To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-05-02
Ogłoszenie nr 510086077-N-2019 z dnia 02-05-2019 r.
Hala Sportowa Częstochowa Sp. z o.o.: Usługa sprzątania pomieszczeń budynku Hali Sportowej Częstochowa przy ul. Żużlowej 4 w Częstochowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525609-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Hala Sportowa Częstochowa Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 15039906900000,
ul. Ul. Śląska
11,
42-217
Częstochowa, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
34 368 82 78, e-mail
sekretariat@hala-czestochowa.pl, faks
34 368 82 79.
Adres strony internetowej (url): www.hala-czestochowa.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego. Jedyny udziałowiec Gmina Miasto Częstochowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania pomieszczeń budynku Hali Sportowej Częstochowa przy ul. Żużlowej 4 w Częstochowie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 1/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) czyszczenie nawierzchni TARAFLEX SPORT EVOLUTION - wg potrzeb 2) czyszczenie podłóg (wykładzina PCV, wykładzina dywanowa, parkiet, glazura) - wg potrzeb, 3) pranie wykładziny dywanowej - co najmniej 1 raz w roku kalendarzowym w miesiącu lipcu lub sierpniu w terminie ustalonym z Zamawiającym, a w razie konieczności częściej w terminie ustalonym z Zamawiającym, 4) czyszczenie parapetów - wg potrzeb, 5) czyszczenie mebli - 1 raz w tygodniu, 6) czyszczenie tapicerki meblowej - 1 raz w roku kalendarzowym w miesiącu lipcu lub sierpniu w terminie ustalonym z Zamawiającym, 7) czyszczenie powierzchni urządzeń technicznych i sportowych - wg potrzeb, 8) czyszczenie powierzchni sprzętu biurowego - 1 raz w tygodniu, 9) sprzątanie widowni stacjonarnej (krzesełka plastikowe, fotele VIP, posadzki, ciągi komunikacyjne) wokół areny sportowej - wg potrzeb, 10) sprzątania rozsuwanych trybun dla publiczności - wg potrzeb, 11) opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie śmieci do wskazanego przez Zamawiającego kontenera - codziennie 12) czyszczenie drzwi i bram w budynku - 1 raz w tygodniu, 13) usuwanie pajęczyn - wg potrzeb, 14) czyszczenie balustrad wewnątrz i na zewnątrz budynku - wg potrzeb, 15) czyszczenie tablic i gablot ogłoszeniowo - reklamowych wewnątrz i na zewnątrz budynku - wg potrzeb, 16) mycie okien wewnątrz i na zewnątrz na poziomie 0 - 6 razy w roku kalendarzowym, a w razie konieczności częściej w terminie ustalonym z Zamawiającym, 17) mycie okien wewnątrz budynku na poziomie I, II, III (bez konieczności pracy na wysokościach) - 2 razy w roku kalendarzowym, a w razie konieczności częściej w terminie ustalonym z Zamawiającym, 18) mycie okien w SKYBOX (bez konieczności pracy na wysokościach) - wg potrzeb, 19) czyszczenie ścian (wykończonych glazurą) i miejscowe mycie ścian pomalowanych (w razie konieczności) - wg potrzeb, 20) czyszczenie WC (muszle sedesowe, deski sedesowe, pisuary) i czyszczenie armatury sanitarnej (baterie umywalkowe i natryskowe) - codziennie, 21) czyszczenie pojemników na papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło - codziennie, 22) uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła, kostek WC, odświeżaczy powietrza - codziennie, 2. Wykonawca zobowiązany ponadto jest do: 1) przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. oraz właściwego stanu technicznego maszyn i urządzeń, 2) naprawienie na swój koszt szkód powstałych z winy Wykonawcy, 3) dokładne wykonanie siłami własnymi całego zakresu usług, 4) zabezpieczenie we własnym zakresie i na własny koszt materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy w tym również - transportu, sprzętu ochrony osobistej, odzieży roboczej, sprzętu do sprzątania itp. 5) codziennie informować Zamawiającego o wszelkich usterkach i uszkodzeniach mienia Zamawiającego, zauważonych podczas wykonywania usługi, 6) zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem usługi również po ustaniu umowy. 3. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić wszelkie środki czystości niezbędne do realizacji umowy. Wykonawca dostarczy materiały i środki czyszczące, dezynfekujące, papier toaletowy w bębnach, ręczniki papierowe (nie pylące) składane do łazienek, mydło w płynie (glicerynowe, nawilżające o delikatnym zapachu), worki na śmieci, środki zapachowe (wkłady do wc, odświeżacze powietrza) - posiadające wymagane ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U. z 2011 r., Nr 63, poz. 322 ze zm. tj. z dnia 28 lipca 2015 r. Dz. U. z 2015 r. poz. 1203) atesty i certyfikaty dopuszczające je do stosowania i obrotu w Polsce.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90911300-9, 90919200-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
250698
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: La Strada E. Bill, P. Kujawski spółka jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
347949
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w Inspektoracie ZUS w Kłobucku, ul. Targowa 3a obejmujących remont pokrycia dachu papą termozgrzewalną
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców (2 części) do Aresztu Śledczego w Częstochowie
- Budowa parku linowego przy ul. Zegarowej w Częstochowie
- ZAKUP SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NMP W CZĘSTOCHOWIE
- Przebudowa ul. Bialskiej w Częstochowie - Etap II - na odcinku od ul. Małopolskiej do skrzyżowania z ul. Mazowiecką i Kielecką.
- Sukcesywne, kompleksowe świadczenie usług cateringowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie obiektów dydaktyczno-sportowych Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych przyległych do budynków Urzędu Statystycznego w Warszawie oraz jego Oddziałów .
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie czystości na przylegającym do budynku terenie zewnętrznym
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.