eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gać › Budowa kortu tenisowego z zadaszeniem halą łukową przy Szkole Podstawowej w Gaci

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-18

Ogłoszenie nr 510085158-N-2020 z dnia 18-05-2020 r.

Gmina Gać: Budowa kortu tenisowego z zadaszeniem halą łukową przy Szkole Podstawowej w Gaci

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 522298-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Gać, Krajowy numer identyfikacyjny 65090064800000, ul. Gać 275, 37-207 Gać, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 411 429, e-mail zszczepanski@vp.pl, faks 166 411 429.
Adres strony internetowej (url): www.gac.pl
Adres profilu nabywcy: www.gac.biuletyn.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa kortu tenisowego z zadaszeniem halą łukową przy Szkole Podstawowej w Gaci

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RGO.271.3.2020.JS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wymagania dotyczące zakresu prac: 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w rozumieniu przepisów ustawy Pzp. Zamówienie obejmuje wszystkie roboty umożliwiające i mające na celu realizację zadania inwestycyjnego pn. "Budowa kortu tenisowego z zadaszeniem halą łukową przy Szkole Podstawowej w Gaci". Inwestycja zlokalizowana zostanie na działce nr ewid. 1389 położonej w miejscowości Gać, gmina Gać. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wszystkich koniecznych prac, które doprowadzą do osiągnięcia rezultatu opisanego w Załącznikach nr 10, 11 do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a. Zagospodarowanie terenu przylegającego bezpośrednio do obiektu - dojazd, parkingi wykonane z kostki brukowej betonowej, na podsypce cementowo - piaskowej; kostka szara, b. Roboty ziemne; roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych; profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni boiska, c. Podbudowa boiska w tym osadzenie elementów stalowych: tuleje do słupków i stojaków do tenisa, d. Wykonanie odwodnienia, e. Nawierzchnia boiska (w kolorze niebieskim), wyznaczenie linii do tenisa, dostawa i montaż słupków do tenisa z naciągiem wewnętrznym profil stalowy, f. Fundament boiska, g. Budowa konstrukcji łukowej hali, h. Poszycie - pokrycie hali, w tym wykonanie obudowy konstrukcji wszystkich słupów nośnych do wysokości 2,0 m elastycznym materiałem o grubości co najmniej 8,0 cm, i. Wykonanie ogrzewania - montaż promienników gazowych oraz wprowadzenie przewodów spalinowo - powietrznych, j. Wykonanie oświetlenia - wewnętrzna instalacja elektryczna w obrysie hali, zgodnie z projektem instalacji, k. Wykonanie instalacji gazowej zewnętrznej i wewnętrznej - zgodnie z projektem instalacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej tj. projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz Specyfikacjach Technicznych Odbioru i Wykonania Robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych objętych przedmiotem postępowania i umowy zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu zestawienie sporządzone na podstawie przedmiaru robót, które będzie kalkulacją ceny złożonej oferty - kosztorys ofertowy. Wymagania w zakresie dokumentacji powykonawczej: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi przeprowadzenie wszelkich prób, sprawdzeń i odbiorów niezbędnych dla zagwarantowania należytego użytkowania obiektu. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zrealizowanych prac - operatu geodezyjnego dla całego zamierzenia inwestycyjnego. Zakres całościowy robót budowlanych wszystkich branż musi uwzględniać dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów w każdym zakresie, a szczególnie ochrony przeciwpożarowej oraz wymogów sanitarnych a także do obowiązujących warunków technicznych dla tego typu obiektów. Wykonywane prace budowlane, w tym zastosowane materiały, muszą uwzględniać również charakter i typ użytkowy obiektu. Wykonawca wykona, przygotuje oraz złoży u Zamawiającego (podczas odbioru końcowego robót) w 2 egz., w formie trwale spiętej, wszelkie dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia, a zawłaszcza: 1. dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości), 2. inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania, 3. dokumentację konieczną do dokonania odbiorów i uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień (jeśli jest wymagana). Obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z podwykonawcami, protokoły odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, protokół przekazania placu budowy, badania materiałów, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, sprawozdania techniczne Wykonawcy, protokół odbioru końcowego robót, kosztorys powykonawczy, ostateczną decyzję Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Przeworsku udzielającą pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu w całości (bez możliwości wykazania prac pozostałych do wykonania). Operat kolaudacyjny należy dostarczyć w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej. Warunki realizacji zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wyłącznie materiały i urządzenia fabrycznie nowe, spełniające wymagane normy jakościowe obowiązujące w tym zakresie. Wykonawca przekaże wraz z dostarczonymi materiałami i urządzeniami znak bezpieczeństwa oraz certyfikat zgodności lub deklaracje zgodności. 