To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-15
Ogłoszenie nr 510084068-N-2020 z dnia 15-05-2020 r.
Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu: Przetarg nieograniczony na usługi utrzymania, pielęgnacji placów zabaw i terenów zielonych polegające na koszeniu trawników i chwastów oraz przycinaniu żywopłotów usytuowanych na terenie Gminy Opole.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 531329-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540080730-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 16155521000000,
ul. ul. Ozimska
19,
45-057
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
77 443 57 36, 77 446 61 65, e-mail
beata.klopotowska@um.opole.pl, faks
77 443 57 39.
Adres strony internetowej (url): http://mzlk-opole.bip.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na usługi utrzymania, pielęgnacji placów zabaw i terenów zielonych polegające na koszeniu trawników i chwastów oraz przycinaniu żywopłotów usytuowanych na terenie Gminy Opole.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MZLK.2420.14.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania, pielęgnacji placów zabaw i terenów zielonych polegające na koszeniu trawników i chwastów oraz przycinaniu żywopłotów usytuowanych na terenie Gminy Opole zgodnie z wykazami stanowiącymi załączniki nr 1, 2 i 3 do SIWZ. 2 Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: a) koszenie, grabienie trawy i chwastów oraz przycinanie żywopłotów b) wywiezienie skoszonej i zgrabionej trawy, chwastów oraz gałęzi z przyciętych żywopłotów z terenu nieruchomości. 3 Zamawiający przewiduje następującą liczbę cykli: a) koszenie, grabienie trawy i chwastów na placach zabaw oraz na terenach zielonych - do 3 razy w trakcie obowiązywania umowy, b) przycinanie żywopłotów - do 3 razy w trakcie obowiązywania umowy. 4 Usługi będą wykonywane cyklicznie. Termin wykonania każdego cyklu obejmującego pełny zakres usługi i wynosi minimum 3 tygodnie z zastrzeżeniem, że Zamawiający co najmniej na tydzień przed planowanym terminem rozpoczęcia każdego cyklu zawiadomi Wykonawcę o wymaganych terminach wykonania prac przesyłając Wykonawcy na adres mailowy wskazany w umowie harmonogram realizacji prac. 5 Wykonawca winien wykonać pracę w terminach zdeklarowanych w ofercie (od 1 do 3 tygodni) oraz wynikających z harmonogramu prac, o którym mowa powyżej (pkt 4)z uwzględnieniem wskazanej przez Zamawiającego kolejności adresów nieruchomości na których będzie wykonywał prace. Wydłużenie tego terminu możliwe jest wyłącznie w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych lub w związku z wystąpieniem tzw. siły wyższej i winno być zgłaszane Zamawiającemu na bieżąco. 6 Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczynania prac przy użyciu sprzętu zmechanizowanego nie wcześniej niż o godz. 06:30 (w soboty nie wcześniej niż o godz. 07:30). 7 Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia skoszonej trawy, chwastów i gałęzi z przyciętych żywopłotów do 24h od wykonania prac. 8 Zasady realizacji zakresu usługi: a) Wykonawca oświadcza, że prace będą wykonywane z najwyższą starannością, w sposób fachowy i terminowy. b) Wykonawca w celu poprawnego wykonania prac jest zobowiązany dysponować odpowiednim sprzętem ręcznym i mechanicznym. c) Wykonawcę oraz podwykonwacę, zgodnie z prawem miejscowym, obowiązuje całoroczny zakaz używania dmuchaw do sprzątania ulic, chodników i placów oraz usuwania liści z ulic, chodników i trawników na terenach zabudowanych. d) Wykonawca odpowiada za utrzymanie ładu i porządku na terenie prowadzonych prac oraz pełne zabezpieczenie warunków BHP przy wykonywaniu usług objętych umową. e) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą w stosunku do Zamawiającego i osób trzecich z tytułu szkód wyrządzonych przy wykonywaniu umowy. f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji umowy w niepełnym wymiarze kwotowym i dokonania korekty powierzchni wynikających z załączników do umowy w szczególności w przypadku zbycia nierucho¬mości przez Gminę Opole w trakcie trwania umowy Zamawiający. 9 Zamawiający zastrzega zastosowanie prawa opcji do zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego (gwarantowanego) o dodatkowe cykle koszenia o max. łącznej powierzchni: a) Rejon I do 200 000 m2 b) Rejon II do 250 000 m2 c) Rejon III do 250 000 m2. 10 Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia (zamówienia) od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać. Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe za koszenie m2, objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym. Dodatkowe szczegóły związane z prawem opcji zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Rejon I |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
46402.92
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Porządkowych Ład II Alicja Broszkowska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47845.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Rejon II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
61466.61
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Porządkowe CENTRUM Małgorzata Polok
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
65810.94
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Rejon III |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
63720.97
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
64896.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa koncentratów do hemodializ na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- DOSTAWY PRODUKTÓW MIĘSNCYH I WĘDLINIARSKICH
- Świadczenie usługi pogotowia technicznego dla obiektów Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Opolu.
- U/15/2024 - Druk i sukcesywna dostawa czasopisma "Indeks" wraz z materiałem ilustracyjnym dla Biura Marketingu i Public Relations
- Kompleksowa eksploatacja i konserwacja fontann na terenie miasta Opola w zakresie fontanny multimedialnej na terenie Stawu Zamkowego przy ul. Barlickiego w Opolu
- DOSTAWY PIECZYWA I BUŁKI TARTEJ
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynków mieszkalnych w Warszawie administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
- Usługa utrzymania stałego porządku i czystości w budynkach oraz terenach zewnętrznych nieruchomości zarządzanych przez KTBS Sp. z o.o. zlokalizowanych w Kielcach Osiedle sieje
- Budowa infrastruktury sportowej w miejscowości Poręba Wielka zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
- Remont przyłącza wodociągowego zasilającego budynek A w zimną wodę [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
- Modernizacja drogi gminnej ulica Jeziorna w Miastku
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.