eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztum › Odwodnienie placu wewnętrznego w KP PSP w Sztumie" oraz "Remont, wymiana nawierzchni placu wewnętrznego w KP PSP w Sztumie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-18

Ogłoszenie nr 510084462-N-2020 z dnia 18-05-2020 r.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sztumie: Odwodnienie placu wewnętrznego w KP PSP w Sztumie" oraz "Remont, wymiana nawierzchni placu wewnętrznego w KP PSP w Sztumie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529806-N02020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sztumie, Krajowy numer identyfikacyjny 19263366700000, ul. ul. Sienkiewicza 27, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 556 401 920, e-mail kwatermistrz@psp-sztum.pl, faks 556 401 923.
Adres strony internetowej (url): www.psp-sztum.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odwodnienie placu wewnętrznego w KP PSP w Sztumie" oraz "Remont, wymiana nawierzchni placu wewnętrznego w KP PSP w Sztumie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PT.2370.02.2020.BJ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Odwodnienie placu wewnętrznego w KP PSP w Sztumie" oraz "Remont, wymiana nawierzchni placu wewnętrznego w KP PSP w Sztumie Zakres prac obejmuje m.in: o wymianę nawierzchni istniejącej na nawierzchnię z kostki betonowej celem podwyższenia bezpieczeństwa, o przebudowę istniejących schodów betonowych na schody z kostki betonowej gr. 6cm - kostka inwestora - na podsypce cementowo-piaskowej. Podbudowa z chudego betonu C8/10 zagęszczona mechanicznie. Warstwa odsączająca - podsypka filtracyjna piaskowa gr. 10cm zagęszczona mechanicznie. Należy wykonać balustradę z rur stalowych malowanych farbą epoksydową obustronnie zabezpieczając zejście po schodach. Wysokość balustrady h=1.1m. Balustrada wykonana z rur stalowych - pochwyt rura 1,5cal, słupki i przewiązki poprzeczne 1cal. o utwardzenie z kostki betonowej gr. 8cm - kolor szary, czerwony i grafit na podsypce cementowo-piaskowej (materiał inwestora - kostka betonowa gr. 8cm około 640m2). Podbudowa z kruszywa łamanego warstwa górna 0-31,5mm gr. 7cm zagęszczona mechanicznie, warstwa dolna z kruszywa łamanego 31,5-63mm gr. 25cm. Warstwa odsączająca - podsypka filtracyjna piaskowa gr. 10cm zagęszczona mechanicznie. Należy wykorzystać istniejący materiał - trelinkę, beton (należy skruszyć 31,5-63mm) jako część podbudowy zasadniczej. Zaleca się stosowanie materiału pochodzenia organicznego tj. kamień łamany, o umocnienie skarpy płytą typu meba gr. 10cm na podsypce piaskowej, o wzmocnienie istniejącego murku ceglanego poprzez wylanie od strony wewnętrznej poduszki betonowej 30x50cm, oraz wykonanie izolacji z foli budowlanej os strony wewnętrznej przed zasypaniem i ułożeniem nawierzchni z kostki, o montaż słupków stalowych blokujących U-12c fi 120mm - 9szt co 1,5m zgodnie z rys. PZT. o odwodnienie poprzez spadki poprzeczne. Projektowana sieć kanalizacji deszczowej z przykanalikami do wpustów deszczowych będzie odbierać wody deszczowe i roztopowe z utwardzonego placu z kostki. Sieć kanalizacji deszczowej należy wykonać z rur kielichowych gładkich o ściance litej klasy minimum SN8 uszczelnionych uszczelką gumową. Sieć i przykanaliki zaprojektowano z rur o średnicach 160, 200 mm. Trasę projektowanej kanalizacji wraz z jej spadkami i zagłębieniem zobrazowano w części graficznej opracowania rys. I-1.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45230000-8, 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 374541.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Drogowych i Transportowych Witold Braszkowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Cisowa 19
Kod pocztowy: 82-550
Miejscowość: Prabuty
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 295200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 295200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 529000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.