku z powyższym zaistniały przesłanki opisane w przepisie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy dopuszczające udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki Wykonawcy Clar System Spółka Akcyjna, ul. Janickiego 20 B, 60-542 Poznań.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.