eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanowiec › Przebudowa placu miejskiego przy ulicy Mickiewicza w Ciechanowcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-26

Ogłoszenie nr 510083093-N-2019 z dnia 26-04-2019 r.

Gmina Ciechanowiec: Przebudowa placu miejskiego przy ulicy Mickiewicza w Ciechanowcu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zakres niniejszego zamówienia jest przedmiotem projektu Nr WND-RPPD.08.06.00-20-0251/18 pod nazwą "Przebudowa placu miejskiego przy ulicy Mickiewicza w Ciechanowcu" realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-RPPD.08.06.00-20-0251/18-00 zawartej w dniu 20 grudnia 2018 r. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej VIII Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działanie 8.6. Inwestycje na rzecz rozwoju lokalnego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 518689-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ciechanowiec, Krajowy numer identyfikacyjny 45067015000000, ul. ul. Mickiewicza 1, 18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 771 145, e-mail infrastruktura@ciechanowiec.pl, faks 862 771 066.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.ciechanowiec.wrotapodlasia.pl/Zam_publiczne/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa placu miejskiego przy ulicy Mickiewicza w Ciechanowcu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.4.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową placu miejskiego przy ulicy Mickiewicza w Ciechanowcu, przewidziane do wykonania zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną (Załącznik nr 5 do SIWZ), dokonanym zgłoszeniem wykonania robót budowlanych Nr BI.6743.228.2017 z dn. 14.07.2017 r. oraz pozwoleniem Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Delegatura w Łomży Nr Ł.5152.204.2018.II z dn. 24.07.2018 r. na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanego do rejestru zabytków układu przestrzennego miasta Ciechanowiec. Przewidziany do realizacji zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 1) Utwardzenie terenu kostką betonową gr. 8 cm układaną na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm na łącznej pow. ok. 1327,75 m2. Podbudowę wykonać z pospółki grubości 20 cm - warstwa odsączająca i warstwy nośnej grubości 20 cm wykonanej z pospółki z tłuczniem. Krawężniki betonowe typu lekkiego ustawiać na ławie betonowej; 2) Ogrodzenie (o łącznej długości ok. 38 m) od strony drogi wojewódzkiej należy wykonać z barier ochronnych systemowych z rury o średnicy fi 48 mm i słupki o średnicy 60 mm. Słupki posadowić w stopach betonowych; 3) Ogrodzenie wewnętrzne (o łącznej długości ok. 53 m) od istniejącego budynku mieszkalnego w kierunku działki 2878 należy wykonać z paneli systemowych, w tym bramę wjazdową rozwierną. Panele o wysokości 1,23 m z podwójnym przetłoczeniem z drutu fi 4 mm o oczkach 50 x 100 mm. Słupki ogrodzeniowe z profilu zamkniętego 60x40 mm. Słupki posadowić w stopie betonowej o wymiarach 25 x 25 cm do głębokości 120 cm poniżej poziomu terenu - strefa przemarzania; 4) Murki ozdobne posadowione na ścianie betonowej wylewanej z betonu C16/20 zagłębione 120 cm poniżej poziomu terenu. W strefie górnej ściany zastosować zbrojenie ze stali 4 Ø 8 mm. Strzemiona Ø 6 mm co 30 cm. Murki murować z cegły klinkierowej pełnej na zaprawie cementowej marki 5 Mpa. W miejscach oznaczonych w projekcie zamontować kotwy stalowe M10 szt. 2 pod każdą listwę; 5) Ławeczki w ilości 6 sztuk na projektowanych murkach. Łaty i listwy wykonać z drewna liściastego, zakonserwować impregnatem do drewna, polakierować dwukrotnie oraz zamontować cztery ławki wolnostojące; 6) Oświetlenie - montaż trzech lamp oświetleniowych parkowych wg projektu; 7) Montaż 4 szt. elementów siłowni plenerowej tj. orbitek, biegacz, poręcze, drążek. Wszystkie urządzenia powinny posiadać odpowiednie certyfikaty i być zgodne z obowiązującymi normami: PN- EN 16630:2015-06, PN-EN 1176:2009. Szczegółowe dane poszczególnych urządzeń podane zostały w kartach produktu.Nawierzchnię siłowni (o łącznej powierzchni ok. 70 m2) - amortyzującą upadek z wysokości 2,0 m należy wykonać z piasku o granulacie 0,2 - 2 mm sianego o grubości warstwy min 20 cm po uprzednim zdjęciu warstwy humusu. 8) Nasadzenia krzewów, drzew wieloletnich, urządzenie klombów i trawników. - dwa klomby okrągłe o średnicy 5,0 m i 3,0 m. Po wyznaczeniu miejsca na trawniki i klomby powierzchnie gruntu przekopać i oczyścić z kamieni i korzeni. Klomby i trawniki należy podsypać warstwą ziemi urodzajnej minimum 10 cm. Nasiona trawy wysiewać w ilości do 4 kg/100 m2 a następnie przysypać cienką warstwą ziemi urodzajnej około 2 cm; - na klombach nasadzenie drzew i krzewów iglastych w ilości 15 szt. oraz nasadzenie drzew, bylin i krzewów liściastych w ilości 6 szt. Klomby należy obłożyć obrzeżem o wymiarach 6cmx20 cm. Przy klombie o średnicy 5.0 m wykonanie murka z cegły klinkierowej z ławeczkami. 2. Przedmiot zamówienia określony został przy pomocy dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i odbioru Robót Budowlanych, przedmiarów robót. 