eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów › "Termomodernizacja i adaptacja budynku przy ul. Młyńskiej 35 na potrzeby Urzędu Miejskiego w Augustowie - ETAP II"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-05-14

Ogłoszenie nr 510082861-N-2020 z dnia 14-05-2020 r.

Gmina Miasto Augustów: "Termomodernizacja i adaptacja budynku przy ul. Młyńskiej 35 na potrzeby Urzędu Miejskiego w Augustowie - ETAP II"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635860-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540281737-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Augustów, Krajowy numer identyfikacyjny 79067081700000, ul. 3 Maja 60, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 87 643 42 28, e-mail zp@urzad.augustow.pl, faks 87 643 42 11.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.augustow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Termomodernizacja i adaptacja budynku przy ul. Młyńskiej 35 na potrzeby Urzędu Miejskiego w Augustowie - ETAP II"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.52.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania: "Termomodernizacja i adaptacja budynku przy ul. Młyńskiej 35 na potrzeby Urzędu Miejskiego w Augustowie - ETAP II" 2.2. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje w szczególności: Zamówienie obejmuje roboty budowlane w zakresie robót wykończeniowych w budynku oraz budowę parkingu wraz z infrastrukturą techniczną. Zakres robót przewidzianych do wykonania w budynku: 1. Wykonanie podłóg i posadzek z różnych materiałów, zgodnie z dokumentacją. Materiały podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 2. Renowacja schodów z lastryko. 3. Malowanie parkietu. 4. Wykonanie okładzin ścian z płytek ceramicznych, wraz z przygotowaniem podłoża. 5. Montaż stolarki wewnętrznej, w tym drzwi zabezpieczające, zgodnie z opisem niżej. Standardowe okucia drzwi antywłamaniowych ppoż. RC4 EI60: zamek główny podklamkowy rozporowy w klasie 7 zabezpieczenia wg PN-EN 12209:2005 ryglujący wielopłaszczyznowo z wkładką antywłamaniową z kompletem kluczy dorabianych na podstawie karty kodowej, zamki dodatkowe ryglujące po zwolnieniu klamki bez użycia klucza. Klamka ze stali nierdzewnej w komplecie z szyldem owalnym i tarczą chroniącą wkładkę od strony zewnętrznej. Drzwi opcjonalnie mogą być wyposażone w samozamykacz, elementy kontroli dostępu, oraz zamki ewakuacyjne i okucia paniczne. Skrzydło wraz z ościeżnicą lakierowane jest na dowolny kolor wg palety RAL z wyłączeniem kolorów perłowych, odblaskowych i metalicznych. Właściwości fizyczne drzwi antywłamaniowych przeciwpożarowych: ? odporność na włamanie - klasa -RC4- wg PN-EN 1627:2012 ? odporność ogniowa - EI60 wg PN-EN 13501-2+A1: 2009 ? odporność na włamanie - klasa C wg PN-90/B-92270 ? wytrzymałość mechaniczna - klasa 4 wg PN-EN 1192: 2001 ? trwałość mechaniczna - klasa 6 wg PN-EN 12400: 2004 ? odporność na obciążenie wiatrem - klasa 5C wg PN-EN 12210: 2001 ? odporność na korozję - kategoria C3 lub C4 wg PN-EN ISO 12944-2: 2001 ? wodoszczelność - klasa 3A wg PN-EN 12208: 2001 ? izolacyjność akustyczna - Rw= 47 dB wg PN-EN ISO 717-1: 1999 ? przenikalność cieplna - 2,5 Uw(W/m2×K) wg PN-EN ISO10077-1: 2007 ? przepuszczalność powietrza - klasa 4 wg PN-EN 12207: 2001 ? siły operacyjne - klasa 2 wg PN-EN 12217: 2005 Drzwi antywłamaniowe o w/w parametrach należy zamontować w pomieszczeniach: 1/6, 1/8, 1/37, 2-18, 2/14, 2-26- 2 szt., 2-27, 6. Tynkowanie, szpachlowanie i malowanie ścian. 7. Wykonanie oraz montaż balustrad i poręczy, zgodnie z załączoną dokumentacją. Demontaż i montaż el. zabezpieczeń. 8. Roboty sanitarne w zakresie białego montażu i wyposażenia. 