2. Określone w dokumentacji przetargowej typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzania, o co najmniej równoważnych parametrach techniczno - użytkowych oraz funkcjonalnych, pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Wykonawca powinien też w toku realizacji prac, zwrócić się do Zamawiającego z informacją o zastosowaniu określonych materiałów i urządzeń, celem umożliwienia przedstawicielom Zamawiającego weryfikacji tych materiałów i urządzeń. 3. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w przypadku wskazania w Opisie Przedmiotu Zamówienia bądź dokumentacji projektowej określonych produktów, materiałów lub rozwiązań. 4. Jako "równoważne" należy rozumieć produkty, materiały lub rozwiązania, które posiadają, co najmniej takie same parametry techniczno - użytkowe oraz funkcjonalne, jak te wskazane w dokumentacji Zamawiającego produkty, materiały lub rozwiązania. 5. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ parametry mogą wskazywać na producentów produktów, bądź źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania, co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania zamówienia. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ. 6. Wszędzie tam, gdzie w SIWZ, Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia ze wskazaniem norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza również rozwiązania równoważne opisywanym w tych normach. Wobec tego należy przyjąć, że gdy w treści SIWZ (w tym w treści załączników), znajdują się odwołania do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych następuje po nich zwrot "lub równoważne". 7. Jeżeli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego (zarówno, jeśli chodzi o produkty, materiały lub rozwiązania, a także jeśli chodzi o normy europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych), to zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP jest obowiązany wykazać, że oferowane produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - dowody na tę okoliczność, Wykonawca powinien przedstawić wraz z ofertą. 8. W trakcie procesu inwestycyjnego Wykonawca zobowiązany jest do uzgadniania z Zamawiającym planowanych do zastosowania materiałów, rozwiązań, urządzeń i obiektów. 9. Rozwiązania techniczne, zastosowane urządzenia i wyposażenie muszą być wysokiej jakości zapewniającej długą i pewną eksploatację, a wszystkie urządzenia, prace i instalacje nie wymienione szczegółowo w normach lub przepisach należy wykonać zgodnie z najlepszą praktyką i doświadczeniem Wykonawcy, w tym: a) przy doborze urządzeń należy dążyć do ujednolicenia producentów i typów, b) elementy robót budowlanych winny być wykonane z materiałów odpornych na działanie korozyjne środowiska, c) wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru lub Zmawiającego, d) wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób bezpieczny, nie powodujący zagrożenia dla osób biorących udział w budowie oraz dla osób postronnych, a także mając na uwadze nie pogorszenie stanu obiektów istniejących. 10. Wykonawca musi wykonać prace przygotowawcze, zorganizować zaplecze techniczno - socjalne i teren budowy oraz wszystkie roboty towarzyszące niezbędne do kompleksowej realizacji przedmiotu umowy. 11. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na dostarczony sprzęt gwarancji producenta (a jeśli nie jest to możliwe, udzielił gwarancji samodzielnie). Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia rozpoczyna się od daty bezusterkowego odbioru potwierdzonego protokołem końcowym zakończenia prac. Wykonawca musi udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru oraz minimum 36 miesięcznej rękojmi od dnia wydania i odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45000000-7 - roboty budowlane 45111200-0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45200000-9 - roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45212200-8 - roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45233250-6 - roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45260000-7 - roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne 45333000-0 - roboty instalacyjne gazowe Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. W wypadku skierowania do Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń związanych ze szkodami, o których mowa w zdaniu pierwszym, Wykonawca zobowiązany będzie do zadośćuczynienia tym roszczeniom w taki sposób, by zwolnić Zamawiającego od jakiejkolwiek odpowiedzialności, a w wypadku skierowania sprawy na drogę sądową przeciwko Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany będzie wstąpić do postępowania w sprawie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45212200-8, 45233250-6, 45260000-7, 45310000-3, 45333000-0, 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 650406.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sport Halls Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sporthalls@sporthalls.pl
Adres pocztowy: ul. Komuny Paryskiej 57/15
Kod pocztowy: 50-452
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 743117.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 743117.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 859437.52
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.