3. Realizacja robót objętych niniejszym przedmiotem zamówienia: - winna być zgodna z wymogami zewnętrznymi wynikającymi z uzyskanych zgód i pozwoleń na realizację budowy objętej przedmiotem zamówienia, a zwłaszcza winna być zgodna z wydanymi decyzjami administracyjnymi oraz innymi, określonymi na podstawie przepisów prawa, - obejmuje w szczególności wykonanie przebudowy placu miejskiego wraz z robotami towarzyszącymi oraz robotami wynikłymi w trakcie realizacji zamówienia, nie przewidzianymi w w/w dokumentacji projektowej, a koniecznymi do jej wykonania (roboty tymczasowe, towarzyszące, inne nieprzewidziane), w tym ma uwzględniać wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia, - wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni montaż urządzeń, stosownie do wymagań producenta czy dostawcy urządzeń wmontowanych w ramach robót budowlanych. 4. Do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, w gatunku I, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych. 5. Występujące w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla wykonawców wiążące, przez co należy rozumieć, że zamawiający dopuszcza zastosowanie i przyjęcie do oferty urządzeń, produktów, materiałów i technologii równoważnych, pod warunkiem, że spełnione będą wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz parametrów technicznych i technologicznych spełniających wymagania założone w dokumentacji projektowej. 6. W przypadku zamiaru wbudowania urządzeń i materiałów równoważnych w stosunku do wymienionych w dokumentacji projektowej, wykonawca jest obowiązany wykazać, że urządzenia te lub materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Jeżeli zamawiający nie podaje minimalnych parametrów, które potwierdzałyby równoważność, wykonawca zobowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach nie gorszych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy oraz przedłożenia dokumentów potwierdzających ich równoważność, takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, itp. 7. Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) wykonać zamówienie w oparciu o opracowaną i udostępnioną dokumentację projektową; 2) do zapewnienia, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu ich wbudowania, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz Zamawiającego, 3) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i zgodność z warunkami zawartymi w dokumentacji projektowej i jakościowej dla przedmiotu zamówienia; 4) wykonać niezbędne oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, projektami (jeśli są wymagane - wykonawca robót zleca we własnym zakresie), 5) zapewnić własnym staraniem i na własny koszt obsługę geodezyjną, 8. Przedmiary robót, stanowiące załącznik do SIWZ, są jedynie materiałem pomocniczym dla dokładniejszego opisania przedmiotu zamówienia, a dla wykonawcy pomocnicze w ustaleniu ceny ryczałtowej. (Niemniej jednak zamawiający wymaga przedłożenia przez wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą kosztorysu ofertowego opracowanego na podstawie dokumentacji technicznej i przedmiarów robót). 9. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski nad realizowanymi robotami. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm./, Zamawiający dopuści za zgodą autora dokumentacji, materiały lub rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 12. Klasyfikacja ważności dokumentów. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiarami robót, wiążące są zapisy wg następującej hierarchii dokumentów: 1) projekt budowlany, 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa jest umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. 13. Wszystkie działania Wykonawcy robót związane z realizacją i rozliczeniem zadania "Przebudowa placu miejskiego przy ulicy Mickiewicza w Ciechanowcu" powinny być zgodne z warunkami umowy i SIWZ, dokumentacją techniczną oraz zgłoszeniem wykonania robót budowlanych Nr BI.6743.228.2017 z dn. 14.07.2017 r. oraz pozwoleniem Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Delegatura w Łomży Nr Ł.5152.204.2018.II z dn. 24.07.2018 r. na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanego do rejestru zabytków układu przestrzennego miasta Ciechanowiec oraz obowiązującymi przepisami prawa. 14. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w dokumentacji technicznej i STWiOR stanowiących załącznik do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 37440000-4, 45212140-9, 45233200-1, 45316100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 250136.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma DIMEX Budownictwo Komunikacyjne Antoni Timofiejuk
Email wykonawcy: dimex@list.pl
Adres pocztowy: ul. Obr. Westerplatte 42
Kod pocztowy: 17-300
Miejscowość: Siemiatycze
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 360771.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 360771.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 415551.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.