9. Dostosowanie budynku dla osób niewidomych i słabowidzących. 10. Montaż rolet zewnętrznych antywłamaniowych z klasą odporności RC5/RC6 (Klasa odporności wg PN-EN 356: P7B/P8B) z czasem oporu 15/20 min. Kolorystyka rolet podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Rolety zabezpieczające należy zamontować na oknach w pomieszczeniach nr: 1-6 (2 szt. na O3), 1/7 (2 szt. na O3), 1-37 (1 szt. na O5), 2-20 (2 szt. na O7), 2/19 (2 szt. na O7), 2/14 (2 szt. na O7), 2-26 (3 szt. O4, szt. 2 O5), 2-27 (1 szt. O5). 11. Montaż czujników zintegrowanych z systemem antywłamaniowym- drzwi wejściowe do pomieszczeń 2/14 oraz 2/11. 12. Przeniesienie 20 szt. gniazd /(elektrycznych lub teletechnicznych) w lokalizację wskazaną przez Zamawiającego. 13. Wykonanie nawiewu (wentylacji) w pomieszczeniu węzła CO. 14. Montaż klimatyzatora w pomieszczeniu rozdzielni głównej, pom. 1/10. 15. Wykonanie przebudowy pomieszczeń toalet na 4 kondygnacji (utworzenie pomieszczenia biurowego), zgodnie z załączonym schematem. Załączony przedmiar pomocniczy należy zwiększyć o powyższy zakres. Zamawiający informuje, że prace wykończeniowe w pomieszczeniu serwerowni zostały w całości wykonane w ramach etapu I. Ściany pomieszczenia rozdzielni głównej zostały poszpachlowane oraz pomalowane również w ramach etapu I. Załączony przedmiar pomocniczy należy zmniejszyć o powyższy zakres, wykonany w ramach etapu I. W zakres robót budowlanych zewnętrznych: 1. Zewnętrzna kanalizacja deszczowa- odwodnienie parkingu, zgodnie z załączoną dokumentacją. 2. Podbudowy i nawierzchnie parkingu oraz ciągów komunikacyjnych, tj.: ? wykonanie drogi dojazdowej o szer. 5,0 m, ? parkingu dla samochodów osobowych o wymiarach zgodnych z dokumentacją, ? ciągów pieszych i chodników z kostki ozdobnej, rodzaj zgodny z wbudowaną kostką w ramach etapu I, ? wykonanie zieleńców. 3. Wykonanie oświetlenia zewnętrznego, zgodnie z dokumentacją, m.in.: ułożenie rur osłonowych i kabli, w wykopach na głębokości zgodnej z dokumentacją, montaż słupów oświetleniowych, opraw ozdobnych LED, okablowania, uziomów, oraz wykonanie badań i pomiarów linii kablowej oraz instalacji uziemiającej. Rodzaj opraw oraz słupów, zgodny z wbudowanymi w ramach etapu I. 4. Ułożenie rur osłonowych, oraz wykonanie studni rewizyjnych, zgodnie z załączonym rysunkiem przebiegu kabla instalacji monitoringu miejskiego monitoringu skate parku, oraz przedmiarem robót. 5. Rozbiórka istniejącego ogrodzenia. 6. Wykonanie ogrodzenia agregatu wolnostojącego, wraz z zadaszeniem. W ocenie Zamawiającego, przed sporządzeniem oferty, oferent winien dokonać oględzin budynku, objętego przedmiotem niniejszego zamówienia, celem oszacowania faktycznego zakresu, dotyczącego wykonania lub ewentualnie skorygowania rzędnych posadzek na poszczególnych kondygnacjach (część A budynku), w projektowanej przebudowie, w odniesieniu do rzędnych poziomów budynku istniejącego, celem uzyskania jednakowego poziomu wykończonej posadzki - zgodnie z zapisami dokumentacji projektowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45223200-8, 45223500-1, 45421000-4, 45421100-5, 45262500-6, 45410000-4, 45430000-0, 45431200-9, 45442100-8, 45421160-3, 44212317-4, 45100000-8, 45233220-7, 45233260-9, 45236000-0, 45310000-3, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2205075.18
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU Marta Machaj
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 24 lok 1
Kod pocztowy: 19-300
Miejscowość: Ełk
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2561415.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2564415.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3643384.72
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.